Jump to content
POLITISTI.ro

Ajutati-ma sa imi aleg cel mai usor loc de munca!

costy

Recommended Posts

salut!sunt elev la campina promotia 2011,cea amanata pana in 2012,as avea o intrebare ,in cazul in care exista printre voi un politist care lucreaza in bucuresti,ati putea sa-mi spuneti ce sectie este mai usoara??

usoara,impropriu spus,stiti voi, una in care superiorii nu sunt atat de idioti cam cum se intampla peste tot,iar situatia operativa fara prea mari probleme?

mentionez ca ma intereseaza acest lucru in ideea in care o sa fiu repartizat in bucuresti si trebuie sa-mi aleg sectia,asta daca o sa am posibilitatea sa aleg.

va multumesc anticipat!

• Upvote 1
  • Downvote 1

Păi bine măi costy, dacă tu aşa înţelegi că se învaţă munca de poliţie, căutând locul mai uşor şi şefii mai puţin idioţi, pot să te sfătuiesc de pe acum lasăte de munca asta, ţi-ai greşit alegerea. În ministerul ăsta de cacao avem cam mulţi alde ăştia ca tine care cred că vin să-şi etaleze fiţele pe culoare şi prin birouri, apropos de ce nu ai cerut să te distribuie direct ca şef de birou că se poartă ! Sper că colegii de pe la secţiile de poliţie au citit aceste intenţii ale acestui tânăr ! Halal să-ţi fie băiete să şti că ai mare tupeu, pun pariu că în spatele tău se află nu ştiu ce mare mahăr de prin MAI sau portocaliu !

• Member

te asteptam :naughty:

Peste tot faci asa impresie buna din prima?

Indraznesc sa te intreb si eu: de ce te-ai facut politist? Pt bani nu, ca nu sunt, usor nu e, liniste si sefi draguti si romantici nu avem... Te-a obligat mami sau tati? Sau inca nu te-ai trezit la realitate?

Eu cred ca va luati de om cam aiurea. Nu cunoaste deloc Bucurestiul si a cerut un sfat, in ce zona a capitalei ar fi mai ok, nu a spus ca vrea sa se faca secretara si sa transporte cafele.

Voi curajosilor daca va trimite la dracu in praznic unde sunt numai tigani si situatia operativa e super nasoala, o sa ramaneti acolo toata viata de dragul patriei si a meseriei.

• Upvote 3