Jump to content
POLITISTI.ro

Politia Locala ex comunitara

Postare recomandată

Publicat

Până la urma se va desfinţa Poliţia Comunitară şi se va înfiinţa Poliţia Localcă sau îşi va schimba doar denumirea şi va căpăta alte atribuţii (vezi legea poliţiei locale: http://www.mai.gov.ro/Documente/Transparenta%20decizionala/LEGEA%20POLITIEI%20LOCALE.pdf )

Eu sunt student la Universitatea Lucian Blaga din Sibiu, facultatea de drept la specializare Poliţie Comunitară.

Vreau să ştiu dacă dumneavoatră aveţi mai multe informaţii despre acest proiect (Poliţia Locală), se va uni mai mult sau mai puţin cu Poliţia Naţională?

• Postări 38
  • Iniţiat
  • Ultima postare

Cele mai multe postări în acest topic

• Adrian

6

• Catalin

5

• Marius

4

• Sony

4

Cele mai multe postări în acest topic

Imagini publicate

Publicat (modificat)

Sa nu te superi pe mine, dar pe topicul celalalt chiar voiam sa te intreb daca nu cumva esti student la vreo facultate de "Politie Comunitara".

Cat despre sa primeasca alte atributii? Poate in domeniul parcarilor, parcurilor si cersetorilor. Sunt de acord.

Modificat de Sony
Publicat (modificat)

Sa nu te superi pe mine, dar pe topicul celalalt chiar voiam sa te intreb daca nu cumva esti student la vreo facultate de "Politie Comunitara".

Cat despre sa primeasca alte atributii? Poate in domeniul parcarilor, parcurilor si cersetorilor. Sunt de acord.

În lege scrie clar că e mult mai mult decât sunteţi dumneavoastră de acord:

1

LEGEA POLIŢIEI LOCALE

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. – (1) Poliţia locală se constituie în scopul exercitării atribuiţiilor privind apărarea

drepturilor şi libertăţilor persoanei, a proprietăţii private şi publice, prevenirea şi descoperirea

infracţiunilor, în domeniile:

a) ordinea şi liniştea publică, precum şi paza bunurilor;

B) circulaţia pe drumurile publice;

c) disciplina în construcţii şi afişajul stradal;

d) protecţia mediului şi gospodărirea localităţilor;

e) activitatea comercială;