Jump to content
POLITISTI.ro

Postare recomandată

Publicat

Buna ziua !   In Septembrie am fost la un service auto dupa ca am achizitionat un opel astra din 2001,pentru a schimba distributia,ulei,filtre etc.toate bune si frumoase, la cateva zile am ramas fara ulei in masina, ma intorc au dat vina pe "capac" , nici o problema schimb capacul ,iar uleiul etc. dupa 2-3 zile raman fara ulei(noroc ca am avut in portbagaj). Imi schimba uleiul. plec in grecia  cand ma intorc pierd 1,5 litri de ulei... ma intorc la ei .au inceput ca trebuie garnitura chiuloasa ,segmenti etc. schimb aproape tot pe acolo ce au spus ei. probleme iar bineinteles ulei pierdea. de 3 ori au sters pe acolo de ulei si mi-au spus sa merg asa ca sa revin dupa cateva zile sa vada pe unde curge. Revin si spune da e foarte putin e normal bla bla. Plec la aeroport si cand ma intorc un zgomot infernal la masina si ulei deloc.Din experienta aveam mereu 3-4 litri de ulei dupa mine. am competat ulei dar zgomotul la maxim. Ajung la ei foarte nervos avand  facturi adunate in valoare de 3.800 roni. Au inceput las-o ca o rezolvam etc.   Au dat vina ca zgomotul este de la compresor la care ei nu l-au schimbat si costa intre 1100 roni si 1500 reconditionat.Si uleiul curge pe la supape/valve de semering (ceva de genu) care iar nu au umblat ei, fara manopera si cine stie ce mai baga ei pe urmatoarea factura inca 1500 roni sau mai mult. aflu zilele astea. Masina este deja de 2 saptamani acolo si tot 3 zile spun ei mereu cand ma duc sa intreb ce se intampla.  Mi se pare o mare bataie de joc ceea ce au facut eu si as dori daca cineva cunoaste pasii care ar trebui facuti in cazul in care si acum o sa am probleme cu masina pe care daca mai platesc un service ca asta ajung sa o mai platesc o data . 

          Multumesc!

  • Marius a modificat titlul în Nemultumit de serviciile unui Service Auto
  • Moderator
Publicat

Mergi la ANPC - Autoritatea pentru protecţia consumatorului. 

  • 6 luni mai târziu...
Publicat

Buna.nici nu stiu de unde sa incep.detin un audi A6 si de Un an de ziLe am problema cu cutia de viteze(automata).. o duc la service la fiecare doua luni, o tine acolo inca doua luni si o iau acasa tot stricata.nu pot sa apelez la alt service doarece am cutia in garantie.nu mai spun ca de fiecare data când o duc se strica ceva "accidental" ba un vas,ba un capac.in fine.a trecut o luna si si iar nu merge cutia.il sun pe tipul respectiv, ii spun problema si imi spune ca nu are rost sa o mai aduc la service sa ii cumpar eu nu stiu ce bloc sa il montez..pe bune??? E inca in garantie cutia (reparatie total cica)..Aa,tin sa precizez ca,cutia, a fost luata noua dupa cum spune mecanicul da? Adica vreo 7000 lei... ce pot sa fac in cazul asta? Chiar sunt satula de bataia asta de joc.. Mersi

  • Moderator
Publicat

Poţi să faci o plângere la ANPC - Autoritatea pentru protecţia consumatorului. 

Publicat

Iați un Logan. Am unul din 2007 și până acum nu am schimbat decât un termostat, distribuița și bateria, în afară de ulei și filtre.

  • Apreciez 1
  • Moderator
Publicat

Problema semnalata nu este de competenta Politiei Romane. Faceti o plangere la ANPC sau la instanta de judecata competenta.

  • 1 an mai târziu...
Publicat

Acum doua luni am dus masina la reparat Opel vectra, doar am spus ca o duc la reprezentanta ca e autorizat si sunt seriosi dar peste doua luni m-am trezit cu aceeasi problema cu care m-am confruntat inainte sa o duc, tin sa precizez ca am platit o verificare completa pentru partea electrica si trebuiau sa constate atunci problema doar ca cel mai probabil acea verificare s-a facut doar pe hartie, mi-au schimat alternatorul si alte chestii pe acolo si s-a ajuns undeva la o factura frumoasa de peste 5000 de Lei. Acum ei imi cer sa o tractez pe banii mei si sa mai platesc inca o verificare. Am depus plangere si la OPC dar mi-au sus ca o sa dureze 30-45 de zile. Sincer nu stiu pe cine sa mai intreb sau ce sa fac, am nevoie de masina dar nu e corect sa platesc greselile altora pe banii mei.

  • Moderator
Publicat

Într-adevăr nu este corect. Plângere la ANPC - Autoritatea pentru protecţia consumatorului (înţeleg că ai făcut deja acst pas), iar dacă nu se rezolvă îi acţionezi în judecată. Problemele de acest gen nu intră în sfera de competenţă pt soluţionare a Poliţiei Române.

  • 5 ani mai târziu...
Publicat

Buna ziua , daca am fost cu masina la service si cei de acolo mi au spus sa las masina acolo pentru o diagnoza si ma vor suna ei sa imi spuna ce probleme are si imi vor spune si pretul reparatie. Am lasat o ,ma sunat de la service ,mi a spus ce probleme are(filtru de particule infundat,senzor filtru particule,si alte garnituri/coliere..)si ma intrebat daca vreau sa continui cu reparatia . Am zis da .Dupa 1 zi ma sunat sa vin la service pentru ca masina este reparata. Dupa cand am ajuns acasa sa aprins martorul check engine , am sunat la service si mi au spus sa vin sa faca iar diagnoza ,sa vada de ce sa aprins martorul ,dupa ce a pus testerul a dat eroare cod p2196 sonda lambda.. Am sunat la responsabilul service ului si a spus ca din cauza filtrului de particule nu a aparut si problema asta pe tester .. Pot face undeva o reclamatie in privinta asta ? 

(Adica,inainte sa se apuce de reparatie , au facut constatare)

  • Moderator
Publicat

@Alexand4u, poţi face plângere, dar NU la poliţie. Poţi face o reclamaţie la ANPC - Autoritatea pentru protecţia consumatorului.

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
×
×
  • Adaugă...

Informaţii importante

Am plasat cookie-uri strict necesare pe dispozitivul dvs. pentru afişarea optimă a paginilor. Puteţi în orice moment să modificaţi setările cookie-urilor, altfel vom presupune că sunteţi de acord să continuaţi. Utilizând acest site, sunteţi de acord cu Termenii şi condiţiile de înregistrare şi Politica de confidenţialitate.