Jump to content
POLITISTI.ro

Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 20.07.2018 în toate secţiunile

  1. 4 points
    Jandarii nu au ratat nici această ocazie ca să-şi demonstreze lipsa de profesionalism şi rădăcinile pe care le au (pentru cei mai tineri, jandarii au fost reînfinţaţi după 1990 prin rebrănduirea fostelor trupe de securitate). De remarcat cât de mult manipulează jandarii! Toată seara şi toată dimineaţa am văzut peste tot cum jandarmeriţa are fractură de coloană şi se zbate înte viaţă şi moarte ... când de fapt nici vb de aşa ceva. O tehnică penibilă de manipulare a Jandarmeriei, menită să dea legitmitate modului de acţiune penibil. Ba mai mult, văd pe feisbuci cum diverşi colegi cad în plasa manipulării şi redistribuie clişeele ălea penibile, poze cu jandari prin zăpadă care salveză băbuţe însoţite de mesaje lacrimogene, despre jandarii salvatori, ce apar imediat şi împânzesc social media în încercarea de a spăla imaginea şifonată în urma clipurilor în care diverşi jandari lovesc oameni ce nu se manifestă violent.
  2. 3 points
  3. 2 points
    Se pare că și persoanele din poza de mai jos deranjau jandarii așa că și-au primit un “bine meritat” jet de spray în față.
  4. 1 point
    Nu mai este necesar ordinul de serviciu la decontarea serviciilor de cazare și masa. Acesta este necesar și trebuie vizat la o unitate de politie, dacă se solicita decontarea transportului, decontare care nu diminuează suma de 1.450 lei. Celelalte condiții privind decontarea rămân valabile.
  5. 1 point
    Priviţi acest clip. Vedem acolo un derbedeu care aruncă cu ceva (piatră, obiect, etc) într-un jandar, iar acest lucru este văzut de alt jandar. Ce face cel care vede? Se duce şi îl apucă de gât, îl strânge de gât şi îl împinge. Unde? Spre zona verde ... !? În astfel de situaţii normal mi s-ar fi părut să încerce să-l reţină şi să-l conducă la o maşină, unde să fie legitimat şi ulterior sancţionat. Dar nu, jandarul acţionează exact ca un bătăuşi de cartier. Îl strânge de gât şi îl împinge, prin asta încercând să-l aplice o pedeapsă ad-hoc. Păi ce facem cu statul ăla de drept, pe care-l apără cu atâta foc jandarmeria? Jandarii aplică pe loc corecţii, judecă pe loc şi aplică pedepse? Prin acest clip, ce a fost propagat pe facebook însoţit de întrebări de genul: cine este de vină?, cine a provocat? etc jandarii încearcă să manipuleze pentru a-şi justifica intervenţia violentă. Păi tocmai aici e problema, că nu a fost nicio diferenţă între cum au acţionat huliganii şi cum au acţionat jandarii. Au fost huligani şi unii şi alţii, diferenţa a fost că o parte dintre huligani erau îmbrăcaţi în uniformă.
  6. 1 point
    Pentru ca sunt un mare fan al acestui topic si nu imi place faptul ca e inactiv de asa mult timp zic sa il mai animam putin cu un proiect de auto pt Polita Romana al celor de la Dacia. Nu am date suplimentare in afara acestor fotografii dar la prima vedere pare o transformare facuta cu simt de raspundere...
  7. 1 point
    Dacă ai plătit avansul prin transfer bancar, cu ordin de plata, după înregistrarea plății în sistemul hotelului, se eliberează factura proforma. Ulterior, după ce plătești diferența se eliberează factura fiscala. Poți atașa la raport ordinul de plata, factura proforma, factura fiscala și bonul fiscal. Sistemul asta trebuie schimbat pentru ca este conceput pentru a descuraja decontarile, tipic pentru MAI. O soluție, folosita de altfel de alte instituții bugetare, o reprezinta eliberarea unui card nominal folosit exclusiv pentru plata in unitățile autorizate de Ministerul Turismului, fără alte documente justificative. În viitorul apropiat nu doar MT va autoriza unitățile de cazare și alimentație publica ci și consiliile judetene, atunci sa vezi harababura.
  8. 1 point
    Doar daca ai permisul pentru scheme. Altfel nu.
  9. 1 point
    Armele neletale din categoria tir sportiv, având calibrul 4,5mm, sunt arme supuse autorizării și pot fi procurate doar in anumite condiții. In concluzie, trebuie efectuat cursul de pregătire teoretică și practică pe linia armelor și munițiilor, pentru a putea fi autorizat să procuri/deții/folosești arma menționată (pe lângă alte condiții).
  10. 1 point
    În situaţii de acest gen, neasigurarea la schimbarea direcţiei de deplasare este principala cauză generatoare a accidentelor. Culpabilizarea celuilalt conducător auto e relativă şi depinde de foarte mulţi factori (semnalizare rutieră, poziţionarea altor participanţi la trafic etc. etc.).
  11. 1 point
    Daca sotia politistului nu este .....politista. Daca este din afara sistemului poate sa isi deschida ce vrea ea.
  12. 1 point
    Din pacate, cu greu se mai gaseste cate ceva. Intre timp, am reusit sa termin si ''Dacia 1300 - radar''. A fost expusa pentru prima data la ''ROCOP 4th International Fire/Police Trade Show''
  13. 1 point

    Versiune 1

    113 descărcări

    Catalogul modelelor de permise de conducere din Uniunea Europeană şi Spaţiul Economic European Directiva europeană privind permisele de conducere asigură recunoaşterea reciprocă a permiselor de conducere eliberate în toate statele membre. Statele membre recunosc permisele eliberate în alte state membre, fără nicio formalitate. Comisia Europeană a decis să publice un catalog cu modele de permise de conducere, care să prezinte toate modelele valide aflate în uz.
  14. 1 point
    "Ati fost incadrati direct in judetul de domiciliu si deja vi se pare ca e prea departe." Ești corect când îi răspunzi persoanei la întrebare, nu când critici o întreagă categorie. Am 11 ani de minister, sunt din sursă externă și doar 6 ani mi-am desfășurat activitatea in localitatea/judetul de domiciliu. În rest cel mai aproape am fost la 50 km. Toți acești ani am fost în operativ. Și pe mine mă deranjează când vin din școală colegi care fac greșeli grave, dar nu condamn o categorie întreagă. Orientații vin din ambele categorii! Îți respect părerea, dar încearcă să fii corect! Cu respect!
  15. 1 point
    http://www.prolex.ro/2016/04/18/nou-precedent-pentru-vechimea-in-gradatii-ipj-braila/ Perioada pe care politistii au petrecut-o in institutiile de invatamant ale MAI, trebuie sa fie luata in calcul la calcularea gradatiei de vechime si astfel sa fie platiti corespunzator (momentan se acorda 7 trepte, la 3 ani, 6% la fiecare gradatie). Daca hotararea de la Braila ramane definitiva, asteptam organizatiile profesionale si sindicale sa demareze procedurile, astfel incat toti politistii sa primeasca si sa fie platiti pentru gradatia corespunzatoare.
  16. 1 point
    Aţi văzut cum opresc americanii maşinile în trafic? Mă refer la poziţia autospecialei faţă de maşina oprită. Sunt convins că majoritatea aţi observat un detaliu care este destul de important pentru siguranţa poliţistului, dar dacă sunt şi colegi care nu l-au remarcat, priviţi aici: După cum puteţi observa, maşina poliţiei nu este aliniată perfect cu cea oprită, ci este lăsată mai în exterior. Nu este întâmplătoare această tehnică, deşi nici americanii nu o respectă toţi, dar scopul acestui mod de a opri nu este întâmplător ci este o măsură de protecţie a poliţistului. În felul acesta autospeciala oprită mai în exterior, nu lângă bordură/acostament îi obligă pe cei ce circulă din spate să treacă la o distanţă laterală relativ sigură pentru poliţistul care este cu spatele la trafic şi trebuie să fie atent la ce se întâmplă în maşina oprită. Poate că vă pare lipsită de importanţă, dar nu uitaţi că siguranţa voastră este cel mai important aspect. Este suficient să treacă un adormit ... aşa că mai ales voi cei de la autostrăzi, nu ar fi rău să aveţi în vedere şi acest aspect. Să vă formaţi un automatism astfel încât atunci când opriţi vreo maşină poziţia autospecialei să vă confere şi o zonă relativ sigură.
  17. 1 point
    1* - one asterix - "One Ass to Risk" Este logo-ul şi motto-ul internaţional neoficial al poliţiştilor. Acesta a fost creeat în 1986 de către Gary Paul Johnston, un poliţist american din cadrul SWAT iar conceputul de bază aminteşte poliţiştului că, are doar o singură viaţă şi trebuie să fie permanent prudent - precaut. Don't get yourself shot tonight, you only have 1* ("one ass to risk" - 1 as-te-risk) and a whole life ahead of you. 1 = poliţistul, cel ce poartă acest însemn. * = asterix înseamnă metaforic ass-to-risk - o singură viaţă. \ = linia oblică de culoare albastră semnifică poliţia - instituţia de aplicare a legii. fundalul negru = simbolizează haosul - lumea în care poliţiştii trăiesc permanet.
  18. 1 point
    După formalităţi ce au durat peste un an de zile şi de asemenea o sumă considerabilă cheltuită, vă pot anunţa cu bucurie că am reuşit înregistrarea acestei mărci la OSIM. Astfel că această marcă/desen/logo ne apartine, este înregistrată şi protejată.
  19. 1 point
    Amice daca individul are un cutit , el deja este in posesia unei arme letale , tu fiind in un mare dezavantaj avand doar o arma neletala. Deci da , se poate face uz de arma fara nici o problema pentru a inlatura un atac letal, iminent , si injust. Astfel de situatii pot fi in 99% din cazuri evitate , aplanate. In ala 1% se face uz de arma , ca viata e scurta si e pacat sa decida Gigi deal de 3 Butoane zis "Calaul din Jilava" ca viata ta trebui sa fie si mai scurta.
  20. 1 point
    Nu uitaţi că o armă nu se descarcă niciodată singură. Principalele cauze majore ce duc la accidente sunt ingonranţa şi neglijenţa. Putem spune că este vorba de ignoranţa atunci când, deşi deţinătorul unei arme de foc se află în posesia cunoştiinţelor privind securitatea în utilizare şi manipulare a unei arme, cu toate acestea, nu le ia în serios şi nu le aplică, mergând pe principiul păgubos -"mie nu mi se poate întâmpla". De asemenea, în completarea regulilor elementare şi sfânte, enumeratede mai sus, aş mai adăuga câteva: citiţi cu atenţie manualul de utilizare al armei pe care aţi achiziţionat-o. nu lăsaţi niciodată o armă încărcată nesupravegheată asiguraţi-vă în permanenţă că pe ţeava pistolului nu există ceva ce ar putea obstrucţiona lansarea proiectilului folosiţi numai muniţie de încredere (producători consacraţi), cu un calibru şi caracteristici corespunzătoare celor recomandate de producătorul armei şi pe cât posibil care să fie uscată, curată şi evident omologată. pentru tragerile de antrenament folosiţi de fiecare dată dacă este posibil, ustensilele de protecţie (căşti pentru urechi şi ochelari). nu permiteţi şi nu daţi arma pentru a fi studiată, manipulată sau chiar utilizată de către o persoană despre care nu sunteţi convinşi că deţine un minim de cunoştiinţe elementare privind securitatea armelor de foc. Cu siguranţă mai sunt şi alte sfaturi privind măsurile de siguranţă faţă de cele postate până acum, dar pentru moment nu-mi mai vin în minte, dar am să mai revin şi sunt sigur că vor mai exista completări şi din partea altor colegi.
  21. 1 point
    Nu te supara pe mine, dar o cam iei pe aratura... Jucariile sunt jucarii, armele sunt arme. Data viitoare o sa intrebi daca te poti apara cu un pistol cu apa.... Desigur daca citesti forumul o sa vezi multe discutii despre autoaparare, si despre lg 295 sau dreptul de a te apara de persoanele care patrund ilegal in locuinta, si ce spune codul penal despre acest lucru. Spor la cautat!
  22. -1 points
    Salutare, Cea mai stupida treaba pe care am auzit o, legata de rutiera, mi s a intamplat chiar mie. Stupida, din punctul meu de vedere...nu stiu daca si al altora Bucuresti, ora 18. Masina personala parcata pe partea dreapta a unei strazi cu dublu sens, cate o banda de mers pe fiecare sens. Deschid portiera din stanga, sa ma urc la volan, si din neatentie, lovesc o alta masina, stationata mentionez, aflata in coloana unui semafor ce era atunci de culoare rosie. Ne dam jos, o mica zgarietura, luata cu degetul, apoi a ramas foarte putin vizibil un punct de infundatura. Soferul masinii "avariate" imi cere asigurarea, (lucru care mi s a parut penibil) spunand ca masina nu ii este propietate privata, ci masina de schimb si ii este teama ca asiguratorul ii va cere daune, la returnarea autovehiculului. Refuz sa ii dau asigurarea pentru un lucru atat de minor...efectiv era un punct de infundatura (stiu ca am gresit, n am dat bir cu fugitii) asa ca ii las numarul de telefon, sa ma sune, in cazul in care asiguratorul ii va cere daune, sa ma ocup de achitarea lor/repararea "avariei" La ceva minute soferul ma suna sa imi sugereze sa mergem la politie. Refuz (iarasi parandu mi se o aberatie), si motivand, pe buna dreptate, ca trebuie sa ajung inapoi la birou, terminand lucrul tarziu in noapte (negandindu ma ca "pagubitul" ar vrea sa ramana treaz pana la ora aceea, sa mai mergem la politie) La ora 00:00 primesc un telefon de la soferul "pagubit". Fiind la munca, nu am vazut apelul atunci, iar cand m am uitat la telefon si am vazut apelul pierdut, era deja ora 02. Era clar ca nu mai sun omul inapoi atunci (o alta greseala de a mea a fost ca nu am sunat nici a doua zi, de dimineata, gandindu ma, inca o data ca este ceva infim, motivul discutiilor noastre). In jur de ora 17 primesc iarasi un telefon de la sofer, nici de data aceasta nu reusesc sa ii raspund, dar reusesc vreo 5 minute mai tarziu. Imi spune ca trebuie sa ma prezint la politie, in cursul acelei zile, ca el s a dus deja acolo si a depus o plangere si va trebui sa merg si eu, fiind astfel informat de agentul care i a inregistrat plangerea Ma dau peste cap, plec de la birou la 8, ajung la accidente usoare la 8:30. Completez o cerere, asteptand sa imi vina randul, ii intreb pe domnii de acolo daca este musai sa am la mine masina, asigurarea talonul (nu radeti, dar foarte rar iau masina la birou, iar in ziua in care am aflat, la ora 17:00, ca trebuie sa merg la politie, masina mea era acasa, impreuna cu toate actele ei. Unul din domnii de acolo imi spune sa astept sa vina cel care s a ocupat de dosar si imi va spune daca trebuie sau nu sa merg acasa sa iau masina. Se face ora 22:00, cel care s a ocupat de plangerea depusa cu o zi inainte incepe sa ma certe ca de ce nu am venit ieri, de ce nu am facut amiabila, ca el trebuie sa piarda timp pe treaba asta, ca de ce nu stiu ca trebuie sa am masina dupa mine si documentele, ca nu cunosc codul rutier si CA AM LUAT PERMISUL PE BANI. Bineinteles ca nu reactionez cu un zambet pe fata (nici scandal nu am facut). Imi spune sa fug repede acasa, sa iau masina si sa ma intorc cu ea, inainte sa se faca 24 de ore de cand cererea soferului "avariat" a fost depusa, adica 23:50. Fug repede acasa (intr adevar, nu am avut cea mai grozava veste cand am auzit ca trebuie sa merg repede de la Unirii, pana la Militari sa iau masina). Ajung inapoi la ora 23, mergem facem poze si la portiera masinii mele, care nu avea nici urma de vosprea sau alte zgarieturi, domnul care s a ocupat de caz intra in biroul lui si imi spune sa astept "verdictul". Probabil foc si para pe mine (probabil nu i a placut atitudinea mea atunci cand am aflat ca trebuie sa merg sa iau masina), imi spune ca imi va fi suspendat permisul pentru ca nu am ajuns in 24 de ore de la producerea "accidentului" Acum intreb, daca am depasit cele 24 de ore ale accidentului, produs la ora 18, de ce a mai trebuit sa merg dupa masina si sa ma intorc inainte de 23:50, cand plangerea "vatamatului" a fost depusa? E drept ca am citit dupa pasajul din legislatie si ar fi trebuit sa ma prezint la politie in 24 de ore, dar eu nu aveam de unde sa stiu ca "vatamatul" chiar va merge la politie pentru asa ceva. Intr adevar m a sunat, in miez de noapte, dar nu am putut sa raspund atunci. Nu mi se pare o ora tocmai normala de instiintat. Apoi a doua zi am aflat la ora 17 ca ar trebui practic sa ma prezint in aceeasi zi la politie, dar politistul m ar fi vrut acolo pana la ora 18, la 24 de ore cand s a produs accidentul, sau pana la ora 23:50? Cand cererea a fost depusa? Din punctul meu de vedere a fost exces de zel din partea politistului care a suspendat permisul Citind legistatia am gasit si o "romaneasca" sa o numesc asa care spune urmatoarele: " este considerat accident de circulaţie evenimentul care întruneşte cumulativ următoarele condiţii: – s-a produs pe un drum deschis circulaţiei publice ori şi-a avut originea într-un asemenea loc; – a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau a mai multor persoane ori avarierea a cel puţin unui vehicul sau alte pagube materiale; – în eveniment a fost implicat cel puţin un vehicul în mişcare;" Nici unul din vehicule nu era in miscare, eu eram parcat cu motorul oprit, iar cealalta masina era stationata, in coloana, asteptand la semafor. Asta inseamna ca acest incident nu a fost un accident de circulatie, deci nu exista nici un motiv sa se suspende permisul. Imi permit si doua intrebari stupide 1. Daca nu eram detinator de permis auto, am venit la masina doar pentru a ridica ceva din ea, si deschid portiera stanga (am voie sa o deschid, atata timp cat motorul este oprit), cum as fi fost sanctionat? 2 Daca eram un biciclist? Ce mi se suspenda? Ce asigurare ii dadeam? Toate cele relatate sunt adevarate, fara sa mint si fara sa exagerez. Stiu ca am gresit, dar mi se pare ca s a facut o nedreptate si as vrea sa contest suspendarea permisului Si acum intrebarea, credeti ca am motive sa contest suspendarea permisului? Multumesc ca ati acordat timp sa cititi si pentru eventualele raspunsuri
  23. -1 points
    Buna seara! Detin permis de conducere pentru cutie automata(acum 2 luni l-am obținut)Asta înseamnă ca pot conduce numai mașini care au cutii automate.Ce nu înțeleg eu,am văzut ca exista multe tipuri de cutii automate,de la Semi-automata,dublu ambreiaj,robotizată. Am o masina care are cutie robotizată(pedala de ambreiaj lipsește,iar eu nu mai trebuie sa schimb vitezele) Întrebarea mea este,pot conduce o masina robotizata,am citit pe unele site-uri ca robotizata înseamnă Semi-automatic alta parte am citit ca o masina care are cutie robotizata nu este automata ,nu mai înțeleg deloc.Pe mine ma interesează dacă am permis pentru mașina automata,pot conduce robotizata? Multumesc anticipat
  24. -1 points
    Doamne fereste, ce tara, ce legi !!! In primul rand, e penibil sa trebuiasca autorizare pt ”arme” de tir cu diabolouri ! In orice alta tara din lume , diabolourile nu sant considerate munitie ! Nu au capsa detonanta si nici incarcatura exploziva ! Dar penibilul nu se reduce la atat ! Aud ca trebuie sa faci si cursul de pregătire teoretică și practică pe linia armelor și munițiilor , pt a folosi un pistol exact ca cel de airsoft, cu aceeasi putere, care insa trage cu alice din plumb ! Bravos natiune ! Traiasca legiuitorii romani, ca sant cei mai ”inteligenti” din Europa ! Da d-le IAV, cartusul are capsa care detoneaza iar incarcatura EXPLODEAZA, altfel cum naiba ar pleca glontul pe teava !?? De frica, de foame, sau poate ca-l rugam noi !?? Ia d-ta un cartus si da cu ciocanul in el , apoi vezi daca e exploziv sau nu ! Doamne, numai ”inteligenti” pe lumea asta, care nu spun nimic , dar se baga in seama !
  25. -1 points
    Am fost si eu la protest aseara , dar pe unde am mers eu nu am vazut oameni violenti , nu stiu ce a fost in fata , au dat cu gaze lacrimogene in continuu pana si in mijloculul multimii . In 10-15 minute au dat cam vreo 6-7 grenade , in coltul dinspre spitalul Regina Maria (zona aia de acolo). Teoretic trebuia sa alunge huliganii , practic iau luat la bataie pe toti nu a mai contat . Oricum pe la 21:10 am plecat . Jandarmeria Romana i-a provocat mult , ei erau pregatiti dinainte trebuia sa se lase cu ceva bataie. *** link eliminat*** ce mai spune si asta ca aveau "comportamentul unor trupe paramilitare":)))))) P.S. Cum a zis si "colegu" de mai sus pacat de jandarmerita si de colegul ei ca puteau sa le fie si mai rau , dar mai sunt si oameni buni care i-au ajutat. Daca se intampla Doamne fereste sa moara cineva atat dintre jandarmi sau protestatari ce erau ? doar niste victime colaterale ... nu aveau imporatata....
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×

Informaţii importante

Acest website foloseşte cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii lor. Mai multe informaţii în Politica de confidenţialitate.