Neptun1976 Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Ma poate ajuta cineva cu un model de raport catre minister pentru prelungire punere la dispozitie cu inca trei luni? Link to comment
Dan Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Situaţii de punere la dispoziţie a poliţiştilor: - atunci cand fata de politist s-a pus in miscare actiunea penala sau este judecat in stare de libertate ori liberat proprizoriu pe cautiune si inceteaza atunci cand politistul nu se mai afla in situatiile descrise (art. 65 alin. 2 din Legea nr. 360/2002 privind Statutul politistului, cu modificarile si completarile ulterioare) sau - in situatii temeinic justificate, altele decat cele prevazute la art. 65, stabilite prin ordin al ministrului administratiei si internelor, pe o perioada de cel mult 3 luni, cu posibilitatea prelungirii cu inca 3 luni, in cazuri exceptionale (art. 22 alin. 8 din Legea nr. 360/2002 privind Statutul politistului, cu modificarile si completarile ulterioare). Situatiile temeinic justificate sunt mentionate in Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 300/2004, cu modificarile si completarile ulterioare Verifică întâi dacă eşti într-o situaţie "temeinic justificată" şi "excepţională" conform OMAI 300/2004. 1 Link to comment
Neptun1976 Posted December 25, 2011 Author Share Posted December 25, 2011 situatia mea:a) când în urma reorganizării unităţii nu există posibilitatea numirii într-o funcţie similară; am fost pus deja trei luni si vreau sa fac raport pt.inca 3 luni dan.ti-am trimis un mail sau j) când, în urma reorganizãrii activitãţii Ministerului Administraţiei şi Internelor sau a unei unitãţi de poliţie ori a reducerii unor posturi de natura celui ocupat de poliţistul respectiv, nu sunt posibilitãţi pentru ca acesta sa fie încadrat într-o funcţie similarã în aceeaşi unitate sau în alte unitãţi; Link to comment
Dan Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 (edited) Se poate numai o singură dată, doar cu aprobarea ministrului de interne. art.22/alin.8 din Legea 360/2002 republicată ART. 22 ( 1) Funcţiile poliţiştilor se diferenţiază prin categorie, grad profesional şi coeficient de ierarhizare. (2) Funcţiile poliţiştilor, după natura lor, sunt de execuţie şi de conducere, iar după nivelul studiilor absolvite sunt funcţii din categoria A şi funcţii din categoria B. (3) Fiecare dintre cele două categorii de funcţii se împarte în grade profesionale, conform structurii ierarhice prevăzute la art. 14. (4) Poliţiştii se încadrează în funcţii de execuţie prevăzute în statele de organizare cu grade profesionale egale sau mai mari cu cel mult 3 trepte faţă de cele pe care le au, potrivit normelor de competenţă aprobate prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor. (5) Funcţiile şi modul de salarizare ale poliţiştilor se stabilesc prin lege, în termen de 6 luni de la data intrării în vigoare a prezentei legi. (6) Pentru motive temeinic justificate, poliţiştii pot fi numiţi, la solicitarea acestora, în funcţii inferioare gradelor profesionale pe care le au. (7) Poliţiştii sunt numiţi şi eliberaţi în/din funcţii potrivit normelor de competenţă aprobate prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, în condiţiile legii. (8) În situaţii temeinic justificate, altele decât cele prevăzute la art. 65, stabilite prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, poliţiştii pot fi puşi la dispoziţia unităţii pe o perioadă de cel mult 3 luni, timp în care vor beneficia de drepturile băneşti avute, cu excepţia indemnizaţiei de comandă, după caz. În cazuri excepţionale, cu aprobarea ministrului administraţiei şi internelor, acest termen poate fi prelungit o singură dată, cu încă cel mult 3 luni. Potrivit art.120/alin.1/lit.a din OMAI 300/2004 într-adevăr atunci când în urma reorganizării, nu poţi fi încadrat pe o funcţie similară, poţi solicita o singură dată punerea la dispoziţie pe încă o perioadă de 3 luni. Raportul, mă repet, trebuie aprobat exclusiv de ministrul de interne. Succes! În atache ai şi OMAI 300/2004. omai_300_2004.pdf Edited December 25, 2011 by Dan 1 Link to comment
Dan Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 (edited) RAPORT din data de__________ domnului Ministru al Administraţiei şi Internelor Am onoarea să raportez următoarele : Sunt angajaz al IPj......................., din anul.............şi deţin funcţia de............................ La data de..........................în urma reorganizării structurilor aparţinând Poliţiei Române, am fost pus la dispoziţie pe o perioadă de 3 luni, urmând ca la sfârşitul celor 3 luni să fiu numit pe o nouă funcţie. Datorită unui complex de împrejurări independent de voinţa mea, în situaţia mea nu a putut fi identificată o funcţie similară pe care să pot fi încadrat. Având în vedere cele de mai sus, potrivit dispoziţiilor art.22/alin.8 din Legea 360/2002 republicată precum şi art.120/alin. 1 şi 2 din OMAI 300/2004 vă rog să aprobaţi prelungirea pentru o perioadă de încă 3 luni a punerii subsemnatului la dispoziţie până la găsirea unei funcţii similare pe care să fiu încadrat. Faţă de cele raportate rog dispuneţi. P.S. Raportul este orientativ. Tu eşti cel care îl va cosmetiza. Edited December 25, 2011 by Dan 5 Link to comment
Neptun1976 Posted December 25, 2011 Author Share Posted December 25, 2011 multumesc mult.am baza legala dar nu stiam cum sa fac raportul.tot respectul. Link to comment
Neptun1976 Posted December 25, 2011 Author Share Posted December 25, 2011 as vrea si un model de raport catre inspectorul sef pentru participare la evaluari in vederea numirii in functie. nu vreau sa am surprize.vreau sa-l depun Marti. dan,cand ai timp poate ma ajuti.dau o bere la vara la Mangalia.Am niste cunostinte p-acolo,prieteni,fosti colegi de scoala. 1 1 Link to comment
Dan Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 gigikent fii mai explicit. Postează aici pentru că este în interesul tuturor care pot ajunge în situaţia ta. Aştept berea la anul. Cu ety şi fanemotor am băut-o deja vara asta. Link to comment
Neptun1976 Posted December 27, 2011 Author Share Posted December 27, 2011 raport pentru participarea la evaluare in vederea numirii pe functie.La noi la p.f.este o noua reorganizare iar eu am fost pus la dispozitie la prima reorganizare,in vara.Cica acum unitatea este nou-infiintata si trebuie sa fie toti evaluati(nu stiu ce evaluare vor sa faca pentru ca nr.de posturi de executie este mai mare decat nr.de oameni pusi la dispozitie) pentru numirea pe noile functii dar mie vor sa-mi dea cu flit pentru ca sunt in c.c.c.Sau nu e nevoie de raport? Link to comment
Moderator Marius Posted December 27, 2011 Moderator Share Posted December 27, 2011 Chiar daca spun ca nu e nevoie, mai bine faci si depui unul, sa ramana ceva scris. Bafta! 1 Link to comment
Neptun1976 Posted December 27, 2011 Author Share Posted December 27, 2011 Sa fie!Multzam Marius!Asa gandesc si eu.Bafta si tie! Link to comment
Moderator Catalin Posted December 27, 2011 Moderator Share Posted December 27, 2011 Nu uita să-l depui prin registratură cu număr de înregistrare. Niciodată nu poţi şti cum se pot rătăci astfel de hârtii. Link to comment
Neptun1976 Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 Am inteles, .Multumesc. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now