Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Permis suspendat. Depasire linie continua


dakes

Question

Buna ziua,

 

Am si eu o nelamurire si consider ca doar cineva in aceeasi functie cu cel care m-a sanctionat ma poate lamuri.

Aseara indreptandu-ma de la Timisoara catre Deva, in localitatea Faget cu 100m inainte de iesire am efectuat o depasire pe linie discontinua. Inaintea mea se afla un camion care depasea un tir, camionul apucand sa se incadreze pe banda de circulatie corespunzatoare iar eu, neavand loc sa ma incadrez pe banda corespunzatoare deoarece camionul si tirul se aflau la distanta mica unul de celalalt, neputand sa franez si sa incerc sa ma incadrez pe banda deoarece in spatele meu efectua manevra de depasire un alt conducator auto, am considerat ca depasirea primului camion este solutia cea mai sigura pentru toti participantii la trafic(am avut inclusiv vizibilitate din sens opus). Am efectuat si depasirea camionului (numar total de 2 vehicule depasite "camion si tir") doar ca banda continua deja incepuse in momentul in care ma aflam in dreptul camionului. Din din statia de carburant iesise un autovehicul de politie rutiera care a vazut manevrele pe linie discontinua si continua, m-au oprit si m-au sanctionat cu 360 lei amenda + 30 zile permisul suspendat.  

I-am reprodus domnului agent exact ceea ce v-am detaliat mai sus, dar nu a inteles. Mi-a inmanat procesul verbal in care el, cu mana lui a scris la sectiunea alte mentiuni "Am depasit deoarece am constatat ca nu am loc sa intru pe banda". 

Am semnat procesul verbal pentru a evita alte divergente, sau alte fapte nesavarsite si ma foarte grabea.

Intrebarea mea este, daca voi face contestatie in instanta credeti ca am vreo sansa sa imi obtin permisul inapoi? 

Ideea e ca am nevoie de el pentru locul de munca, altfel nu m-as fi stresat asa tare. Si pe langa toate acestea consider ca am fost neindreptatit.

Multumesc anticipat.

 

Edit :In procesul verbal la numarul autoturismului meu este trecut doar 57-XXX, fara sa fie scris judetul. Se poate considera nul?

Edited by dakes
Link to comment
Share on other sites

23 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

M-am prabusit de ras :P

Pana una alta cineva un sfat ce ar fi indicat sa fac? 

Edited by Scarfac3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Membru

Art. 120 din Regulamentul de aplicare al OUG 195/2002 spune în felul următor:

(1) Se interzice depăşirea vehiculelor:

h) în zona de acţiune a indicatorului Depăşirea interzisă;

i) când pentru efectuarea manevrei se încalcă marcajul continuu, simplu sau dublu, care desparte sensurile de mers, iar autovehiculul circulă, chiar şi parţial, pe sensul opus, ori se încalcă marcajul care delimitează spaţiul de interzicere;

 

”Domnul agent” de poliție, spre deosebire de ce crezi dumneata și probabil mulți alții, nu este pus acolo să te înțeleagă pe tine sau pe altul, este pus acolo să vegheze la respectarea legii. Dumneata ai încălcat legea, ai fost sancționat corect... asta este. În ceea ce privește faptul că ai semnat procesul verbal, să ști că nu ai făcut nimic extraordinar, ai făcut ce trebuie, nu îl încurca cu nimic pe colegul meu că semnai sau nu procesul verbal. Contestație poți depune în termenul legal de 15 zile la Judecătorie, în rest pentru detalii va trebuii să plătești un domn avocat.

Edited by Alleycat
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

ART. 17
Lipsa menţiunilor privind numele, prenumele şi calitatea agentului constatator, numele şi prenumele contravenientului, iar în cazul persoanei juridice lipsa denumirii şi a sediului acesteia, a faptei săvârşite şi a datei comiterii acesteia sau a semnăturii agentului constatator atrage nulitatea procesului-verbal. Nulitatea se constată şi din oficiu.

 

 

În concluzie doar atunci când lipsesc:

  • numele, prenumele şi calitatea agentului constatator,
  • numele şi prenumele contravenientului
  • descrierea faptei săvârşite
  • data comiterii faptei
  • semnătura agentului constatator

putem să vorbim despre nulitatea procesului verbal.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Eu va inteleg perfect si nu am nimic personal cu politia rutiera, desi dvs. Alleycat v-ati cam iritat si nu stiu de ce.
Era vorba de manevra efectuata de mine. L-am intrebat : Trebuia sa franez brusc, sa intru pe banda mea in spatele tirului? El hotarat " DA " Dupa care cel care depasea in spatele meu sa ma ia din plin ca era si el in depasire? Asta era singura solutie in care puteam ramane cu permisul.
Sunteti colegi, va inteleg. Dar eu consider ca ceea ce a vazut si ceea ce a facut este o prostie totala.

Citez :
"”Domnul agent” de poliție, spre deosebire de ce crezi dumneata și probabil mulți alții, nu este pus acolo să te înțeleagă pe tine sau pe altul, este pus acolo să vegheze la respectarea legii. "
Sunt de acord, dar respectand legea in situatia de fata presupunea faptul ca eu sa creez alte pericole, mie si participantilor la trafic.
Probabil este foarte greu sa iti dai seama, cand domnul agent DE POLITIE sta pe scaun si rupe procesul verbal.
Bravo lui, sa aiba un craciun fericit, a mai retinut un permis la norma lunara. 

Pe mine ma interesa daca am vreo sansa sa il pot obtine inapoi, avand in vedere circumstantele in care s-a petrecut fapta.


a

Edited by dakes
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

Aşa e la noi, majoritatea conducătorii auto au impresia că se pricep mai bine, că ei ştiu când trebuie aplicată o sancţiune şi când trebuie trecută cu vederea şi aşa mai departe.

Dacă spui că eşti conducător auto profesionist, trebuia să te gândeşti înainte să începi manevra şi să apreciezi că nu poţi să o execuţi în condiţiile impuse de prevederile legale până la capăt. Dacă nu ai fost capabil să faci lucrul ăsta, acum trebuie să suporţi consecinţele, e foarte simplu.

Nu trebuie să se gândească poliţistul că tu îţi câştigi pâinea cu permisul de conducere, tu trebuie să faci acest lucru şi să conduci mai responsabil şi mai precaut, pentru că nici accidentele rutiere nu aleg şi nu ţin cont de asemenea argumente.

 

Referitor la ultima ta întrebare, nu putem să ghicim cum apreciază judecătorul şi ce decizie va lua.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nu am spus nici unde ca sunt conducator auto profesionist, dar e a doua oara cand trec prin zona aceea si n-am stiut ca urmeaza depasire interzisa, drumul fiind drept. Renghen, n-am, ca altfel vedeam din timp prin tir indicatorul depasire interzisa si nu ma mai bagam. 

Nu am spus ca ma pricep mai bine, dar daca tot ai puterea de a sanctiona, gandesti 2 minute de ce s-a intamplat asa si ai rezolvat un mister.

 

E ca si cum ai zice ca era sa omori un pieton, dar evitandu-l ai incalcat marcajul longitudonal. Si tu il intrebi pe Dl organ al politiei rutiere : trebuia sa dau peste el? Si el mandru iti spune DA.

E, ceva de genul mi-a raspuns el, mai bine puneam frana si intra ion in mine care venea din spate si cine stie ce party de negri mai faceam pe acolo.

Imi e ciuda pentru simplul fapt ca fac aproximativ 300 km zilnic cu masina si de cand am permisul, nu am avut nici un antecedent.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Membru

Domnule Dakes, tot ce am să mai spun este că nu cunoașteți legea și poate ar trebui ca în aceste zile petrecute fără permis de conducere să vă ”reîmprospătați” cunoștiințele și așa foarte vaste în ceea ce privește circulația pe drumurile publice. În primul rând, domnul meu, nu înțeleg cum dumneavoastră aveați vizibilitate când în fața dumneavoatră era un camion care deja era angajat într-o depășire și dumneavoastră depășați un tir, al doilea rând în Regulamentul de aplicare al OUG 195/2002 la Art. 150. - Conducatorul de vehicul care efectueaza depasirea este obligat: a) sa se asigure ca cel care îl urmeaza sau îl preceda nu a semnalizat intentia începerii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune în pericol sau stânjeni circulatia din sens opus;

 

P.S. Și noi vă dorim un Crăciun Fericit, dumneavoastră, vă mulțumim că aveți răbdare cu noi, așa nepregătiți cum suntem și nu în ultimul rând, vă mulțumim că ne plătiți salariile în fiecare lună.

Edited by Alleycat
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nu stiu de ce raspundeti la post-urile mele daca nu le cititi de la cap la coada.  Daca erati atent la ceea ce am scris, ati fi observat urmatoarele si nu puneati intrebari degeaba.

Cat despre cunostintele mele, nu cred ca sunteti in masura sa le estimati dvs, ca nici macar nu-mi cititi posturile si raspundeti aiurea. Sunt constent ca am gresit dar puteam provoca un accident daca respectam regulamentul in momentul respectiv.

 

Am avut vizibilitate inainte ca si camionul sa se angajeze in depasire(Deoarece aveam intentia sa depasesc si m-am asigurat). Camionul s-a incadrat pe sensul lui de mers dupa depasire si din nou am avut vizibilitate pentru circulatia din sens opus.

 

Art. 150. - Conducatorul de vehicul care efectueaza depasirea este obligat: a) sa se asigure ca cel care îl urmeaza sau îl preceda nu a semnalizat intentia începerii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune în pericol sau stânjeni circulatia din sens opus;

 

Eram deja angajat in depasire cand cel din urma s-a angajat si el in depasire. ( Nu a semnalizt intentia de a depasi )

 

De asemenea sarbatori fericte, dar din banii mei nu :), din banii tai sigur.

Edited by dakes
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

Nu am spus nici unde ca sunt conducator auto profesionist,

Serios? Păi chiar asta ai lăsat să se înţeleagă când ai scris mai sus:

 

Ideea e ca am nevoie de el pentru locul de munca, altfel nu m-as fi stresat asa tare.

Referitor la argumentele tale, din punctul meu de vedere sunt puerile, fără niciun suport real şi guvernate de subiectivism. Tot aşa a apreciat şi Şerbănică Huidu, iar cu toţii am văzut ce tragedie a provocat.

Indicatoarele rutiere şi marcajele nu se pun la întâmplare, se amplasează acolo unde e nevoie de nişte specialişti ai autorităţii care administrează drumul respectiv (Primăria sau CNADNR).

Dacă spui că aveai vizibilitate, înseamnă că ai văzut atât indicatorul cât şi maracjul, dar cu toate astea te-ai angajat în depăşire chiar dacă nu aveai acest drept.

 

Mergi şi depune contestaţie, iar la final vei vedea cine a avut dreptate.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mai mult ca sigur, cel putin odata ti s-a intamplat sa depasesti pe linie discontinua si sa revi pe banda ta pe linie continua. AM AVUT VIZIBILITATE PE BANDA OPUSA NU PE BANDA MEA, ACOLO UNDE ESTE AMPLASAT INDICATORUL DEPASIRE INTERZISA. Chiar nu cititi ce scriu? 

 

 

 

https://goo.gl/maps/iaw8I   - daca sunteti curiosi.

Edited by dakes
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Stimate dakes!

Cu tot respectul dar noi nu facem decat sa invocam cadrul legal, cu articol, alineat, punct si textul legii, sa promovam respectarea acesteia ca forma de guvernare a fiintei umane si nu inventam proceduri sau ne criticam colegii, c-au facut sau n-au facut, atat timp cat nu am vazut acel lucru.

Tu vii si aduci in atentia noastra detalii la care noi nu am fost martori. Detalii care fac diferenta si care au fost vazute si analizate de agentul constatator la fata locului si a carei autoritate, pregatire si putere de decizie NU O COMENTAM. El stie cel mai bine zona, legislatia, iar Politia Romana l-a desemnat sa se asigure ca legea este respectata pe acel sector de drum.

Nu iti putem spune noi ce ar fi trebuit sa faca sau nu acel politist pentru ca el fiind de specialitate, a constatat cu ochii lui intamplarea si daca i s-a parut ca nu ai procedat corect, te-a sanctionat in consecinta si in perfecta cunostinta de cauza. Nu stim la ce pericol te-ai supus pe tine insuti sau alti participant la trafic. Fortat de imprejurari, intentionat sau fara a-ti da seama.

Nu a dat dovada nici de subiectivism si nici nu cred ca a avut ceva cu tine. Si-a facut datoria asa cum mi-o fac si eu si toti colegii mei in baza a ceea ce spune si prevede legea.

Te rugam sa nu ne ceri a-ti da dreptate si a-ti fi partinitori pentru ca nu putem spune ca tu ai dreptate si politistul nu chiar daca din relatarile tale asta rezulta pentru ca nu am fost la fara locului, sa analizam situatia impartial, fara a fi influentati intr-un fel sau altul de o parte sau alta.

Asta ne dorim sa intelegi.

Colegii mei care administreaza acest site si care raspund la intrebarile adresate de diferite persoane, unele justificate altele nu, o fac pentru ca asa doresc ei si nu ca sunt obligati de cineva a nume.

Si asta te rugam sa intelegi.

Acum, ca agent de politie rutiera, cantaresc foarte bine retinerea un permis de conducere pentru ca prin asta suspend un drept care pentru acel om, pe care il privez de acest drept, poate fi o drama sau o schimbare a vietii pentru totdeauna insa... Nu pot sa nu tin cont si de pericolul la care ii supune pe altii, acel posesor de permis, fara a fi nici macar o secunda constient de asta ori caruia i s-a parut ca nu a savarsit nicio contraventie.

Situatiile intalnite in trafic, teoretic, sunt ca si in carte dar practic, cu ”vijelia” cu care se petrec toate, sunt detalii, dupa cum ti-am mai spus, care fac diferenta.

Ori, politistii rutieri stiu foarte bine sa faca diferenta, sa cantareasca pericolul, sa analizeze cu foarte mare discernamant situatia si sa hotarasca sanctiunea.

Chiar daca aparent nu lasa sa se vada asta sau cel sanctionat are impresia ca nu stiu ce fac.

Nu este obligat, profesional, sa tina cont de faptul ca tu iti vei pierde locul de munca odata cu permisul. Daca o va face, va tine cont, ca om, de persoana pe care o are in fata si asta numai dupa ce este convins ca interlocutorul este o persoana onesta, care a gresit, a constientizat si cu siguranta nu va mai repeta greseala.

Nu stiu daca te uiti la tv foarte mult dar cu siguranta la stiri ai vazut cel putin un accident care a avut ca si cauza principala ”patrunderea pe sensul opus din cauza unei depasiri neregulametare” iar efectele sunt de-a dreptul dezastruoase. In genere mor mai toti ocupantii. Cei mai multi fara nico vina.

Poate acelasi lucru l-au invocat, in mintea lor, ca si tine, acei soferi, acum decedati sau nenorociti pe viata, ca nu au gresit cu nimic fortand acei cativa metri, detaliile dupa cum spuneam, care fac diferenta, aici dintre viata si moarte.

Sunt convins ca nu vezi, in fiecare zi asa cum vad eu si colegii mei ”circulisti”, o impertinenta in trafic, o mare lipsa de respect pentru ceilalti soferi sau pietoni si o necunoastere crasa a legislatiei de o foarte mare parte a celor ce folosesc partea carosabila si trotuarele.

Cum nu putem impaca pe toti, totdeauna cineva va fi nemultumit. Indiferent cat de bine sau nu ne facem noi treaba.

Totdeauna va fi cineva caruia nu ii place sau nu i-a placut ceva la noi. La politist ori la intitutie ca entitate.

Nu suntem perfecti si nici nu traim intr-o asemenea societate.

Nu exista asa ceva.

Asa ca, rugamintea mea este sa nu te superi pe noi ca nu iti dam dreptate si nici pe colegul care te-a sanctionat pentru ca nu ai de ce.

Noi iti raspundem ca vrem (o facem din timpul nostru liber pentru ca ne dorim ca cetatenii sa discute cu noi, de la egal la egal, omeneste si prin asta sa ne educam unii pe altii, ca societate, in a ne fi mai bine tuturor si a fi mai in siguranta pe strada si nu numai) iar colegul si-a facut datoria.

Nu iti suntem dusmani. Nu ne asemuiti acestora. Relatia dintre noi trebuie sa fie una strict profesionala, impartiala iar cetatenii trebuie sa inteleaga asta.

Datoria noastra, ca politisti, este sa respectam legea si sa veghem la respectarea ei. Sa aparam valorile morale si material ale fiecaruia, viata si integritatea.

Datoria ta, ca cetatean, este sa respecti legea la randul tau iar atunci cand ai impresia ca esti nedreptatit, de o institutie a statului sau nu, sa te adrezezi instantei de judecata, la fel, conform legii.

Nimeni nu iti ia acest drept.

Pe spatele procesului verbal pe care l-ai semnat, in josul paginii, ai pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a beneficia de dreptul de a contesta.

Bafta si... Cum spunea antevorbitorul meu, chiar daca cunoastem legislatia, nu strica niciodata sa ne-o improspatam recitind-o.

Noi ca politisti facem asta mereu.

Sarbatori fericite si tine cont ca... Timpul este ireversibil iar singura lege care nu poate fi incalcata este legea fizicii.

Orice greseala va avea urmari, reversibile cand tine de noi ca oameni, ireversibile cand nu mai tine de noi ca oameni ci de natura.

Am vazut imaginea si in caz de accident, conform legii erai in totalitate vinavat!

Deci...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

O singura data mi s-a intamplat sa fac o manevra de depasire a aunui auto-tren si sa intru in depasire, apoi sa observ ca linia discuntinua se transforma in linie solida. Aveam posibilitatea sa ma repliez, dar am depasit si am intrat pe banda. Un echipaj m-a oprit.

"Stiti de ce v-am oprit!"

"Absolut, daca e sa pledez in favoarea mea, n-am vazut ca linia se transforma decat in depasire!"
"Cunoasteti legea?"

"Bineinteles, STIU ca am gresit! Asta e situatia"

"Ce optiuni aveati?"

"Ce intrebare e asta? Sa reduc viteza si sa ma repliez!"

"Stiti ca riscand, ati ramas fara permis!"

"Nici nu puteti intelege ce rau imi pare, dar  asta e, ce e de comentat aici?"

 

Am primit doar avertisment

 

 

Motivul tau ca era riscant sa te repliezi intre cele 2 vehicule NU TINE in instanta. Asta e o prostie, si-ti pot demonstra aici de ce e prostie.

1. Spatiu aveai linistit, NICI UN CAMION nu intra in fata auto-trenului la mm de el, pentru simplu motiv ca nu are vizibilitate, lasa cel putin 3-5m.

2. Viteza ta de depasire nu putea fi cu mult mai mare decat a acmionului care tocmai depasise, dar, ce ti-ai zis, "hai sa-l fac si p-asta!"

3. Te puteai replia initiind semnal dreapta pentru soferul (eu cred ca inexistent) care depasea la centimetrii in spatele tau, semnal care trebuia schimbat inca de cand erai in dreptul auto-tractorului

4. Zici ca aveai vizibilitate;,dar ce faceai in cazul in care din fata venea un alt vehicul? Eu cred ca gaseai o solutie sa te repliezi

 

iti dau un sfat.

in momentul in care esti prins riscand aiurea, SINGURA TA SANSA sa nu pierzi permisul nu instanta este, ci sa faci dovada ca recunosti ca ai gresit cunoscand regulamentul, in plus sa gasesti solutia legala pe care trebuia sa o adopti. Apoi sa astepti. Daca agentul considera ca nu esti un pericol si respecti legea, poate, poate, ai sansa asta

 

Si un sfat pentru tine ca sofer acum. Cand un vehicul se angajeaza in depasire, il lasi sa termine manevra, NU TE ARUNCI in depasire in spatele lui. Ceea ce ai facut tu este foarte periculos. Daca cel din fata ta frana brusc din cauza unui obstacol, frana pentru ca simtea ca nu poate termina manevra si dorea sa se replieze, frana pentru a face viraj stanga, daca era inconstient si depasea fara sa se asigure etc etc etc, creati acolo un accident de toata beleaua. Tu te-ai bazat pe faptul ca soferul camionului merge regulamentar. Foarte, foarte periculos!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Stima si respect pentru ultimele doua persoane care au postat.

Ideea este ca a fost totul rapid. In sensul ca m-au tras pe dreapta, actele, s-au dus la soferul de camion, l-au pus sa semneze pv ca martor, mi-au spus sa ma duc dupa ei pana in prima parcare ( am facut aproximativ 10 minute cu masina pana in parcare ) timp in care el a completat procesul verbal, s-a dat jos si hop, amenda si permis luat. Aveti dreptate cand spuneti ca nu aveti de unde sa stiti in ce circumstante s-a petrecut fapta, dar ma supara faptul ca am trecut de linia continua nu foarte mult, la fel ca voi, nu m-as risca sa depasesc stiind ca imi pun in pericol viata si la fel cum ati vazut si in imagini aveam vizibilitate pentru sensul opus sute de metri. Oricum, sunt constient ca am gresit, nu am negat asta. Initial postasem aici sa intreb daca am vreo sansa ca prin contestatie sa primesc vreo sansa. 

 

"3. Te puteai replia initiind semnal dreapta pentru soferul (eu cred ca inexistent) care depasea la centimetrii in spatele tau, semnal care trebuia schimbat inca de cand erai in dreptul auto-tractorului"

 

Nu am spus ca era la milimetri. Depasea o alta masina in spatele meu. 

 

1. Spatiu aveai linistit, NICI UN CAMION nu intra in fata auto-trenului la mm de el, pentru simplu motiv ca nu are vizibilitate, lasa cel putin 3-5m.

Era 7.5t, si chiar nu au lasat spatiu. A vazut si agentul constatator care m-a oprit. Trebuia sa franez si sa ma bag inapoi, asta mi-a spus.

 

2. Viteza ta de depasire nu putea fi cu mult mai mare decat a camionului care tocmai depasise, dar, ce ti-ai zis, "hai sa-l fac si p-asta!"

Crede-ma ca a fost.

 

Asta este, nu judec pe nimeni. Am gresit si imi asum. 

Sarbatori fericite sa aveti!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Salutare , aseara in jurul orei 00:30 am plecat de acasa sa ma duc in oras sa o iau pe sora mea de la o verisoara, la iesirea din localitate unde stau se aproprie tare in autoturism in spatele meu fara sa ma depaseasca acesta se tine vreo 900 de m in spatele meu pana la o curba unde este linie continua exact dupa terminarea liniei continue erau niste politisti fara girofar unu in masina si unu in mijlocu strazi (era bezna totala) doar cu vestea pe el abia l-am putut vedea ne-au oprit pe amn2 pe mine si pe cel cu focusu , dupa nici 1 min cel cu focusu pleaca , eu asteptand la masina vine politistu imi cere actele se duce sa verifice dupa 5-10 minute vine la mine si imi spune daca stiu ce am facut si eu i-am raspuns ca nu , de ce am facut ceva gresit ? aveam 80 pe drum european , mi-a spus ca nu pentru viteza m-a oprit ci pentru ca l am depasit pe cel cu focusu in curba si ca el a confirmat ipoteza asta si ca i-au luat datele ( a venit cu o foaie mica cnp si numele lui cica ) i-am spus bine ok sa spunem  l am depasit cum imi demonstrati asta? adica pe el l-ati lasat sa plece este cuvantu meu impotriva cuvantului lui pe cine credeti ? Si au zis ca au ei dovezi si am zis bun nu era nimeni in curba cum aveti dovezi dumneavoastra nu puteati vedea ce s-a intamplat ? au zis ca nu e treaba mea s-a dus la masina au stat cred ca 30 de minute dupa ceas sa incheie un p-v si dupa sau gandit dansii ca sa imi puna echilotestu , mi -au pus 0.00 nici o problema iarasi se duc la masina 10 minute deci in total am stat vreo 60-70 de minute in masina si ala cu focusu l-au lasat sa plece in maxim 1 minut faptu care m-a enervat foarte tare , m-au chemat la masina mi au spus ca imi ia permsiu pentru 30 de zile si amenda de 290 in 48 de ore lucratoare , am zis bun scrieti la mentiuni ca nu am depasit fordul deloc si ca dansu era in spatele meu inca de la iesire din localitate , am semnat P-v , acum imi ramane sa depun  contestatie , luni la prima ora ma duc dar intrebarea mea este . Au cum sa dovedeasca cu un martor ? adica eu nu am depasit deloc nu as avea de ce sa mint... ei poate cine stie lucreaza impreuna .. se cunosc sau mai stiu eu ce alte posibilitati . Din pacate nu am avut camera de bord ca am zis ca nu o mai iau pt 15 minute dar foarte prost am fost :P

Am gresit ca am semnat p-v?

tin sa precizez ca am un x5 :))  si multi mi au zis ca m-au luat dupa masina . masina lor nu era un mcv nu avea camere nu avea nimic :D  era un logan 

Si ce trebuie sa fac sa depun contestatie ma duc la judecatorie de unde apartin si ma duc cu p-v sau ce anume? 

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator
acum o oră, Scarfac3 a scris:

Si ce trebuie sa fac sa depun contestatie ma duc la judecatorie de unde apartin si ma duc cu p-v sau ce anume? 

Poţi aştepta acasă linistit. În cazul celor care au X5, vine judecătorul la domiciliu, îi caută iar când au timp şi sunt disponibili le preia contestaţia.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Poliţia Română, se scrie corect! Dacă nu eşti mulţumit, te rog să nu mai intri pe acest forum.
Iar pentru atitudinea ta, hai sictir!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Membru
On 22.04.2017 at 10:04 PM, Scarfac3 said:

Multumesc politia romana pentru ajutor :P

Politia Română îi ajută pe cei care chiar au nevoie, aplicând legea. Tu nu de ajutorul poliției ai nevoie...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Buna ziua,

ieri mi-a fost retinut permisul pt 30 de zile pt depasire neregulamentara prin incalcarea macajului longitudinal continuu.

situatia a fost urmatoarea: pe drumul national unde am depasit se efectuau lucrari de reparatie, am depasit mai multe utilaje (de curatenie, asfaltare, samd). Am ajuns in spatele unei camionete care facea parte din coloana de reparatie (marcaje clare pe camioneta). Camioneta circula cam cu 20 km/h pe dreapta extrema benzii. Eu, fiind sigur ca aceasta camioneta face parte din coloana, am efectuat depasirea (de fapt o ocolire) cam cu 30 km/h. Da, am trecut cu rotile de pe partea stanga a masinii peste linia continua dar am avut vizibilitate de cel putin 300 m. Dupa care am fost oprit de echipajul de politie. A oprit si camioneta si soferul a declarat ca circula incet pt ca astepta sa preia muncitori de pe utilaje.

intrebari:

1. este corect sa mi se retina permisul pt asa ceva?

2. Merita sa depun contestatie?

Multumesc anticipat pt raspunsuri

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

1. Nu comentam activitatea desfășurată de către colegi.

2. Conform legii, ai dreptul sa depui contestație în termen de 15 zile de la aplicarea sancțiunii.

Pentru alte sfaturi poți sa te adresezi unui avocat.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sa trăiți,  am și eu o nelămurire și vreau un răspuns. Dacă un vehicul se deplasează cu viteza de 30/40 km/h, în localitate, linie discontinua, eu cu autoutilitara încep depășirea, nedepasind limita de viteza iar când termin depășirea autovehicul-ului, brusc semn(depășirea interzisa) și linie continua, menționez ca am călcat linia continua în jur de 5m maxim, este ok sa se suspende permisul pe o perioada de 60 de zile?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Membru

Citește regulile privind depășirea și vei vedea ca atat la începutul manevrei cat și la finalul acesteia, trebuie sa fie linie discontinua.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.