Jump to content
POLITISTI.ro

AdrianRazvan13

Admitere si conditii Academie!

Recommended Posts

AdrianRazvan13

Buna ziua! Am terminat de curand cu sportul de performanta in urma unei accidentari si as dorii o cariera in politie, dar as avea cateva intrebari:

- Daca am o mica problema la coloana, exista vreo problema in a fi admis? In urma accidentarii m-am ales cu o usoara deplasare a coloanei, sunt apt medicam pentru sport dar nu pentru performanta;

- Care este inaltimea minima pentru barbati la admitere?

- Care sunt probele care trebuiesc date, atat teoretice cat si practice?

- Lasand la o parte trecutul meu sportiv, ce mi-ati recomanda: catedra de politie, educatie fizica sau criminalistica? Cele de drept nu ma pasioneaza foarte mult, dreptul il pot face ca civil ulterior (VA ROG SA IMI DATI SI NISTE ARGUMENTE DACA SE POATE SI NU DERANJEZ PREA MULT);

- Dupa admitere ma pot angaja in orice judet doresc, chiar daca as vrea sa ma mut din Bucuresti intr-un alt oras la parinti, conteaza ce specializare dintre cele 3 amintite termin sau am sanse mai mici sau mai mari cu una din ele?

- Doresc sa evit munca de birou, nu sunt prea incantat sa stau intre 4 pereti toata ziua, nu ma deranjeaza cateva ore pe zi dar nici sa stau numai intr-o camera. Care dintre specializari sunt mai recomandate pentru asta ca sa revin iar la acele trei catedre!

- Dupa terminarea facultatii masterul se poate face la fara frecventa, sau postul pe care esti angajat ramane vacant pana la reintoarcerea angajatului de drept de dupa specializare sau care este alternativa?

- O intrebare deobicei evitata de majoritea persoanelor dar o pun, daca doreste cineva sa imi ofere un raspuns ok, daca nu inteleg. Care este salariul de inceput al unui proaspat absolvent al Academiei de Politie?

Va rog sa ma scuzati pentru deranj si va urez o seara placuta!

• Upvote 1
  • Downvote 4

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

AdrianRazvan13