Jump to content
POLITISTI.ro

Academie/Drept--> Narcotice?

bibsweek202

Recommended Posts

Salut, sunt elev in clasa a XI-a si vreau ca in viitor sa lucrez in domeniul 'narcoticelor'. Nu m-am interesat aproape deloc si de aceea vreau sa va intreb: Ca sa lucrez in acest domeniu, trebuie sa urmez o specializare din Academia de Politie sau pot face asta doar ca procuror in cadrul institutiilor precum DIICOT ?? Daca vreti, va rog, sa-mi enumerati si alte institutii asemanatoare.

• Member

Nu exista "narcotice".

Combaterea Criminalitatii Organizate din cadrul Academiei de Politie dar nu-ti garanteaza nimeni ca ajungi sa lucrezi pe Antidrog. Plus ca se zvoneste ca in viitor sa nu se mai scoata locuri pe specializarea asta in cadrul Academiei.

Deci exista in cadrul Academiei. Atat vroiam sa stiu. Nu stiu ce se zvoneste, dar nu cred ca asta se va intampla prea curand si oricum droguri se consuma mereu si peste tot. Alta institutie precum CCO poti sa-mi spui, te rog?

Poate suna copilaresc , dar ca sa lucrezi 'sub acoperire', ce trebuie sa faci? trebuie sa urmezi Academia? Ajutati-ma va rog nu stiu prea multe..

• Member

Ca sa lucrezi sub acoperire trebuie in primul rand sa nu te mai uiti la atatea filme americane tampite si sa te pui pe invatat ca sa poti intra intr-una din scolile M.A.I.-ului si aici ma refer la specialitatea Politie normal...iar apoi in functie de aptitudini si ce o sa-ti placa ai sa vezi tu ce vei urma pana la urma!

• Upvote 2

Noi ,politistii, nu  facem "zvonistica". Ajuta-l cu o informatie corecta si precisa daca vrei, si nu il "intoxica" cu opinii personale vagi si confuze. Scapa de apelativul "prietene" si lasa la o parte atacurile la persoana.

• Downvote 5
  • Member

Tu, politist, avand gradul si functia de?