Jump to content
POLITISTI.ro

Snake

Doua Job-uri

Recommended Posts

Snake

Daca lucrez ca politist intr-un judet, pot in acelasi timp sa detin si functia de inspector de obiectiv in cadrul unei societati de paza intr-un alt judet, fara a intra sub incidenta statutului politistului? Rog un raspuns detaliat , va rog.

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

Marius

Sigur nu.

Ai grija si nu te baga daca vrei sa nu fii pus pe listele cu disponibilizari.

dorian

Daca lucrez ca politist intr-un judet, pot in acelasi timp sa detin si functia de inspector de obiectiv in cadrul unei societati de paza intr-un alt judet, fara a intra sub incidenta statutului politistului? Rog un raspuns detaliat , va rog.

Dacă lucrezi în două județe diferite nu înseamnă că lucrezi în două țări diferite. ;) Vezi să nu cazi în abatere, fiindcă nu poți efectua decât activități artistice de creație (pictură, sculptură, muzică, balet, etc.) :ner: și alte câteva astfel de activități extraprofesionale.

SandoKhan

Eu zic sa te apuci de balet. E foarte banos ....

allyyys25