Jump to content

Probleme cu Asigurari EUROINS


domnisoara
 Share

Recommended Posts

acum cateva zile sotul meu a aut un accident cu masina....de fapt un "nene inteligent" cu o dacie 1987 s-a gandit el ca ar fi frumos sa iasa de pe un drum secundar fara sa se asigure si sa treaca pe celalalt sens de mers.....drumul fiind in imediata apropiere a unei curbe cu vizibilitate redusa......sotul meu tocmai trecea pe acolo si impactul a fost destl de devastator..noroc ca pe celalalt sens nu erau oameni in statia de autobuz ca era dezastru ....ma rog au venit cei de la circulatie...spital sange....ala plingea ca il doare gatu ...Nenea are asigurarea la acesti EUROINS....cand am ajuns la sediul lor am fost intampinati destul de ostil de cel de la daune..de zici ca noi eram cei mai rai asigurati din lume....dupa o cearta ne-a facut programare sa vina sa constate daunele ( asta fiind luni) ne-a asigurat ca firma lor nu lucreaza cu cei unde imi fac eu masina....fiind una din 2006 mi-am permis sa o fac la reprezentanta dar el nu si nu ....ma rog ne-a dat un nr de telefon, l-am sunat ieri toata ziua din ora in ora sa ii spun unde se afla masina...si ia ghiciti voi a raspuns la telefon?NU ...astept pana luni sa vad daca vine si daca nu sa merg inapoi la birouri sa ma cert cu el un pic...cert este ca cei din reprezentanta la prima vedere mi-au evaluat paguba la vre-o 3000 eu asa scurt ..urmand ca dupa ce vine desteptu ala sa o desfaca sa vada ce mai e paradit la ea....

acum intrebarea mea este ati mai avut careva probleme cu aceasta firma de asigurari?am un coleg care are de 1 an de zile un dosar la ei si nu vor sa il despagubeasca....

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu Euroins si Carpatica au cele mai ieftine RCA-uri de pe piata. si cele mai mari probleme la despagubiri. pentru ca sistemul a fost facut aiurea, lumea isi face asigurare la ei, ca e obligatorie, daca lovesc pe cineva, uite asigurarea... pa te pup...

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Si pe viitor, CASCO e sfant... te scuteste de astfel de batai de cap

Link to comment
Share on other sites

...ne-a asigurat ca firma lor nu lucreaza cu cei unde imi fac eu masina....

Faptul ca "nu lucreaza cu reprezentanta" nu inseamna ca nu vor plati reparatiile facute la reprezentanta; inseamna ca acel atelier auto nu are contract cu ei si ca nu va presta serviciile respective pana nu vede banii in cont. Daca tii musai sa repari masina acolo, ai 2 variante:

- astepti pana isi da Eurois acordul de plata

- platesti cu banii tai si recuperezi ulterior

Legal, nu iti pot impune sa apelezi la un service anume si nici nu-ti pot interzice sa apelezi la un service la alegerea ta.

Si pe viitor, CASCO e sfant... te scuteste de astfel de batai de cap

Vorbim totusi de o masina de 6 ani. Daca te stii sofer cuminte si precaut, banii dati pe CASCO in perioada aia reprezinta o suma destul de mare, care ar fi mai bine investita in carburant, intr-un concediu etc decat intr-o asigurare pe care o vei folosi numai in cazul in care pica drobul de sare (regres fata de un asigurator neserios)

Edited by geutz
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Daca ai fi politist (vad ca nu ai +) te-ai gandi ca in afara de "cazul in care pica drobul de sare (regres fata de un asigurator neserios) ", mai exista destule motive ca sa ai casco la masina personala.

Edited by danpin
Link to comment
Share on other sites

danpin din 1993 de cand am permis de conducere nu am avut nici un incident ....cel in cauza nu a fost din vina noastra......iar un CASCO crede-ma ca nu imi permit ...si cred ca multi dintre noi nu isi permit asa ceva si cauza o stim cu totii crede-ma si eu mi-as dori sa pot sa imi permit anumite facilitati pentru masina....dar din pacate nu am cum ....

masina trebuie sa o repar in reprezentanta OPEL pentru ca are nevoie de calculatorul de bord ...Airbag-ul a spart tot cand s-a declansat .....nu cred ca nu service mi-ar putea oferi serviciile pe care le ofera o reprezentanta ......parerea mea....

Edited by domnisoara
Link to comment
Share on other sites

sunt mai multe reprezentate / service-uri agreate de Opel care iti pot face reparatia fara probleme, imposibil sa nu existe vreunul cu care euroins sa nu aiba decontare directa... pentru ca aici apare problema, la decontare. tu poti sa iti faci reparatia si singura in curte, ei sunt obligati sa iti plateasca costurile ( in niste limite, evident), dar este mai bine sa alegi un service cu care au decontare directa pentru ca se efectueaza mai rapid reparatia si iti iei masina mai repede. daca spui ca au sarit airbagurile ( nu stiu restul de daune... ) e posibil sa iei si dauna totala...

Link to comment
Share on other sites

bordul cu airbagurile ...capota pabriz...faruri radiatoare....aripi jenti...cauciucuri...asta asa la prima vedere

Link to comment
Share on other sites

azi dupa lupte ....sa vina 'cel mai cel " de la fima de asigurari ..s-a constatat DAUNE TOTALE..ma lamuriti si pe min in ce consta asta?

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Adica iti vor evalua masina la pretul de piata si iti vor da banii pentru ea. Iti raman fiarele si le poti da si pe alea la fier vechi. E mai bine asa.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Se face o evaluare a autoturismului in functie de rulaj si vechime, iar din suma evaluata primesti aprox. 80%. In plus iti ramane si masina avariata pe care mai poti recupera ceva.

Multa bafta, ca ai mare nevoie!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ms sa stii ca am mare nevoie de multa bafta......sa speram ca vom primi banii relativ repede...vom gasi o masina sa ne convina pret calitate sa sa o luam...nu putem sta fara masina...sotul meu face naveta la 10 km de casa plus ca micuta ne solicita mai tot timpul...( norocul meu ca masina era din 2006 si ca rulaj abia daca avea 50.000 km )

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Acum depinde și de suma pe care o vor stabili. Nu de fiecare dată când stabilesc cei de la asigurări că mașina este „daună totală”, păgubitul primește o sumă convenabilă. Să sperăm că nu se va întâmpla și în acest caz.

Baftă!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

bun...a venit raspunsul de la EUROINS....Bucuresti ...dupa ce le-am dus factura masinii cumparate de la OPEL ...si absolut tot ce tine de ea mi-au evaluat paguba la 2500 eu.....e strigator la cer ,,,,,ce masina pot sa-mi cumpar eu de banii astia cel putin la anul masinii mele de fabricatie etc......pffffffffff sunt un butoi de nervi

Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Daca nu gresesc, masina ta pe piata poate se vindea cu aproximativ 5000 euroi, ei au evaluat-o la jumate, nu e deloc bine, poate reusesti sa mai recuperezi ceva in instanta de la cel vinovat, dar asta dureaza. Am un prieten care se judeca cu un arab de trei ani si nici acum nu si-a recuperat banii, imi pare rau pentru voi si sa ne fereasca Dumnezeu de accidente.

Edited by eti
Link to comment
Share on other sites

da Catalin...55.000 lei asa la prima strigare de fapt o reparatie ar costa cat o masina noua

eti masina mea am cumparat-o noua din reprezentanta cu 11.000 eu la vremea respectiva adica 2006...la mom .accidentului avea in jur de 60.000 km....nu prea stiu eu cum au calculat ei de au ajuns la o suma asa mica dar cu banii astia nu reusesc sa imi cumpar nici macar o troaca mai veche..dar nu concep sa imi iau masina mai veche si mai forjata decat masina mea.....si eu ma gandeam sa vb cu un avocat sa vad ce ma sfatuieste

Edited by domnisoara
Link to comment
Share on other sites

pretul se stabileste in raport de prevederile Ordinului CSA 14/2011. daca nu iti convine, nu ramine decit sa te judeci cu ei si sa ceri o expertiza independenta insa s-ar putea sa ai surpriza sa ajunga la acelasi pret. Iar tu ai pierdut timp si bani in tot acest timp.

este sigur ca au tras de pret in jos, au evaluat piesele la pret second -hand, manopera la minimul din piata si multe pierse au fost trecute la "reparat" si nu la "inlocuit" iar la dauna totala iti supraevalueaza carcasa ce ramine in posesia ta, cf politei de asigurare, si se presupune ca o vei vinde si recupera diferenta de pret.

ideal este sa faci o expertiza "neoficiala" ca sa iti faci o idee despre diferenta intre ce ar iesi la un proces si ce a admis asiguratorul ca va achita. Abia atunci poti sti daca merita un proces sau nu.

Edited by maxu08
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Vezi dacă cu banii aceștia pe care i-ai primi de la asigurări, este posibilă cumpărarea unui atutoturism aceeași marcă și motorizare de prin Germania. Și dacă te-ai încadra cu cheltuielile să faci din două una.

Link to comment
Share on other sites

pai nu stiu daca un bord cu..Airbag-uri ..poate fi luat second.....sincer eu intr-o astfel de masina carpita nu m-as mai urca mai ales cu un copil mic.....masina fiind luata din reprezentanta eu am cerut sa fie reparata acolo ....acolo au stabilit suma de 55.000 suma de care este nevoie pentru a repara masina....lonjeroanele indreptate aia inseamna cauciucuri roase in fine....

Catalin la banii aia nu imi gasesc nici macar una din 2000 sa fie c-am in acelasi ton cu masina mea si apoi din masina noua sa iti faci caruta....nu prea merge NU ?

Edited by domnisoara
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Tu știi cel mai bine.

Referitor la airbag-uri, acestea se schimbă fără probleme. De asemenea, dacă te vei gândi că mașina era nouă, nu vei ajunge nicăieri, pentru că aceea valoare a ei nu se regăsește și în cazul celorlalți. De exemplu, dacă ar fi fost să o vinzi, înainte de accident, prețul obținut te asigur că nu te-ar fi mulțumit deloc. Devalorizarea unei mașini noi este mare, iar primul proprietar pierde cel mai mult din acest punct de vedere.

Chiar dacă tu știi că mașina a fost îngrijită, avea km reali și era într-o condiție tehnică foarte bună, valoarea ei pe piață nu va corespunde niciodată cu valoarea apreciată de tine.

Link to comment
Share on other sites

Cu permisiunea domnilor moderatori voi pune acest link mai jos :

http://www.bestauto....oducedFrom=2006

Daca va uitati pe acolo, o masina marca Opel fabricata din 2006 incoace (sunt si unele de prin 2008) se vinde second-hand undeva pana in 5000 de euro (cam toate au in jur de 100.000-120.000 km la bord). Parerea mea ar fi urmatoarea : incercati sa obtineti o re-evaluare a despagubirii, macar 3.500 de euro daca veti primi, punand si circa 1000-1500 de euro pe cat ati recupera de pe masina avariata, v-ar ajuta sa va cumparati una second-hand fabricata din 2006 incoace.

Din pacate, asa cum spune si Catalin, primii proprietari sunt cei care pierd cel mai mult la vanzarea unui auto.

Chiar daca nu stiu ce model de Opel detineti, ma indoiesc ca ati fi luat pe masina suma de 5000 de euro, daca ati fi vrut s-o vindeti inaintea producerii accidentului.

Edited by McNally
Link to comment
Share on other sites

am discutat cu un avocat ..maine merg sa ii duc actele ...mergem impreuna la cei de la asigurare....eu nu am cerut imposibilul ..e clar ca cei de la OPEl mi-au facut un deviz... estimativ de cca 55o mil .lei vechi ...eu nu vreau decat sa imi pot lua o masina ca cea pe care am avut-o la KM aia masina e forjata la greu nu ?opelul a fost un corsa twinport 1.2..da am vrut sa o vand inainte de accident si am primit pe ea 6000 eu ..a vrut sa o cumpere un tip din Spania pentru fiica lui ....masina era super intretinuta si la km aia era ca noua de fapt am condus-o numai eu dar na....m-am ambitionat eu ..si uite ce a iesit ...asta este va tin la curent cu ce fac maine cu avocatul.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.