Jump to content
POLITISTI.ro

Postare recomandată

  • Moderator

Se estimeaza ca la sfarsitul anului 2009 in Romania existau peste 40.000 de autoturisme inmatriculate in alte tari, despre care nu sint informatii exacte privind originea si proprietarii reali.

Link către comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...
  • Moderator

Politia Rutiera pregateste razii si verificari pentru ca 6.000 de romani circula cu masini inmatriculate in strainatate, fara acte valabile.

Link către comentariu
  • 1 lună mai târziu...

La masinile inmatriculate in Anglia se poate verifica pe un site pe internet ,daca poseda asigurare obligatorie ,iar in caz de nu au se intocmeste DP,retinerea placutelor de inmatriculare si a permisului

Link către comentariu

La masinile inmatriculate in Anglia se poate verifica pe un site pe internet ,daca poseda asigurare obligatorie ,iar in caz de nu au se intocmeste DP,retinerea placutelor de inmatriculare si a permisului

Ai putea sa ne spui si site-ul... Si in baza a ce intocmesti DP?!... In Romania sanctiunea pt lipsa RCA este 1000 ron plus retinera ci si placute fara drept de circulatie...

Link către comentariu

http://www.askmid.com/ownvehicle/

-este vorba de acest sait .se poate verifica foarte usor :se introduce numarul de inmatriculare si se urmeaza cei 2 pasi ,iar daca semaforul iese verde e totul ok ,iar daca este rosu se ridica numarul de inmatriculare ,actele masinii, permisul si se trece la intocmirea dosarului penal (obligatoriu se printeaza rezultalul efectuarii verificarii - in cazul semaforului rosu)

-pana acum sunt intocmite peste 10 dosare

http://www.monitorulsv.ro/Local/2010-07-30/Masini-inmatriculate-in-strainatate-fara-RCA-pe-drumurile-din-judet

Modificat de bordergabor
Link către comentariu

in nici un dosar penal nu poti pune ca proba faptul ca semaforul ala se face verde sau nu :ner:

ai nevoie de un document oficial, tradus autorizat, apostilat, etc etc ca sa iti confirme faptul ca masina nu era inmatriculata.

de aceea recomand masini inmatriculate in Vanuatu, nu ofera nici o informatie asa ca daca poti face rost de acte si numere de imatriculare de acolo (btw, nici inspectie tehnica nu se cere :) )poti circula linistit - nimeni nu poate verifica daca sunt sau nu reale.

Link către comentariu

Ma tem ca gresesti maxu:

Art 82 (2) Autovehiculele şi remorcile înmatriculate în alte state pot trece frontiera de stat şi pot circula pe drumurile publice din România, dacă îndeplinesc condiţiile tehnice prevăzute în Convenţia asupra circulaţiei rutiere, încheiată la Viena la 8 noiembrie 1968 şi ratificată de România prin Decretul nr.318/1980, dar numai pe perioada cât sunt asigurate pentru cazurile de răspundere civilă ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de autovehicule.

Art.85. - ... (4) Conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sau tractarea unei remorci ale cărui plăcuţe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare au fost retrase sau a unui vehicul înmatriculat în alt stat care nu are drept de circulaţie în România se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 2 ani.

Ambele sunt din oug 195/2002, si din ele rezulta ca daca nu are itp si rca, masina nu are drept de circulatie... daca nu are drept de circulatie se intocmeste DP

Cat priveste falsul in acte, crek nu mai trebuie sa iti explic... niciodata nu stii cand dai peste un politist care tocmai vine din vacanta din acea tara si te alegi cu dosar :)):)):))

Link către comentariu
  • Moderator

Și deci prin ce document din acel dosar penal poți dovedi că mașina respectivă nu are drept de circulație în România?

Doar nu o să faci un printscreen, să-l scoți la o imprimantă și să-l pui în dosar?

Link către comentariu

Și deci prin ce document din acel dosar penal poți dovedi că mașina respectivă nu are drept de circulație în România?

Doar nu o să faci un printscreen, să-l scoți la o imprimantă și să-l pui în dosar?

Ba chiar prin acel printscreen scos la imprimanta se face dovada .

- si mai nou pentru cei care vor sa se mai mire se poate intocmi asigurare RCA (la o firma de asigurari romaneasca) chiar daca are numere straine ,exemplu fiind astea de anglia, pe maxim o luna chiar daca nu e trecut numarul de inmatriculare pe acea asigurare ci doar codul VIN si precizarea pentru a se inmatricula - trebuie verificat prin BAAR

Link către comentariu
  • Moderator

Ai citit pe acel site, așa de curiozitate termenii și condițiile de utilizare ?

Citez din:

terms of use
:

MIB does not warrant that:

  • any information contained on or acquired through the website is accurate, verified or complete

Pe înțelesul tuturor, acolo scrie că site-ul nu garantează faptul că informaţiile conţinute sau obținute prin intermediul acelui site sunt corecte, verificate sau complete.

Eu sincer, am mari îndoieli că un printscreen cu un semafor roșu poate avea valoare juridică într-un dosar de cercetare penală, iar vreun procuror sau judecător va lua în considerare un astfel de document.

Dintre cele 10 dosare de care aminteai mai sus, a fost adoptată de procuror vreo soluție și care ar fi aceea?

Link către comentariu

Catalin, nu dai printscreen, site.ul e ca sa stii tu ca politist ca masina nu are asigurare. Intocmesti dosar de cercetare si in baza acestuia faci adresa prin ambasada ca sa afli starea exacta a autovehiculului. Si te mai ajuta si instinctul in cele mai multe situatii... daca din discutia cu soferul reiese ca a cumparat masina acum un an pe 500 euro de la Gigi care are un var in Anglia... intri la banuieli. Un astfel de dosar zic eu ca depinde si de flerul politistului (acolo unde bazele de date si legea nu dau prea multe solutii)

Pot sa iti spun ca eu am facut muuuulte astfel de dosare (recunosc, nici unul pt masina inmatriculata in GB) si pana acum nici unul nu s.a dovedit gresit. Adica marea majoritate a autoturismelor de Germania, Austria, Franta (pt ca pe astea m/am axat) sunt neinmatriculate... Un dosar chiar mi/l amintesc l.am facut pt ca soferul nu avea nici un act al autoturismului, zicea ca tocmai l.a cumparat si ca nu a primit actele, iar proprietarul este in Franta. Culmea, din Franta a venit raspunsul: auto este furat (desi in sistemul nostru nu era)

Link către comentariu

nu ma refer la ITP nostru ci la faptul ca poti inmatricula o masina in Vanuatu fara sa te duci cu ea acolo sa-ti faca identificarea sau ITP. In ro nu este mare lucru sa faci ITP, problema la masinile furate este identificarea. insa inmatricularea ei in Vanuatu nu necesita identificarea.

dar eu nu pun in discutie masinile furate, ci am aratat ca poti inmatricula masina fara nici o problema in tari straine si poti circula cu ea in Ro.

Am o intrebare: stiu ca poti merge cu o masina inmatriculata in strainatate doar 60 (??) de zile. insa cind trec frontiera cu masina (experienta proprie) nu apare nicaieri un document/stampila (asa cum era inainte de intrarea in UE) in care sa scrie cind am intrat cu masina in tara. de unde stei un politist daca eu am depasit cele 60 de zile?

Nu pun in discutie faptul ca ptr masinile din UE este discutabila aceasta prevedere a inmatricularii in Ro avind in vedere libera circulatie a bunurilor si dreptul de proprietate.

Link către comentariu

Nu stii bine!

Art 82 (2) Autovehiculele şi remorcile înmatriculate în alte state pot trece frontiera de stat şi pot circula pe drumurile publice din România, dacă îndeplinesc condiţiile tehnice prevăzute în Convenţia asupra circulaţiei rutiere, încheiată la Viena la 8 noiembrie 1968 şi ratificată de România prin Decretul nr.318/1980, dar numai pe perioada cât sunt asigurate pentru cazurile de răspundere civilă ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de autovehicule.

Nu scrie nicaieri de 60 zile. Asta era legea veche (inainte de dec 2006)

Link către comentariu

Eu sincer, am mari îndoieli că un printscreen cu un semafor roșu poate avea valoare juridică într-un dosar de cercetare penală, iar vreun procuror sau judecător va lua în considerare un astfel de document.

Dintre cele 10 dosare de care aminteai mai sus, a fost adoptată de procuror vreo soluție și care ar fi aceea?

dupa cate stiu eu din cele 10 dosare ,au numar unic "P" iar soferii inca circula pe jos (au permisul retinut ) ,la noi la frontiera e faza ca trebuie sa facem declinarea de competenta catre politia rutiera .

o rezolutie mai exacta inca nu stiu ,o sa te tin la curent

Link către comentariu
  • Moderator

Dacă are un număr unic nu înseamnă automat că există și o infracțiune constatată. De asemenea nici reținerea permisului de conducere nu dovedește acest lucru.

Iar declinarea competenței nu mi se pare tocmai în regulă, ci doar o modalitate de a arunca pisica moartă în curtea altora.

Link către comentariu

Acea hartie scoasa la imprimanta de care pomeneste colegul de la frontiera, se anexeaza la dosar (probabil) pentru a justifica numarul de lucrare penala. Nu poate constitui proba in instanta. In instanta dosarul ajunge cu raspunsurile venite de la Centre de Contact (Oradea, Giurgiu, Galati,...... in functie de tara unde se doreste a face verificarea), in urma adreselor de verificare.

Modificat de gabriel
Link către comentariu

Dacă are un număr unic nu înseamnă automat că există și o infracțiune constatată. De asemenea nici reținerea permisului de conducere nu dovedește acest lucru.

Iar declinarea competenței nu mi se pare tocmai în regulă, ci doar o modalitate de a arunca pisica moartă în curtea altora.

Infractiunea este la Art.85,alin,4/OUG 195/2002, raportat la Art.82,alin.4 -circulatia pe drumurile publice a unui autovehicol inmatriculat in alt stat ,care nu are drept de circulatie pe teritoriul Romaniei, iar acea copie de pagina site cu semaforul e ceruta de parchet ca sa faca dovada ca la acea data si ora la care a fost verificat in baza de date a Marii Britanii,ca ne/fiind asigurat pentru raspundere civila in caz de pagube produse tertilor prin accident de circulatie ;acest site de verificari e recunoscuta de procuror, de asta se cere acea copie

In legatura cu declinarea competentei ai inteles gresit ,nu se inainteaza dosarul spre solutionarea politiei ci m-am referit ca PF nu are baza legala de a retine permisul(numai in Punctele de trecere a frontierei), de aceea permisul este retinut de organele de Pol. Rutiera

Link către comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Domnu bordergabor,

Cred ca gresiti cum a mai spus si Catalin:

Ai citit pe acel site, așa de curiozitate termenii și condițiile de utilizare ?

Citez din:

terms of use:

MIB does not warrant that:

* any information contained on or acquired through the website is accurate, verified or complete

SCRIE CLAR!! Cum dvs faceti o copie putem face si noi. SCRIE FOARTE CLAR IN TERMENI DE UTILIZARE.

citeste.jpg

Scrie clar 6-august 10-august 2010 da? nr vehiculului e sus adica RO51YAD

ASIGURAREA A FOST FACUTA PE 4 ZILE SI SA PLATIT 3.60LIRE SA APARA PE SITU ALA.

DACA ASIGURAREA A EXPIRAT CE MAI CAUTA PE SITE CA FIIIND VALABILA.

Oricine are probleme de genu nu ezitati sa actionati in instanta.

Suntem in septembrie si verifica aici: http://www.askmid.com/ownvehicle/

RO51YAD is on the Motor Insurance Database today

The details on the MID are:

Vehicle Make/Model: MG ZR 160

Daca dvs credeti ca in instanta veti castiga cu o poza e clar!.

Link către comentariu

Eu personal stiu persoane care au depus contestatie impotriva dosarului si nu au rezolvat nimic ,cred ca cei din Ministerul "INTERESELOR" si Justitiei sunt prea " flamanzi " sau chiar isi fac treaba .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
×
×
  • Adaugă...

Informaţii importante

Am plasat cookie-uri strict necesare pe dispozitivul dvs. pentru afişarea optimă a paginilor. Puteţi în orice moment să modificaţi setările cookie-urilor, altfel vom presupune că sunteţi de acord să continuaţi. Utilizând acest site, sunteţi de acord cu Termenii şi condiţiile de înregistrare şi Politica de confidenţialitate.