Jump to content
POLITISTI.ro
Bratyyyms13

Elevii de la campina!

Recommended Posts

Bratyyyms13

.....Sunt elev al promotiei 2010 august, si as vrea sa stiu ce se aude acolo sus, ne tin si pe noi pe margine cateva luni?........se aud tot felul de zvonuri.......care stie ceva sigur sau na .....orice....?...ms.

Catalin

Când terminați și ar trebui să fiți repartizați către județe?

Bratyyyms13

faza e ca noi ar trebui sa terminam pe 21 iulie

...atunci avem juramantul......si na in aceeasi zi si repartitia.....da eu stiu ...se tot aude ca ne tin pana in decembrie ...u ce stii?...

Catalin

Nu am auzit până în prezent de vreo intenție de amânare. Dar nu este exclusă o astfel de ipoteză din moment ce ăștia nu știu cum să ne taie cât mai mult din salarii.

Am să mă interesez pe la MRU să văd dacă ei au auzit ceva și am să postez aici imediat, dacă aflu ceva.

Bratyyyms13

....Ms!......asa cred si eu!....Multi merg pe ideea asta,ca daca nu au bani nici pt salariile voastre,dar mai ales ca sa ne scoata pe noi!.......Oricum ms mult si astept replay-ul tau!....O zi faina si racoroasa!

Nightwolf

Cati sunteti in promotie??

Bratyyyms13

905.......cu tot cu rromi!...dar avand in vedere ca au data afara 28 pentru ca nu si-au luat examenele.......mai putini cu 28...:D.....

Elvis

O sa primiti repartitie imediat cum terminati scoala.

Sa nu va ia fata cei care vin de la frontiera.

Oricum o sa mergeti la posturile de politie.

Bratyyyms13

...sper sa fie asa cum spui tu.......:)

ignatel71

Imediat dupa absolvire urmeaza repartitia. Noi va asteptam ca pe pita calda!!!

Bratyyyms13

Ma crezi ca si eu as vrea sa fie asa dar uite ca ....exista un precedent cu amanarea...deci nu stiu ce sa cred......vreau sa incep frate sa lucrez ca na ......de asta am dat aici.....chiar daca stiu ca va fi cu totul diferit de ceea ce imi doresc eu ...dar ..asta e ..merem inainte...:D

Catalin