Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Masini de politie!


andronicalxmai95
 Share

Question

De ce s-au ales, ca masini de politie, Daciile Logan? Adica, ceea ce vreau sa spun este nu ca nu sunt niste masini bune, insa macar puteau fi prevazute cu o bara de protectie in fata... Asa cum au masinile din America, si nu numai! Parerea mea este ca cele mai bune masini de politie pentru Romania ar fi BMW-urile :naughty: ... Deoarece sunt masini rapide, dinamice etc... Ar fi niste masini perfecte si aratoase " imbracate in politie "! ;)

Edited by andronicalxmai95
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Au fost alese pentru ca a fost comisionul gras, cu nemtii nu puteau sa scoata atatia bani.

Si eu sunt de acord cu tine ca mai ales la circulatie trebuie niste masini mai puternice si cu manevrabilitate buna.

Ex. Am incercat sa opresc din mers un BMW, pana m-am intors cu autobuzul de mcv ala i-a bagat talpa si n-am mai putut sa-l opresc.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Membru

De ce s-au ales, ca masini de politie, Daciile Logan? Adica, ceea ce vreau sa spun este nu ca nu sunt niste masini bune, insa macar puteau fi prevazute cu o bara de protectie in fata... Asa cum au masinile din America, si nu numai! Parerea mea este ca cele mai bune masini de politie pentru Romania ar fi BMW-urile :naughty: ... Deoarece sunt masini rapide, dinamice etc... Ar fi niste masini perfecte si aratoase " imbracate in politie "! ;)

...pentru noi ar fi bune masini rapide, ieftine, care sa mearga cu aer si care sa nu se strice ...dar din pacate inca nu s-a inventat o astfel de masina:naughty:

atata timp cat nu avem drumuri, nu avem combustibil, nu avem service specializat (utilaje si oameni), nu ni se dau piese de schimb, comsumabile pentru masini sunt bune si amaratele astea de loganuri pe care le avem.

pentru masini performante mai avem de inghitit mult praf cu geamurile inchise si de asteptat mult si bine:doh:

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

Opinia publica condamna politistii si pentru amaratele de Loganuri, de parca ar fi vina lor ca au fost achizitionate la acele preturi.

Imaginati-va ce comentarii ar fi fost, daca se opta pt BMW-uri.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mai tare ar fi acest Logan din joc ( nu stiu cine la facut asa ). Un gri deschis... Parca se potriveste mai bine! My link My link Si niste girofaruri genul politiei americane.

Edited by andronicalxmai95
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Măi să fie ce aveţi bre cu Loganurile?. E maşini bune pentru Poliţie, e inscripţionate şi are şi staţii pe ele, e româneşti şi noi cu toţii le iubim. Hai să las dracului gluma şi să vă explic ce m-a determinat să scriu ironia de mai înainte: Păi dragi colegi asta este evoluţia logistigii în poliţia Română. Ce uituci mai sunteţi :ner: , păi evoluăm cu viteza luminii: de la biciclete la Logan. :hmmmt: Mai ieri dădea M.A.I. un milion, 1.000.000 Euro, euroi!!! pe biciclete pentru poliţişti că "e ecologice" şi nu au nevoie de carburant,(economia de carburant mergea pe Bolizii conducerii). Gata alea au ieşit din uz, biciletele, că a expirat termenul de valabilitate şi e perisabile, acum avem Logan! uraaaa! evoluăm. Pe când role şi apoi BMW? că dacă respectăm logica aşa ar urma nu?. Ştie cineva pe unde mai sunt bicicletele alea?. Ce să fac dacă sunt cusurgiu şi curios. Să auzim de bine!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Membru

Politia Rutiera a fost dotata cu BMW-uri 330xd,dar se plimba doar politicienii cu ele! ;)

pai doar nu ati vrea sa aiba ca insotitori politisti cu loganul cand ei se plimba cu S600, 530xi etc....

@avam bicicletele sunt la posturi si sunt in acceasi stare in care au fost aduse, adica nefolosite sau, in unele cazuri, le-au mai folosit copii sefilor de post.

Edited by Ispy
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dupa cum s-a zis si mai sus, bicicletele alea au venit numai bine pentru copiii sefilor de post. B)

Edited by Sony
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Eu propun bentley. Aşa poate veţi fi mulţumiţi. Uitaţi că nu este bezină nici măcar cât pentru o trotinetă.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

http://www.realitatea.net/politia-de-frontiera-cumpara-masini-de-34-milioane-de-euro_718783.html

Din dotarea PFR nu lipsesc masinile ci mai degraba lipseste combustibilul si o conceptie de conducere democrata (nu comunista cum este acum),ca parcurile auto sunt pline ochi de masin care nu mai au loc prin curtile Inspectoratelor Judetene,iar patrula executa misiuni prin patrulare pedestra ,vorba unui coleg "Umblam pe jos, cum umbla Isus Christos "

Link to comment
Share on other sites

  • 0

E cam veche știrea, există și un topic separat pe marginea subiectului, aici:

Sry.Se poate muta pe topicul corect.

Multumesc ca m-ai avertizat,o sa fiu mai atent data viitoare cand postez ceva .

Bafta

Edited by bordergabor
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Politia Rutiera a fost dotata cu BMW-uri 330xd,dar se plimba doar politicienii cu ele! ;)

in realitate, BMW-urile alea au fost ale CCO care nu le-a vrut pentru ca...erau albe. si asa,directia s-a ales cu 5 masini care sunt folosite la insoțiri.atat!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

in conditiile date loganul e perfect ca masina de politie in Romania. in celelalte tari din cate se observa masinile de politie sunt de provenienta nationala: in germania bmw,in italia fiat, franta peugeot,in Romania doar nu se putea incalca regula si avem loganuri.eu zic ca decat nimic sunt foarte bune si astea si sa tinem cont de faptul ca tot din banii nostri le reparam sau punem benzina ..ia ganditi-va cat ar costa de intretinut un bmw.-25% salariu,-10% intretinerea masinii de serviciu,si mai ramanem cu bani de-o bere.loganul cat e el de amarat ne mai tine un pic de cald cand e iarna,ne mai ofera un adapost cand ploua,lumina cand vrem sa intocmim un pv,deci in conditiile actuale sunt de parere ca e buna masina. ca a costat 75.000 euro sau 35.000 astea mai noi deja e o alta poveste..

Edited by sheriffu
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

Sheriffu, stiu nene ca tu gandesti gospodareste, dar infractorul nu gandeste ca tine...cand si cel mai amarat tigan are in dotare un opel astra 1992 cu motor 2 .0 16 valve de 170 de cai putere si eu tre sa il prind cu loganul care "imi tine de cald si ma apara de ploaie" ajungi si te gandesti ca nu mai esti politist ci un fel de clovn care se joaca de-a munca de politie. Masinile de politie nu trebuie sa fie pentru a tine de cald si de ploaie, ca suntem pagubosi daca mergem pe principiul mai bine atat decat mai mult...de ce nu mai mult?! De ce nu?! Masinile de politie trebuie sa fie niste ustensile utile in combaterea fenomenului infractional, fiind o importanta parte logistica, mai ales in societatea de azi. Dar cine gandeste ca mine? Conducatorii nostri iubiti care fac miliarde de euro sa dispara fara rezultat vizibil si cumpara o frunza de 20 de dolari cu 1 milion de euro? Legat de intretinere...facem pariu ca piesele de origine Dacia sunt aproape la fel de scumpe ca unele de wolskwagen si ce mai vrei tu? Si mai facem un pariu ca masina straina nu se strica la fel de repede ca loganul? Ma rog. Eu nu sunt multumit cu tentativele astea de masini. Nu la societatea in care traim. Punct! Eu, care lupt cu infractorul, ma plimb in logan. Parlamentarul, care doarme in plen, se plimba cu SLR si E Klasse. La asa tara, asa oameni.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sheriffu, stiu nene ca tu gandesti gospodareste, dar infractorul nu gandeste ca tine...cand si cel mai amarat tigan are in dotare un opel astra 1992 cu motor 2 .0 16 valve de 170 de cai putere si eu tre sa il prind cu loganul care "imi tine de cald si ma apara de ploaie" ajungi si te gandesti ca nu mai esti politist ci un fel de clovn care se joaca de-a munca de politie. Masinile de politie nu trebuie sa fie pentru a tine de cald si de ploaie, ca suntem pagubosi daca mergem pe principiul mai bine atat decat mai mult...de ce nu mai mult?! De ce nu?! Masinile de politie trebuie sa fie niste ustensile utile in combaterea fenomenului infractional, fiind o importanta parte logistica, mai ales in societatea de azi. Dar cine gandeste ca mine? Conducatorii nostri iubiti care fac miliarde de euro sa dispara fara rezultat vizibil si cumpara o frunza de 20 de dolari cu 1 milion de euro? Legat de intretinere...facem pariu ca piesele de origine Dacia sunt aproape la fel de scumpe ca unele de wolskwagen si ce mai vrei tu? Si mai facem un pariu ca masina straina nu se strica la fel de repede ca loganul? Ma rog. Eu nu sunt multumit cu tentativele astea de masini. Nu la societatea in care traim. Punct! Eu, care lupt cu infractorul, ma plimb in logan. Parlamentarul, care doarme in plen, se plimba cu SLR si E Klasse. La asa tara, asa oameni.

da Kmcoio cred ca m-ai inteles gresit..ai perfecta dreptate intotdeauna e loc de mai bine..dar ce am zis eu mai sus e faptul ca fata de nimic sunt bune si loganurile..totusi la posturile de politie unde nu era nicio masina si politistii de acolo se descurcau fiecare cum putea acum fiecare post este dotat cu un amarat de logan.eu de asta am zis ca sunt bune si ele..acum daca vrei sa prinzi infractorii care au masini cu jdemii de cai putere e drept ca nu poti sa te tii de ei cu loganul(oricum in Romanica nu sunt strazi pt atatia cai) si la faza ca ne tine de cald iarna,sau adapost de ploaie incercam doar sa gasesc niste avantaje ale loganului..inca odata poate nu m-am facut inteles in postul de mai sus fata de nimic e bun si-un logan. si de faza cu parlamentarii si supermasinile lor e o discutie in care chiar nu vreau sa ma bag.:D bafta!

Edited by sheriffu
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Politia Rutiera a fost dotata cu BMW-uri 330xd,dar se plimba doar politicienii cu ele! ;)

masinile de care vorbesti nu sunt ale POLITIEI ROMANE, ele apartin SPP ului si au fost inscriptionate abuziv cu sigla POLITIA
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

Daca cauti pe forum, este postata de acum cateva luni tabela de inzestrare a IGPR-ului si erau 2 sau 3 masini BMW, ce au fost achizitionate cu un scop precis, pentru insotirea coloanelor oficiale.

Pt ala mic si ala chior, nu pentru politistul din stada, muritorul de rand. :clip:

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Cine ar putea sa faca reclama cel mai bine la vanzarea loganurilor decat politistii? Cu siguranta sunt anumite interese atat pentru X-ulescu de la MAI cat si pentru Y-greculescu de la Dacia Renault. Nu conteza ca dotarea politistului sa fie compatibila cu statutul acestuia, cu actiunile cu care e insarcinat.Conteaza doar ca altii sa isi implineasca anumite nevoi prin intermediul politistilor.Astfel politisti sunt cea mai necostisitoare reclama pentru vinderea loganurilor.Iar politistul se supune ca de...parca e sluga in sistemul asta,sau mai rau, a ajuns o marioneta .Nu ma refer la omul politist ,ci la calitatea de politist.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

in alte tari, POLITIA practica metoda inchirierii de autoturisme, mai ales cele neinscriptionate, de la companii mari, gen HERTZ, EUROPCAR, AVIS pt urmatoarele motive:

- nu este nevoie achizitionarea unui parc auto si implicit a unei cheltuieli, de ordinul milioanelor de euro, dintr-odata

- raspunderea pentru intretinere, revizii, schimburi de piese, asigurare etc, revine companiei de rent-a-car

- daca se accidenteaza/stricta un autoturism, el se schimba imediat cu altul, din flotila companiei, si nu din parcul auto al institutiei

- se evita standardizarea autoturismelor, mai ales a celor neinscriptionate (ex. in RO, toata lumea stie ca un LOGAN, VENTO sau PASSAT sunt masini tipice MAI)

- autoturismele sunt inmatriculate pe numele unei persoane juridice particulare, iar in cazul in care vreun "baiat destept" cu pile vrea sa afle a cui e masina care tot ii "sufla in ceafa", o sa aiba o surpriza

- daca institutie considera ca o masina este depasita tehnic/moral pentru genul de misiuni pe care le are, o poate returna

- la terminarea vietii autoturismului, nu se mai fac licitatii si comisii de casare

Of course, daca acest contract este negociat in favoarea institutiei si a politistilor... ca daca se bate palma ca la noi, in Balcani, cu comisioane si altele, se duce de rapa....

Sper ca nu tocmai am dat idei de "noi afaceri" pentru vreun responsabil cu achizitiile, care are de terminat casa de la munte/mare... :hmmmt:

Link to comment
Share on other sites

  • 0

pot eu sa mai zic ceva cu un vento din '97? pai credeti-ma pe cuvant ca dimineata, mai ales de vreo 2 luni, trebuie impins pentru a porni. mai zic si de instalatia electrica : mi-e frica sa nu iau foc intr-o zi. cred ca era mai bine daca aveam o Dacie, dar nu Logan sau Solenza, pentru ca la o asemena masina iti mai poti baga nasul sa mai repari si sa mai schimbi cate ceva. La performanta nu pot spune ca Vento e mai bun decat o Dacie deoarece curbele luate cu peste 60 Km/h sunt curate doze de adrenalina, iar motorul, vai mama lui, te rogi de el (evident consumul de carburant si ulei se reflecta in cei 300.000 de km parcursi pana in prezent, din care 280.000 la DN). eu lucrez pe masina asta de vreo 4 ani la un post de Politie si aproape un sfert din perioada asta am folosit masina personala pentru serviciu (mai ales iarna pentru a nu degera)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nu te supra dar Vento a fost cea mai buna masina pentru talpasi pe care a a chizitionat-o politia, te invit sa pleci in urmarirea unui bmw cu un logan de-a lui fatuloiu de 1,4 sau 1.6, la care si manivela de la geamuri este pusa invers, iar dupa 120 km/h incepe sa tremure din toate incheieturile. Dar intre timp am evoluat am primit 1,5 in care incape si un sicriu. "Evoluam" in jos. Vento a fost bun pentru vremea lui si daca l-ai intretinut cum trebe si acum stie sa-si faca treaba.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nu spun ca nu e una dintre masinile care ar face fata cu brio cel putin necesitatilor de la un post de Politie cum e cel unde lucrez eu. ideea era ca de cand au intrat loganurile in dotarea institutiei nu se mai baga niciun ban in masinile mai vechi cum e a mea insa cred ca voi fi contrazis de cei care nu lucreaza in mediul rural sau mai departe de ipj. reamintesc faptul ca in momentul in care am luat masina asta in primire era deja uzata fizic si moral avea 280.000 de km parcursi si cine stie cate maini diferite i-au uzat schimbatorul la drumuri nationale.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.