alexandruebetiuc Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Va salut! Țin sa-mi cer scuze dacă nu am postat unde trebuia, dar am nevoie de voi. Țin sa precizez ca sunt "începător" auto... Am întrebat in stânga și-n dreapta, cum pot face la mașina tatei, ITP-ul auto... mi-a expirat.. cum o pot duce pana la RAR sau vreun centru care are autorizație in acest domeniu? Mi-au zis mulți ca o pot duce pe platforma:. Alții au zis ca ma pot duce pana la șeful de post din comuna (asta pentru ca stau undeva la țara) și sa-i zic ca-mi trebuie o dovada pentru a circula pana la cel mai apropiat RAR.. este adevărat ca o sa-mi de-a vreo dovada poliția de a folosi mașina pana la cel mai apropiat centru RAR ?? Nu vreau sa risc.. nu vreau "metode fățarnice" doar pentru a fi bine altora și mie rău.. Aștept un răspuns din partea voastră! Sper sa ma îndrumați cum as putea face lucrul asta. Mulțumesc! Link to comment
DjGalaxy Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Nu se elibereaza nici un document in acest sens. Aveai obligatia de a verifica ca documentele auto sa fie in regula si la zi. Pe o platforma cu masina si la cel mai apropiat centru pt. efectuare ITP pt. a evita orice fel de neplaceri contraventionale:) 1 Link to comment
Moderator Cristi Posted July 29, 2016 Moderator Share Posted July 29, 2016 Confirm ceea ce a spus colegul meu, nu exista niciun document ce se elibereaza in astfel de situatii. Singura solutie legala este transportul masinii la statia I.T.P. pe o platforma. Link to comment