crix Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Domnilor colegi la masina din dotare s-a aprins un martor luminos în bord si nu stiu cât de gravă e problema. Este vorba de pictograma ce indică o problemă la presiunea rotilor. Acum nu stiu dacă aceste logane de 1.2 ar fi dotate cu sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, îmi vine greu să cred. S-a mai confruntat careva cu această problemă? Ce mă sfătuiti să fac? Link to comment
Moderator Catalin Posted September 23, 2016 Moderator Share Posted September 23, 2016 Nu e nimic grav. Trebuie refăcută presiunea la roti si martorul se va stinge. Link to comment
crix Posted September 23, 2016 Author Share Posted September 23, 2016 Asa am crezut si eu în primă fază, dar rotile arată ok. Nu e lăsată nici una. Link to comment
Moderator Catalin Posted September 23, 2016 Moderator Share Posted September 23, 2016 Am avut aceeasi problemă acum câteva zile si într-una dintre roti era o diferentă de presiune (nu mare, avea 1,5) si la fel, „ochiometric” nu sesizai vreo diferentă. După aceea martorul s-a stins. Link to comment
iav Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Este posibil ca dimineața din cauza temperaturii mai scăzute, presiunea în roții să scadă și atunci se aprinde acel martor. Am pățit-o la mașina personală și ai două variante: - dai reset; - aduci pneurile la presiunea indicată și dai reset. Asta dacă nu ai pană. Eu doar am resetat. Link to comment
sorinel Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Si la loganul meu a aparut o probema, adica a iesit rugina prin vopsea, ii trancane suspensiile, are aprins ledul indicator al airbagurilor la bord, ii uruie rulmentii si este nascut in 2005, dar il vreau reparat si nu imi doresc o supermasina cu 1.2 cm3, ca nu ies la plimbare prin oras! 1 Link to comment
iav Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Păi nu tot tu l-ai adus în starea asta? și nu văd ce te reține să nu-l repari. 8 Link to comment
Moderator Catalin Posted September 24, 2016 Moderator Share Posted September 24, 2016 O spui ca si cum ... exploatarea masinii ar fi fost una defectuoasă si datorită acestui fapt a ajuns masina aia în starea în care este. Parcă ar fi vorbit unul de la logistică, la ăia întâlnesti replica „păi si nu tot tu ai adus-o în starea asta”. Oare care ar putea fi vina/culpa utilizatorului pentru rugina aia apărută? Sau pentru uzura rulmentilor? Link to comment
Elvis Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 (edited) Ce rautacios esti Cataline ! Pai nu este a lui Sorinel proprietate personala ? Eu zic daca tot se apuca, sa le repare pe toate de la sectia lui. Sa stie omul o treaba ! Este o autospeciala noua, 2005, de bun simt anul chiar. Trebuia casata ! As fi curios, daca nu se supara Iav, sa ne spuna Sorinel, cati kilometrii a facut autospeciala pe coclaurii patriei si in anisorii astia, sunt convins ca Sorinel nu stie, cati politisti au efectuat serviciul cu ea. Ca ar trebui sa faca toti o cheta sa il ajute pe Sorinel la service ! Chiar daca s-au pensionat ! Iav in momentul cand politistii nu o sa mai bage mana in buzunar pentru orice, coli, pixuri, imprimante, benzina, reparatii auto, fondul ,,clasei", scaune, birouri, fisete, echipament etc, adica o sa renunte sa mai fie sponsori ai Politiei Romane domnii astia care cu [cenzurat] ne ,,conduc" , domnii doctori, poate isi vor face o parere despre dezastrul care domneste in Politia Romana cand vine vorba de ,, logistica" ! Edited September 24, 2016 by Elvis Link to comment
sorinel Posted September 25, 2016 Share Posted September 25, 2016 (edited) Pana acum 3 ani am facut si pe dracu ghem ca sa-l tin pe linia de plutire, apoi datorita jigodismului din sistem si al nesimtirii unor colegi sustinuti de sefi, m-am hotarat sa ma comport la fel ca ei si sa nu imi mai bat capul si buzunarele pentru ei. Apropo, nu l-am stricat eu sau numai eu si nu l-am folosit sa-mi duc copii la scoala sau sa-mi car alte marfuri, exceptie fiind cetatenii onesti si corecti pe care ii mai ajut sa viziteze sediul politiei, iar traseele de patrulare si interventie sunt foarte asemanatoare celor din concursurile de cros country. Dar nu doresc o superautospeciala dintr-astea noi, frumoase,cu servodirectie, aer conditionat, geamuri electrice si bluetooth, dar cu motor de 1,2 si cu care am emotii privind interventia pe zone mai accidentate si cu toate locurile ocupate, il vreau pe amaratul asta de 1,4, aranjat din toate punctele de vedere. Edited September 25, 2016 by sorinel Link to comment
iav Posted September 25, 2016 Share Posted September 25, 2016 Să vedeți și voi cei de după 2005 cam cum era înainte când foloseam mașinile personale pentru rezolvarea problemelor de serviciu, cu benzina plătită din bugetul familiei, piesele de schimb și reparațiile tot de acolo, noroc că erau Dacii 1300, pe care le desfăceai complet în drum, remediai defecțiunea, le reasamblai și mai și funcționau. 2 Link to comment
Elvis Posted September 25, 2016 Share Posted September 25, 2016 Cata constinta Iav ! Ma uimesti ! Daca ne-a fost greu cei care vin dupa noi trebuie sa simta cum era ! Minunat ! Te-ai gandit vreodata ca trebuie sa facem ceva tocmai noi astia care stim cum era ca politistii mai tineri sa nu simta si ei prostia la superlativ? Vrei sa ne intoarcem in timp? Vrei ,,militarizarea" Politiei Romane ? Dumnezeule mare ai mila de noi ! Link to comment
Sache Posted September 25, 2016 Share Posted September 25, 2016 în urmă cu 4 ore, iav a scris: Să vedeți și voi cei de după 2005 cam cum era înainte când foloseam mașinile personale pentru rezolvarea problemelor de serviciu, În primul rând, este vorba despre modele Logan cu care Poliţia Română a fost dotată în anul 2006 şi nu în anul 2005. În al doilea rând, aceste "autospeciale" trebuiau casate de mulţi ani. Nu mai corespund din punct de vedere tehnic şi, la un moment dat, nu se mai merită să învesteşti bani pentru a repara ceva depăşit moral şi fizic. Nu suntem noi vinovaţi pentru faptul că autovehiculele de serviciu "au îmbătrânit". Nu înţeleg de ce, după atâţia ani, unii mai au această mentalitate: dacă noi ne-am chinuit să se chinuie toţi, dacă noi am mers pe jos, să meargă şi alţii la fel. Trebuie să progresăm, să ne raportăm la trecut, dar nu să imităm sau să ne mulţumim cu ceea ce a fost. On 23.09.2016 at 20:51, sorinel a scris: are aprins ledul indicator al airbagurilor la bord Problema se remediază doar prin schimbarea volanului. Cel puţin aşa au spus "mecanicii" ipj-ului nostru. On 23.09.2016 at 9:27, crix a scris: nu stiu dacă aceste logane de 1.2 ar fi dotate cu sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, îmi vine greu să cred. Începând cu luna noiembrie 2014, toate automobilele noi comercializate în UE trebuie să fie echipate cu sistem de monitorizare a presiunii aerului din roţi (TPMS - Tire Pressure Monitoring System). Link to comment
Member Adi11 Posted September 26, 2016 Member Share Posted September 26, 2016 Si eu am avut aceeasi problema.... Verifica presiunea in pneuri si daca eroarea reapare verifica senzorii rotilor...Eu am avut un senzor rupt iar eroarea a fost remediata prin inlocuirea acestuia Link to comment
iav Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 On 9/25/2016 at 16:29, Elvis a scris: Cata constinta Iav ! Ma uimesti ! Daca ne-a fost greu cei care vin dupa noi trebuie sa simta cum era ! Minunat ! Te-ai gandit vreodata ca trebuie sa facem ceva tocmai noi astia care stim cum era ca politistii mai tineri sa nu simta si ei prostia la superlativ? Vrei sa ne intoarcem in timp? Vrei ,,militarizarea" Politiei Romane - Să mă întorc în timp, da, să am iar 20 de ani. - Nu doresc „militarizarea” poliției, nu, deși nu prea simt o mare diferență, cu excepția faptului că au apărut 1001 sindicate cu „n” lideri, care de fapt nu fac absolut nimic și a faptului că gradele militare au devenit grade profesionale. Cu privire la programul de lucru și aici mă refer la structurile operative, este același program non-stop, cu aceiași „permanență la domiciliu”, când stai la domiciliu, dar cu urechea la invenția lui Martin Cooper și nu poți să mergi cu soția la cumpărături, pentru că nu știi niciodată când sună drăcia aia, oare asta nu este „prostie la superlativ”?!! - Să înțeleagă și cei tineri, că dacă ministerul a făcut investiții și a achiziționat acele mașini, trebuie și ei să aibă grijă cât de cât de ele. În perioada în care au fost achiziționate Logan-urile în cauză,un coleg,mai tânăr, căruia-i fusese dată pe mână o asemenea „jucărie”, nu rata nicio groapă, iar când l-am întrebat de ce nu ocolește gropile mi-a răspuns că șa vrea el, iar când am văzut că nu s-a defectat nimic la acea mașină, m-am hotărât și mi-am luat Logan, de care sunt foarte mulțumit, pentru că în afară de o baterie , un termostat și distribuția, nu am schimbat nimic, în afară, bine înțeles, de filtrele de aer și ulei. Dacă aș fi avut o mașină când lucram la post, aș fi avut grijă de ea la fel ca de cea personală. - Să mai înțeleagă cei tineri că-n M.AI, banii nu dau năvală, pentru că au grijă parlamentarii și cei din guvern, să le pună piedică,iar cei care ajung sunt folosiți pentru achiziționarea de produse de strictă necesitate, cum ar fi băuturi și mâncăruri fine, cadouri scumpe, limuzine de lux(dar nu pentru polițistul de rând), iar liderii de sindicat tac. 1 4 Link to comment
Moderator Marius Posted September 26, 2016 Moderator Share Posted September 26, 2016 Ajunge cu off topic-ul! Mai recitiţi şi voi titlul topicului înainte să postaţi. Link to comment
VladSoare Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 On 23.09.2016 at 9:27, crix a scris: Acum nu stiu dacă aceste logane de 1.2 ar fi dotate cu sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, îmi vine greu să cred. Nu e un sistem de monitorizare propriu-zis, cu senzori în fiecare roată. Nu știe ce presiune ai. Se folosește de senzorii de ABS ca să afle viteza de rotație a fiecărei roți, iar dacă una dintre ele se învîrte mai repede sau mai încet decît celelalte, atunci presupune că e din cauza unei diferențe de presiune. E mai ieftin și mai fiabil decît sistemul complet, cu senzori. Se folosește de ceea ce ai deja pe mașină și face doar un calcul în soft. Nu costă mai nimic. Impresia mea este că merge suficient de bine pentru scopuri practice, în sensul că am văzut la un prieten eroarea asta în condițiile în care la ochiometru roțile păreau în regulă. S-a dus totuși la vulcanizare ca să fie sigur, iar una dintre roți avea juma' de bar mai puțin decît ar fi trebuit. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now