Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Informatii pistol REVOLVER

falcaionut

Question

Ma numesc Ionut si sunt student la inginerie in Baia Mare si as avea nevoie de ceva informatii despre dimensiunile cilindrului unui pistol revolver pentru un proiect. Ca si dimensiuni m-ar interesa diametrul cilindrului, lungimea lui si diametrele gaurilor unde se introduc gloantele.

Apreciez orice informatie. Multumesc mult.

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Moderator

Dimensiunile diferă în funcţie de model, calibru şi aşa mai departe.

În plus, pistolul şi revolverul sunt arme diferite, nu trebuie confundate.

• Upvote 1
  • 0

Nu ma intereseaza modelul si calibrul. Ceva dimensiuni asa la general ceva care exista. Nu o sa ma pun acuma sa-l produc in garaj. Doar pentru proiect atata tot. Multumesc.

• 0

ia o rigla, un compas si un echer. traseaza un cerc si 6 raze la 30 de grade. masoara de la centrul cercului "mare", 2.54 mm. seteaza din nou compasul astfel incat sa poti trasa un cerc cu diametrul de 9 mm. pe fiecare din cele 6 raze, traseaza cite un cerc de 9 mm, tangent la semnul de la 2.54. traseaza un nou cerc "extern" la aproximativ 3 mm de cercul imaginar tangent la cele 6 cerculete de 9 mm.
daca ai urmat instructiunile mele, ai reusit sa desenezi o sectiune printr-un butoias de revolver.
pentru butoiasul de pistol trebuie sa ma asiguri ca ai idee de functiile trigonometrice.

• 0

tu n-ai ce face?

eu am treburi si tu ma pui la desenare...

vezi c-ai gresit o uniutate de masura. ar trebui sa fie 2.54cm, ca nu cred ca-l pui pe ionut sa caute un punct la sutime de mm

cam mare butoiasul tau (de fapt semibutioas)

inginereste nu stiu de ce ar trebui distanta asa mare intre cavitatile gloantelor..., nu cred ca diametrul exterior al fundului cartusului sa fie mai mare de 11mm, plus ca constrangerea asta ingreuneaza mult arma

post-6860-0-28033400-1418324620_thumb.jp

• 0