Jump to content
POLITISTI.ro

Întrebari despre admitere 2014

Andrei27
Go to solution Solved by drAGO5,

Recommended Posts

Buna ziua.

Sunt elev in clasa a XII a si sunt interesat sa urmez o cariera in Politie dar am cateva nelamuriri.

1.In clasa a IX a si a XI a am avut media la purtare 10,insa in clasa a X am avut media la purtare 7.Tinand cont ca anul acesta nu va fi nici o problema sa obtin media  10 vreau sa stiu daca pot participa la examenul de admitere?

2.Inca nu sunt hotarat unde sa urmez cursurile..la Academia de politie din Bucuresti sau Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar din Campina?

• Member

1. Conteaza media generala pe perioada studiilor liceale.

2. Tu ce vrei? Studiaza oferta lor si vezi ce vrei.

Aici pe forum vei gasi atata informatie ca nu o sa-ti vina sa crezi. Foloseste cu incredere functia "search"

• Upvote 1

Multumesc pentru raspuns.

Dar exista vreo diferenta intre Academia de politie din Bucuresti si Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar din Campina?

• Member

Din Academia de Politie termini ca si ofiter de politie, iar din Scolile de Politie,respectiv Campina si Cluj termini ca si agent de politie.

• Upvote 1

Multumesc

Daca ar fi sa aleg intre a lucra in Politie sau in cadrul unui penitenciar care ar fi avantajele/dezavantajele?(salarizare,gradul de risc etc.)

• 3 weeks later...

Abia in primavara aflam daca se schimba sau raman aceleasi probe sportive, prin luna mai s-a afisat anul aceasta care sunt probele,dar orice este posibil,deci,se pot schimba! Pregateste-te  pentru saritura in lungime si tractiuni pe langa cele trei probe care au fost anul acesta!

• Upvote 2

Buna ziua, Am tot vazut pe unele topicuri ca se vorbeste despre istorie ca fiind una din probele de admitere. Eu stiam ca se da doar la lb romana si la alegere dintre engleza si franceza. Am fost eu neatenta si se da si la istorie? Sau am inteles gresit din celelalte postari?