Jump to content
POLITISTI.ro

Catalin

Postare recomandată

Imi cer scuze de greseala cu Politia Rutiera, dar ma gandeam ca era bine masinile noi de la Rutiera sa fie asa inscriptionate si dotate.

 

Cat priveste parerile celor care le folosesc nu cred ca au fost vreodata intrebati.  S-a mers pe principiul multe masini pentru politie si pretul cel mai mic 

Raman la parerea ca nu s-a vrut masini puternice (obligatoriu pentru  cei de la Rutiera). Mai putine dar specifice pentru munca lor.

Link către comentariu
  • Membru

Azi am descoperit în parcarea secției o mașină Dacia Logan cu rampă cu sirene și girofar, nou montată . Aceasta mașina face parte din lotul enorm de 3 autospeciale colantate cu "Poliția" ,  fără rampă și stație de emisie recepție,  aduse la începutul anului pentru OP. 

Din ce am înțeles, acest lucru s-a întâmplat deoarece urmează ca mașina respectiva sa participe la parada de 1 decembrie. 

  • Apreciez 1
Link către comentariu

M-am dat si eu zilele astea cu noile VW Polo, parerea mea este ca sunt complet inutile pentru politie, in special pentru politia rutiera si aici pot sa vin cu argumente in afara de motorizare, care o cunoastem cu totii

Nu au o camera de filmat si mediu de stocare

Nu au statii

Nu au conuri sau alte elemente specifice pentru a delimita un camp la accidentele de circulatie.

Nu au lanterne

Nu au testere

Si poate mai sunt cateva neajunsuri care acum poate imi scapa.

Masinile astea sunt bagate pe gat pentru plimbare sa ne vada lumea si atat. Suntem de rasu lumii.

  • Apreciez 4
Link către comentariu
On 11/20/2015, 5:43:02, badboyradu a scris:

Azi am descoperit în parcarea secției o mașină Dacia Logan cu rampă cu sirene și girofar, nou montată . Aceasta mașina face parte din lotul enorm de 3 autospeciale colantate cu "Poliția" ,  fără rampă și stație de emisie recepție,  aduse la începutul anului pentru OP. 

Din ce am înțeles, acest lucru s-a întâmplat deoarece urmează ca mașina respectiva sa participe la parada de 1 decembrie. 

Toate autospecialele din lotul .. Inscriptionate, fara rampa" sunt programate la Bucuresti pentru a le fi montate rampe!

  • Apreciez 1
Link către comentariu
On 22.11.2015, 13:00:00, Rusy a scris:

M-am dat si eu zilele astea cu noile VW Polo, parerea mea este ca sunt complet inutile pentru politie, in special pentru politia rutiera si aici pot sa vin cu argumente in afara de motorizare, care o cunoastem cu totii

Nu au o camera de filmat si mediu de stocare

Nu au statii

Nu au conuri sau alte elemente specifice pentru a delimita un camp la accidentele de circulatie.

Nu au lanterne

Nu au testere

Si poate mai sunt cateva neajunsuri care acum poate imi scapa.

Masinile astea sunt bagate pe gat pentru plimbare sa ne vada lumea si atat. Suntem de rasu lumii.

Deci se pare  ca am avut dreptate ,din nou masini doar frumoase dar partial inutile ! 

 

OAre se va intampla vreodata sa vedem masini de politie corect  adaptate pentru rutiera ?

Prea curand nu cred pentru ca acum au masini noi.

Link către comentariu
  • 1 lună mai târziu...
  • 1 lună mai târziu...
  • 1 lună mai târziu...
  • Membru

Au trecut 4 luni din anul 2016 și parcul auto(cel puțin la op) a rămas în aceeași stare deplorabila. 

Loganele(3 la Secția unde lucrez)  care au venit anul trecut în februarie, fără rampă și stație, au rămas la fel din păcate. 

Are cineva vreo veste referitor la înnoirea parcului auto? 

Link către comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

In Tg-Mures,dupa 1an, (incredibil) cele 5 Loganuri noi de la op au rampe (ca cele din Bucuresti) De apreciat rabdarea politistilor.  In Pitesti,Bistrita,Constanta, nu au avut si au cumparat alte modele de girofar.

Link către comentariu
  • Moderator

Direcția Națională Anticorupție - comunicat

  11 mai 2016 
Nr. 634/VIII/3 

COMUNICAT

Procurorii din cadrul Direcției Naționale Anticorupție – Secția de combatere a corupției au dispus trimiterea în judecată a inculpaților 

OPREA GABRIEL, în prezent senator în Parlamentul României, care a îndeplinit funcțiile de viceprim-ministru pentru Securitate Națională și ministru al Afacerilor Interne, pentru săvârșirea infracțiunii de abuz în serviciu, dacă funcționarul a obținut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit. 

NICOLAE GHEORGHE, chestor principal de poliție, la data faptelor șef al Departamentului de Informații și Protecție Internă (D.I.P.I.) cu rang de secretar de stat, pentru complicitate la săvârșirea infracțiunii de abuz în serviciu, dacă funcționarul a obținut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit, precum și pentru săvârșirea a două infracțiuni de deturnare de fonduri, dintre care una în formă continuată (11 acte materiale) 

PAVEL GABRIEL-NICOLAE, comisar șef de poliție, la data faptei șef al Serviciului Juridic din cadrul Departamentului de Informații și Protecție Internă (D.I.P.I.), pentru complicitate la săvârșirea infracțiunii de abuz în serviciu, dacă funcționarul a obținut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit 

ZĂRNICĂ NELU, chestor principal, subsecretar de stat, la data faptei, pentru săvârșirea infracțiunii de deturnare de fonduri, în formă continuată (2 acte materiale) 

IACOB MARIAN-DĂNUȚ, comisar șef de poliție, șeful unei structuri administrative la data faptei, pentru săvârșirea infracțiunii de deturnare de fonduri, în formă continuată (3 acte materiale) 

În rechizitoriul întocmit, procurorii au reținut următoarea stare de fapt:
În ziua de 13 iulie 2015, inculpatul Oprea Gabriel, în calitate de ministru de Interne și ordonator de credite, cu ajutorul chestorului principal Nicolae Gheorghe și a comisarului șef Pavel Gabriel-Nicolae, a dispus suplimentarea cu suma de 410.000 lei a fondurilor pentru cheltuieli operative ale Departamentului de Informații și Protecție Internă (DIPI) și a aprobat achiziția unui autoturism Audi A8, în scopul declarat al asigurării protecției demnitarilor. 

Acest lucru s-a realizat cu încălcarea prevederilor legale care limitează achiziționarea autovehiculelor din fondurile operative ale Ministerului Afacerilor Interne, strict la situații legate de folosirea lor în activități de urmărire penală a infracțiunilor de corupție. 

Ca urmare a încălcării atribuțiilor de serviciu, bugetul de stat a fost prejudiciat cu suma de 410.000 lei, iar D.I.P.I. a beneficiat de dotarea cu bunurile respective, în valoare de 91.295,73 euro, folosul fiind necuvenit în raport cu destinația legală a fondurilor operative. 

În perioada 21 august – octombrie 2015, chestorul principal de poliție Nicolae Gheorghe, în calitate de secretar de stat în cadrul Departamentului de Informații și Protecție Internă, a schimbat destinația resurselor materiale alocate instituției publice pe care o conducea, respectiv a autoturismului marca Audi A8 achiziționat din fonduri operative în mod conspirat, pentru folosința personală și exclusivă a ministrului de Interne în funcție Oprea Gabriel. 

De asemenea, în perioada 2014 - 2015, inculpatul Nicolae Gheorghe, în calitate de secretar de stat și ordonator de credite în cadrul Departamentului de Informații și Protecție Internă, în mod repetat, a aprobat mai multe rapoarte prin care a fost schimbată destinația unei alte sume, și anume de 238.173,47 lei, alocată instituției pentru fonduri operative, în scopul efectuării unor cheltuieli de protocol ori pentru înzestrarea instituției, care nu au fost circumscrise activităților, acțiunilor sau misiunilor cu caracter informativ-operative. 

În aceeași manieră au procedat și inculpații Zărnică Nelu și Iacob Marian-Dănuț, în calitate de ordonatori de credite în cadrul Departamentului de Informații și Protecție Internă, care au întocmit rapoarte prin care a fost schimbată destinația sumei de 9.398 lei, respectiv 4.955,51 lei. 

Procurorii au instituit măsura sechestrului asigurător asupra mai multor bunuri ce aparțin inculpaților Oprea Gabriel, Nicolae Gheorghe și Pavel Gabriel-Nicolae, până la concurența sumei de 410.000 lei, în vederea recuperării pagubei produse prin săvârșirea, de către cei trei inculpați, a infracțiunii de abuz în serviciu, dacă funcționarul a obținut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit. 

Dosarul a fost trimis spre judecare Înalta Curte de Casație și Justiție, cu propunerea de a se menține măsurile asigurătoriiluate față de inculpații NICOLAE Gheorghe, OPREA Gabriel și PAVEL Gabriel-Nicolae. 

Facem precizarea că această etapă a procesului penal reprezintă, conform Codului de procedură penală, finalizarea anchetei penale și trimiterea rechizitoriului la instanță spre judecare, situație care nu poate să înfrângă principiul prezumției de nevinovăție. 

BIROUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE

  • Apreciez 1
Link către comentariu
  • 3 luni mai târziu...

"De asemenea, conducerea MAI a precizat că este în curs de derulare o procedură de achiziţionare a peste 2.000 de autovehicule, prin Programul ,,Rabla” destinat instituţiilor de stat, care vor fi alocate structurilor Ministerului Afacerilor Interne, în scopul îndeplinirii misiunilor specifice de ordine şi siguranţă publică."

sursa: extras dintr-un comunicat snppc

Sper că cele de mai sus se vor concretiza cât mai curând!

  • Apreciez 1
Link către comentariu

iav, când am spus ”dotări” m-am referit la sistemele speciale de avertizare sau ceva aparatură video. Nicio clipă nu mi-am imaginat că vor avea altceva decât standardul minim de fabrică.

RPG, Polo consumă mult să știi, plus că multe stau momentan pe dreapta pentru că nu li s-au făcut reviziile. Deh, managementul ! Dacă este ce-am auzit eu, e grav.

Personal mi-aș dori un lot de autospeciale neinscripționate, dotate cu cameră video, radar și sistem special de avertizare, însă cum cei ce ne conduc nu rezonează cu astfel de idei, puțin probabil.

În fine! Vom trăi și vom vedea ce va urma.

 

Link către comentariu

Sache, sunt într-adevăr utile ca și spațiu interior dar sunt voluminoase și te descurci greu cu ele în traficul urban.

După părerea mea, în loc de Polo, util ar fi fost achiziționarea de Jetta (portbagaj încăpător pentru diferite obiecte din dotare, plus spațiu mai mare în habitaclu care la Polo este foarte mic), iar motorizarea să fi fost de cel puțin 105 cp, reducând prin asta (dacă așa mult contează) consumul.

Și loganul este bun tocmai datorită spațiului interior și a faptului că are garda înaltă dar... motorizarea lasă grav de dorit.

 

 

 

Link către comentariu
On 9/10/2016 at 14:59, genessys30 a scris:

iav, când am spus ”dotări” m-am referit la sistemele speciale de avertizare sau ceva aparatură video. Nicio clipă nu mi-am imaginat că vor avea altceva decât standardul minim de fabrică.

Păi și Logan-urile achiziționate anul trecut ce dotări au avut în afara unor abțibilduri? Sisteme speciale de avertizare acustice și luminoase, „canci”, vorba „românului”, de ajunseseră unii colegi să se deplaseze la evenimente folosind clacsoanele și luminile de avarie,iar ca aparatură video, doar ochii cu care au fost dotați polițiștii la naștere, aici sub rezerva că la unii lucrează în „hight definition”, iar la alții „lo definition” în funcție de „anul de fabricație”. Abia după ce s-a făcut vâlvă pe acest forum de unde s-au sesizat și prea ocupații lideri de sindicate s-a luat măsura echipării cu semnale acustice și luminoase, așa că nu te aștepta la alte dotări decât cele standard, cu care vin autovehiculele din fabrică. 

Link către comentariu

Părerea mea personală este că autospecialele neinscripționate, dar dotate cu sistem special de avertizare (pentru a putea opri vehiculele vizate în deplină siguranță și cel atenționat să știe cine-l oprește), plus aparatură video și radar, ar tempera drastic ”rebelii” șoselelor și i-ar determina să respecte atât legea cât și polițiștii. Acestea să fie de clasă medie, cu cel puțin 110 cp, cu care să poți face față atât traficului de pe autostrăzi, cât și celui urban. Din păcate, aceste aspecte nu trezesc în Guvern nicio urmă a vreunui sentiment de a face din Poliția Rutieră Română, o instituție de care, cei certați cu legislația rutieră, să se teamă cu adevărat. Aici intervine nesimțirea, la superlativ, a celor care conduc MAI și implicit IGPR, al căror interes este doar subvenționarea popotelor și a ”protocoalelor”, singurele infractoare pe care le văd de aproape. A chestorilor de carton care au orgasm când sunt salutați militărește pe la diferite simpozioane fără rost, și care consideră asta cel mai important lucru în munca și cariera unui polițist, dând exemple de genul: ”Când era lupul cățel și eu mergeam la post pe jos... ”, aluzie la faptul că nu prea este nevoie de mașini.

În nici un caz nu se ține cont, la achiziționarea de autospeciale, de nevoile reale ale polițiștilor din stradă și mai ales ale celor din zilele noastre. De preocuparea reducerii infracționalității rutiere și salvarea vieților a mii de români (mulți copii nevinovați căzuți pradă teribilismului unor nenorociți), nici nu poate fi vorba. Sunt atâtea zeci de exemple unde polițiile altor state folosesc asemenea mijloace de locomoție, iar eficacitatea lor este de necontestat, însă la noi nici nu se pune problema unui lot de probă, ce să mai zicem de o flotă.

Dovada cea mai mare privind incompetența celor care conduc această instituție este că, din lipsa soluțiilor viabile în asigurarea climatului de ordine publică și neasumarea răspunderii, cer polițiștilor să fie mereu la vedere, pe post de momâi.

Realitatea acestor lucruri este că nu se dorește o ordine în acest trafic din cauza faptului că aleșii, de oriunde, nu vor o ”tăiere în carne vie”, ceea ce ar schimba în bine societatea, pentru a nu ”supăra” alegătorii, care nu-i vor mai vota și, prin asta, pierderea privilegiilor atât de dragi.

  • Apreciez 1
Link către comentariu

Auto speciale neinscripționate,dar dotate cu sisteme de avertizare acustice și luminoase, sunt bune doar pentru cei de la investigații criminale, pentru că lor nu le trebuie               „clopoței„, pe când la ordine publică și rutieră sunt musai să fie inscripționate.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
×
×
  • Adaugă...

Informaţii importante

Am plasat cookie-uri strict necesare pe dispozitivul dvs. pentru afişarea optimă a paginilor. Puteţi în orice moment să modificaţi setările cookie-urilor, altfel vom presupune că sunteţi de acord să continuaţi. Utilizând acest site, sunteţi de acord cu Termenii şi condiţiile de înregistrare şi Politica de confidenţialitate.