Jump to content
POLITISTI.ro

ITP expirat - inspecţia tehnica periodică expirată

Postare recomandată

Publicat

Va salut! Țin sa-mi cer scuze dacă nu am postat unde trebuia, dar am nevoie de voi. Țin sa precizez ca sunt "începător" auto... Am întrebat in stânga și-n dreapta, cum pot face la mașina tatei, ITP-ul auto... mi-a expirat.. cum o pot duce pana la RAR sau vreun centru care are autorizație in acest domeniu? Mi-au zis mulți ca o pot duce pe platforma:. Alții au zis ca ma pot duce pana la șeful de post din comuna (asta pentru ca stau undeva la țara) și sa-i zic ca-mi trebuie o dovada pentru a circula pana la cel mai apropiat RAR.. este adevărat ca o sa-mi de-a vreo dovada poliția de a folosi mașina pana la cel mai apropiat centru RAR ?? Nu vreau sa risc.. nu vreau "metode fățarnice" doar pentru a fi bine altora și mie rău.. Aștept un răspuns din partea voastră! Sper sa ma îndrumați cum as putea face lucrul asta. Mulțumesc! 

Publicat

Nu se elibereaza nici un document in acest sens. Aveai obligatia de a verifica ca documentele auto sa fie in regula si la zi. Pe o platforma cu masina  si la cel mai apropiat centru pt. efectuare ITP pt. a evita orice fel de neplaceri contraventionale:)

• Apreciez 1
  • Membru
Publicat

Confirm ceea ce a spus colegul meu, nu exista niciun document ce se elibereaza in astfel de situatii. Singura solutie legala este transportul masinii la statia I.T.P. pe o platforma.

• 1 an mai târziu...
Publicat

Buna ziua 
Inainte de sarbatori mi-a fost retinut certificatul de inmatriculare, am fost oprit la un control aveam ITP-ul expirat si mi-a rupt certificatul in doua si a pastrat jumatate.

Am fost la RAR mi-am facut ITP-ul totul in regula dar proprietarul masini nu este in tara sa si nu pot sa ridic jumatea de certificat de la politie, ca sa imi fac altul.

In trebarea este cat timp am voie sa circul cu masina ?

Eu avand totul in regula de la RAR 

Multumesc 

• 3 ani mai târziu...
Publicat