Jump to content
POLITISTI.ro

Majorarea perioadei de suspendare a permisului

Postare recomandată

Publicat

Buna seara. In momentul de fata sunt foarte,foarte confuz... Pe data de 12.06.2015 permisul mi-a fost supedat pe o perioada de 90 de zile pentru depasirea limitei de viteza. Examenul 13 din 15 nu am putut sa il sustin deoarece sunt incepator. Am primit dovada pe loc cu un termen de 15 zile. Suspendarea a intrat doar in data de 28.06.2015. Tin sa mentionez ca cele 90 de zile au expirat pe data de 25.09.2015,adica ieri. Tinand cont de faptul ca a fost vineri,permisul il voi ridica luni. Intrebarea mea este urmatoarea: nu voi primi nicio majorare a pedepsei pentru ca nu am sustinut examenul? Am citit foarte multe topicuri si am vazut diverse cazuri si diverse raspunsuri. Va multumesc 

• Catalin a eliminat recomandarea pentru acest topic
Publicat

Nu. Pe asta chiar nu l-am citit.Se pare ca maine imi voi putea ridica permisul linistit. Va multumesc pentru raspuns. PS:"Aveti grija de permisele voastre si cel mai important: respectati cu mare atentie limitele de viteza" .Vorba aceea "graba strica treaba". Pentru cateva minute sau zeci de minute nu moare lumea. Cel putin eu o sa le respect si nu o sa ma mai prea grabesc pentru ca asta m-a costat permisul si am stat pe tusa timp de 90 de zile,exact in toiul verii. Sunt foarte fericit ca nu primesc o majorare pentru ca sunt incepator,tinand cont de faptul ca aveam permisul doar de o luna in momentul in care mi-a fost suspendat. Va multumesc inca o data pentru raspuns

• 3 ani mai târziu...
Publicat

Buna ziua, sunt nou pe forum si am si eu o problema. sper ca am ales sectiunea potrivita si nu fac nicio greseala..
O sa va explic mai jos cat se poate de scurt si la obiect :

Pe data de 22/02/2019 mi-a fost suspendat permisul de conducere pentru 30 zile (motiv: am trecut pe rosu ) , mi-a fost eliberata dovada de circulatie pe loc pentru 15 zile care a expirat pe 09/03/2019.