Jump to content
POLITISTI.ro

Thor

STOP încadrărilor directe

Recommended Posts

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

AdrianAG

Buna seara,

Nu stiu daca este potrivit acest forum pentru urmatoarea mea solicitare, dar aici cred eu ca se incadreaza cel mai bine dintre toate.

Pentru inceput as vrea sa va aduc la cunostinta faptul ca sunt elev in ultimul an de liceu si doresc sa devin elev al Scolii de Agenti de Politie Campina.Ati fost foarte vigilenti in a prezenta situatia atat de grava cu care Politia Romana se va confrunta in curand dupa finalizarea primului ,,apel al bocancilor.Am un var, care este in ultimul an la SAPVLC si ii inteleg pe deplin indignarea si supararea, si nu numai lui.
De aceea m-am gandit ca ar fi bine sa fac trimit o scrisoare catre M.A.I. in vederea propunerii suplimentarii locurilor pentru candidati la institutiile de invatamant ale acestui minister pentru a nu mai fi nevoie de a se recurge la solutii de genul incadrarilor ,,S.R.L."Imediat mi s-a recomandat sa fac o petitie, de aceea apelez la dumneavoastra politisti dar si membri ai acestei comunitati care doriti sa deveniti politisti in cursul acestui an sau in cei ce vor urma.Rog politistii care ar putea binevoi sa ne ajute pe noi candidatii, sa ne indrume cumva pentru a face aceasta petitie.Multumesc.

BogdanAlx

Dacă inițiați un astfel de demers și studenții din academie vă sunt alături.

• Upvote 8

iav