Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Controlorii de autobuz


Epsilon
 Share

Question

Controlorii de autobuz care prind un cetatean fara bilet au dreptul sa foloseasca forta pentru a-l retine pana la sosirea echipajului de politie pentru a-l legitima?

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
  • Moderator

Ce intelegi prin "forta"?

Cum ai vrea sa retina contravenientul, prin duhul blandetii?

De ce nu iti cumperi bilet?

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Am vazut un astfel de caz cand controlorul tinea mana pe cetatean ca sa nu fuga si mi s-a parut destul de brutal felul in care l-a apucat chiar daca acesta a incercat sa scape.Vroiam doar sa stiu cand este retinere si cand este sechestrare.

 

Am abonament :D

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

Şi dacă tu ai plătit un abonament, ţi se pare corect ca respectivul să meargă fără bilet sau abonament? El de ce nu ar putea să plătească un abonament la fel cum ai făcut-o şi tu? Crezi că autobuzul/tramvaiul/troleul au fost cumpărate din banii primarului sau din banii tăi, ai părinţilor, ai tuturor? 

Când controlorul ăla îl ţine acolo sau cum spui tu, îl sechestrează, o face pentru a-l obliga să-i sape în grădină sau pentru că individul a comis o contravenţie şi trebuie să suporte consecinţele faptelor sale. Nu-l duce-n pădure sau în vreo pivniţă, ci doar îl reţine până la sosirea poliţiei.

Este o situaţie asemănătoare cu cea în care tu vezi pe stradă un derbedeu că-i fură poşeta unei bătrâne şi pui mâna pe el, ţinându-l pe loc până la sosirea poliţiei.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Membru

Controlorii de pe mijloacele de transport in comun sunt asimilati personalului investit cu exercitiul autorității de stat.

Agresarea unui controlor este încadrată ca ultraj!

Deci mare atentie.

Cititi art. 257 din Codul penal.

Edited by Ecou
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Am scris la primarie de vreo 2 ori de sistemul pe care l-am vazut in State si Canada.

Calatorii se urca prin fata si pun banii (se stie ca nu se da rest, scrie si in statie), si soferul elibereaza bilet dupa ce vede cati bani a pus in aparat (plexiglas, soferul nu pune mana pe bani, nu-i atinge), sau vede abonamentul.

Lumea coboara pe la mijloc sau prin spate.

 

Mai sunt controale, dar foarte rare. In cazul in care un calator e prins fara bilet, soferul are penalizare 10% o luna iar la a doua abatere i se retrage licenta. Salariile sunt mari in jur de $30/ora (impozabil)

Mai nou am auzit ca exista camere si nu mai este nevoie de control in traseu.

 

In felul asta cei care vor sa calatoreasca fara bilet nu au acces in vehicul, primaria nu mai plateste controlorii si episoade de violenta sunt eliminate.

 

Din pacate n-am primit raspuns..

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 0

din pacate in romania respectivul sistem nu poate fi pus in practica deoarece:

- calatrorii care "coboara la prima" se inghesuie sa se urce primii, si se opresc la jumatate de metru "dupa aia";

- calatorii care se urca "de la capat" de la gara obor, iar dupa coborirea lor la "brates", duhoarea mai persista pina la "iulia hasdeu" NU au dreptul constitutional sa plateasca bilet;

- este interzis ca in cazul in care in spatele tau este putin spatiu liber, sa faci juma' de pas inapoi, astfel incit sa mai poata sa urce si alt virtual calator, sau sa-i permiti sa avanseze si sa ocupe acel loc. de ce acela sa calatoreasca neinghesuit cind altii pot?

... si exemplele pot continua ;)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Catalin, din cate stiu eu, Legea 677/2001 interzice politistului sa transmita datele cu caracter personal altor ,,autoritati,, publice, in speta controlorii din mijloacele de transport public de persoane si nu numai, pe alta cale decat pe cea oficala. Mai exact prin adresa scrisa si inaintata institutiei.

In Bucuresti am fost prelucrati in acest scop pe baza de semnatura. Nu transmitem datele cu caracter personal nimanui in afara caii oficiale. 

Mentionez ca mi se intampla, nu des dar mi se intampla, sa opreasca langa mine un mijloc de transport public al primariei din care coboara controlorii, cu unul sau doi blatisti, si imi cer ajutorul, mie ori colegului, pentru ca persoana in cauza nu are bilet si refuza sa se legitimeze. 

Ii ajut in sensul ca legitimez pe cel in cauza, de obicei nu comenteaza in fata politiei si se conformeaza imediat cunoscandu-i acesteia autoritatea si chiar facand mentiunea ca: ,,Da domnule, in fata politiei ma legitimez,, , il notez in agenda de lucru, il iau pe controlor de-o parte si il intreb daca cunoaste prevederile Legii 677/2001. 

In marea lor majoritate, a controlorilor, stiu despre ce este vorba insa nimeni de la mine de la unitate nu mi-a cerut pana acum detalii cu privire la o persoana legitimata intr-o data anume pentru a transmite datele RATB-ului in vederea sanctionarii acelei persoane.

Cred ca se resemneaza si ei si o lasa balta nedorind probabil sa se mai complice. 

La venirea politiei, daca este cazul sa vina si nu este solicitata de controlori la vederea acesteia pe strada, in afara de legitimarea celui in cauza si ceea ce am explicat eu mai sus nu prea are ce sa se intample. 

Nu poti transmite datele personale ale unui om pentru o presupusa contraventie la care tu nu ai luat parte ca si agent constatator.

Nu stii ce s-a intamplat in prealabil in acel mijloc de transport public de persoane si de ce s-a ajuns la o asemenea situatie.

De obicei controlorii sunt un pic cam badarani si mai din topor cu cei din autobuz iar unii dintre calatori nu vor pur si simplu sa le arate legitimatiile de calatorie chiar daca le au valabile.  

Nu o singura data mi s-a intamplat ca-mi spuna cel acuzat de blat ca nu vrea sa-i dea controlorului niciun act pentru ca i-a vorbit urat, l-a bruscat si l-a amenintat. 

In principiu astfel de lucruri se intampla cu domnisoarele singure, cu cupluri mai sarace cu duhul ori cu batrani. Cu ,,jmecherii,, ori cu tiganii nu-si permit controlorii sa sara calul ca si-o fura.

Ori, contraventia-i contraventie, blatul in troleu,  iar infractiunea flagranta, furatul posetei cuiva in plina strada, e altceva. Aici se schimba datele problemei radical. 

Sa nu ma intelegi gresit pentru ca nu incurajez asemenea practici dar... Vorbesc din experienta.

Primaria daca tot vrea sa faca ceva bun in acest sens si mai ales ca este proprietara de ,,politie,, , sa ,,doteze,, controlorii din mijloacele RAT cu una bucata sau doua politist local. Daca nu putem implementa sistemul transportului public din alte state civilizate hai sa recurgem si la o astfel de practica.

Ar fi ideal pentru ca lumea n-ar mai putea comenta ca nu se legitimeaza iar localii ar fi ei insisi martori la contraventia constata de acei controlori cu privire la calatoria unora sau altora fara bilet valabi.

Si asa se vor a fi politisti cei mai mult dintre locali.

Dar ce sa-i faci? Ar fi sub demnitatea lor. Ei au alte treburi. Sa faca circulatie si ordine pe strada pentru ca... Sunt politisti.

Apropo de acestia! Nici macar domniilor lor nu le pot ,,incredinta,, astfel de date altfel decat pe calea oficiala pentru ca este de notorietate faptul ca nu prea au acces la bazele de date prin terminalele TETRA.

Oare de ce nu au acces?

Nu vreau raspuns ca-l stiu. Intrebarea-i retorica.

Daca lor nu le pot ,,facilita munca de politie,, cum as putea sa le-o facilitez controlorilor?

Multa bafta!


Incaodata!

Stiu ca diferenta dintre infractiunea flagranta si blatul in autobuz o cunosti mai mult decat foarte bine si intentia mea nu este sa iti reprosez ceva in sensul asta.

Departe de mine un astfel de gand doar ca...  Exemplul este unul mai putin inspirat. 

Edited by genessys30
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

Si ce altceva am putea sa le mai dam de lucru localilor, in afara de propunerea ta cu RATBul?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ii ajut in sensul ca legitimez pe cel in cauza, de obicei nu comenteaza in fata politiei si se conformeaza imediat cunoscandu-i acesteia autoritatea si chiar facand mentiunea ca: ,,Da domnule, in fata politiei ma legitimez,, , il notez in agenda de lucru, il iau pe controlor de-o parte si il intreb daca cunoaste prevederile Legii 677/2001.

Fiinca unii calatori blatisti sau nu, nu cunosc sau nu stiu sa faca diferenta dintre un politist si un fost gardian public, asta si datorita faptului ca au copiat uniforma si insemnele politiei romane, ca altfel ar sta treaba. Nu va mai bucurati degeaba, catatenii va respecta, pentru ca va confunda cu adevaratii politisti ai Statului Roman.

Edited by andrei84
Link to comment
Share on other sites

  • 0

De ce intrebi?

Ii vezi utili in alta parte? Eu personal nu.

Dar daca tot freaca menta toata ziua, macar sa-si ajute colegii din R.A.T. pentru ca primesc salariul de la primarie ca si controlorii. 

Nu am spus sa le dam de lucru si nici nu am propus ceva cuiva.

E o parere proprie avand in vedere ca sunt colegi intre ei.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

,,Fiinca unii calatori blatisti sau nu, nu cunosc sau nu stiu sa faca diferenta dinte un politist si un fost gardian public, asta si datorita faptului ca au copiat uniforma si insemnele politiei romane, ca altfel ar sta treaba. Nu va mai bucurati degeaba, catatenii va respecta, pentru ca va confunda cu adevaratii politisti ai Statului Roman.,,

 

 

Andrei84, ma confunzi. Nu-s de la Locala ci de la Rutiera.

Iar in ceea ce priveste copierea uniformei nu cred ca poti fi mai revoltat decat mine crede-ma.

Referitor la citatul dat exemplu din postarea mea, asta am fost prelucrat sa fac, asta fac. Nu este rea intentie si nici dezinteres. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Prelucrat sau instruit ? ....sa prelucrezi date cu caracter personal -parerea mea, asta face orice politist iesit de pe bancile scolii sau academiei.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Andrei84, la instruire m-am referit cand am folosit acest termen cu toate ca ,,prelucrat,, e mai indreptatit a fi folosit in astfel de cazuri. 

E mai de inteles asa pentru ca aceste lucruri cand vin la unitate vin ca ,,material de prelucrat,, de care iei la cunostinta si semnezi si... ,,nu de instruit,,.

 A instrui pe cineva inseamna ca acel cineva si-a insusit niste cunostinte teoretice si practice, in timp, iar a prelucra, inseamna a expune, a explica, a analiza în fața unei adunări, conținutul unor documente. 

E o diferenta intre aceste termene prin insasi ce inseamna ele cu toate ca sunt sigur ca si tu o cunosti.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Membru

Scuze că intervin dar o fac și pentru că am pățit și eu ceva asemănător circumstanțele fiind diferite.La noi în oraș se plimbă prin autobuz controlorii să vândă bilete și să te verifice de bilet.Eu eram urcat la stația respectivă și nu am avut când să achiziționez biletul ; hopa și un controlor cu atitudine de băiețaș care începe să tragă de mine și să zică că va chema echipaje ,cum îmi permit eu așa ceva (în tot timpul mă chinuiam să îi explic că atunci m-am urcat).M-am smucit și l-am ignorat coborând la prima stație.După precizarea lui ecou și ei sunt încadrați la ultraj.Dacă în orașul meu de transportul în comun se ocupă o firmă privată ar fi o faptă de agresare încadrată la ultraj?De asemenea nu cred că ei ar fi avrut dreptul să mă rețină(în cazul meu).

Domnule Cătălin, cu tot respectul consider că acea comparație e puțin exagerată faptele comparate de dvs. diferând și ca gravitate cât și ca încadrare(una fiind contravenție iar alta infracțiune,dacă nu mă înșel).E o opinie strict subiectivă având în vedere comportamentul de huligani al unor controlori.Nu o dată mi-a fost dat să văd cum imobilizau și trăgeau de pensionari ca și cum ar fi comis o crimă de neimaginat.

Edited by bogdancrrn
Link to comment
Share on other sites

  • 0

din pacate in romania respectivul sistem nu poate fi pus in practica deoarece:

- calatrorii care "coboara la prima" se inghesuie sa se urce primii, si se opresc la jumatate de metru "dupa aia";

 

Corect, schema mea prezinta logistica din autobuz. Urci prin fata, cobori prin mijloc sau prin spate. Le-am propus sa porneasca un prototip pe o linie aglomerata, sau expres, cum ar fi P-ta Unirii - Otopeni, mai ales ca are regim special la bilete.

 

Nu este vorba numai despre "romani". Am observat in alte tari ca romanii pot fi civilizati, majoritatii le trebuie insa un cadru.

Se actioneaza asupra efectului si nu asupra cauzei.

In mai toate orasele lumii exista un PROGRAM al autobuzului AFISAT in statie si proiectat pentru nevoile societatii din locul ala.

Am observat ca oamenii (si romani), stau la coada si se urca in ordinea sosirii in statie.

 

E greu ca oameni angajati pe principii politicie sa eficientizeze infrastructura transportului in comun. Se anunta numai legi cu caracter populist (batranii pot circula fara bilet) si nu se face nimic pentru a fluidiza circulatia.

Nu stii cand "apar" autobuzele, iar cand o fac, vin 2-3 o data si lumea se inghesuie, alearga de la unul la altul. Un handicapat e calcat in picioare. Autobuzele in ore de varf circula cu saprdele, iar in restul timpului, goale

Nu va mai bucurati degeaba, catatenii va respecta, pentru ca va confunda cu adevaratii politisti ai Statului Roman.

 

Destul de fals. Cei care respecta politistii adevarati, de regula respecta pe toata lumea.

Respect pe cel care isi castiga banii si fericirea familiei lui legal, muncind mai ales in folosul societatii.

 

Cred ca sunt multi "paznici" care isi imbraca uniforma dimineata incercand sa aiba o realizare in ziua aia.

Ca nu au pregatirea, experienta necesara, nu cred ca e vina lor. Din pacate, tot datorita lacunelor de pregatire si experienta, lovesc in reputatia politistilor adevarat, dar asta, fara voia lor.

Nu ei sunt principalii vinovati, ei cad victime, tot din pacate.

Cam asta e parerea mea.

O zi buna

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

genessys30 mai citeşte ce am postat eu de câteva ori şi nu îmi mai răstălmăci postările. Trage aer în piept şi citeşte cu atenţie. Eu nu am vorbit absolut deloc despre datele de stare civilă, despre legea 667 sau despre ce trebuie să facă poliţistul chemat acolo ori gardianul public. Discuţia era pe marginea nelămuririi privind existenţa infracţiunii de lipsire de libertate sau sechestrare, precum şi despre reţinerea forţată a contravenienţilor. Iar de aici şi până la polologia din postul tău privind ce trebuie să facă şi ce nu sau cum trebuie să acţioneze poliţistul într-un astfel de caz e cale lungă.

După cum a spus şi Ecou, controlorii de pe mijloacele de transport în comun sunt asimilaţi personalului investit cu exerciţiul autorităţii de stat. Iar datorită acestei funcţii ce implică exerciţiul autorităţii de stat au dreptul de a da dispoziţii obligatorii pentru cetăţen. Deci dacă îi cere să se legitimeze, blatistul e obligat să o facă, în caz contrar comite o contravenţie. Totodată, e bine să ştii că legea 677 nu e deloc atât de protectoare pentru cetăţean pe cât pare, ea dă dreptul chiar şi privaţilor să prelucreze date cu caracter personal. La fel cum Orange sau Vodafone colectează CNP-uri, adrese, etc şi regiile primăriilor sau orice companie privată de transport în comun poate deveni operator de date cu caracter personal. Nu e nicio mare scofală, trebuie doar să se înscrie într-un registrul de evidenţă ţinut de Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Deci nu e vreo mare scofală, orice SRL poate colecta, prelucra sau manipula astfel de date, deci nu cred că ar fi vreo problemă pentru o regie a primăriei sau autoritate locală să aibă acces la astfel de date. Că poliţistul nu are obligaţia de a i le comunica, da sunt de acord, dar eu nu discutam deloc despre acest aspect.

După părerea mea, faptul că un controlor va reţine un blatist pe loc până la sosirea altor autorităţi, nu o să îndeplinească deloc elementele constitutive ale infracţiunii de lipsire de libertate. Nu uitaţi că omul de rând nu prea face diferenţa între o contravenţie şi o infracţiune, pentru el este o încălcare a legii, deci dacă va reţine un tâlhar ce a furat o poşetă sau un hipster ce a murdărit cu un spray o clădire, o face pentru că ştie că ăla a încălcat o lege, de aceea e mai puţin relevant cât de gravă este clasificată în lege fapta respectivă.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Destul de fals. Cei care respecta politistii adevarati, de regula respecta pe toata lumea.

Respect pe cel care isi castiga banii si fericirea familiei lui legal, muncind mai ales in folosul societatii.

 

Cred ca sunt multi "paznici" care isi imbraca uniforma dimineata incercand sa aiba o realizare in ziua aia.

Ca nu au pregatirea, experienta necesara, nu cred ca e vina lor. Din pacate, tot datorita lacunelor de pregatire si experienta, lovesc in reputatia politistilor adevarat, dar asta, fara voia lor.

        Salut!

        Poate nu m-am exprimat intr-un mod mai fericit, in legatura cu "politia locala" fiind vorba de respectul de care se bucura dansi ca lucratori ai acelei institutii (nelegala si netemeinica,parerea mea) denumita pompos politia locala, deci disociind respectul,este vorba de respectul de care se bucura ei ca si "politisti" nu de respectul meu in speta, fata de dansi ca si simpli cetateni.

        In concluzie respectul meu fata de cetateanul care fiinteaza ca politist local ramane ca si simplu cetatean care munceste pentru o paine dar se opreste cand vine vorba de institutia in sine, ca atare fiind o institutie,inca odata parerea mea nelegala respectand-o este ca si cum as respecta dispretul fata de lege respectiv Constitutie. Asta nu inseamna ca nu am sa ma conformez fata de angajatii acesteia atat timp cat nu isi vor depasii atributiile(care tot cresc), pana nu se va dovedi ca aceasta institutie nu este legala si va inceta sa functioneze va trebui sa ma supun, ca toti ceilalti,nu cu respect fata de institutie dar cu bun simt juridic si cetatenesc-civic.

P.S.  genessys 30 imi cer scuze pt. confuzie, dupa am vazut posturile tale pe acest forum

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Fara discutie ca termenul de "politie" in cazul asta produce confuzie. SI media preia acest lucru si loveste in reputatia Politiei Romane.

Dar, sa nu uitam ca tot romanii si-au votat alesii care fac tot ceea ce e posibil sa discrediteze pe cei care apara legea in fata Romaniei.

 

La polul celalalt, cei din "Polita Locala" sunt doar victime.

Noapte buna

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Moderator

Nu sunt deloc victime, ci doar niste impostori oportunisti. Dacă ar fi dorit cu adevărat si ar fi fost capabili mergeau la o scală de politie ori la academie, dădeau admitere si deveneau politisti adevărati. În schimb s-au dus si s-au angajat initial ca paznici la primărie, ulterior gardieni publici, după care comunitari, iar acum locali. Asa că nu sunt deloc niste victime, ci niste oportunisti, incapabili să devină politisti, dar care profită de impostura ce a devenit politică de stat în România.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

De obicei controlorii sunt un pic cam badarani si mai din topor cu cei din autobuz iar unii dintre calatori nu vor pur si simplu sa le arate legitimatiile de calatorie chiar daca le au valabile.

Nu o singura data mi s-a intamplat ca-mi spuna cel acuzat de blat ca nu vrea sa-i dea controlorului niciun act pentru ca i-a vorbit urat, l-a bruscat si l-a amenintat.

In principiu astfel de lucruri se intampla cu domnisoarele singure, cu cupluri mai sarace cu duhul ori cu batrani. Cu ,,jmecherii,, ori cu tiganii nu-si permit controlorii sa sara calul ca si-o fura.

 

Apropos de asta, cînd eram student am avut odată o neplăcere cu controlorii. Mă urc în troleibuz, scot biletul și dau să-l compostez. În clipa aia, unul mai negricios la față mi-l smulge din mînă. Mă uit la ei mirat, ca la un dereglat mintal, neștiind cum să reacționez, moment în care respectivul scoate din buzunar o legitimație de controlor și-mi cere să-i arăt biletul compostat.

După protestele de rigoare, timp în care veniseră și ceilalți doi colegi, și ei tot țigani, m-au lăsat în pace cînd le-am zis că nu mă legitimez pînă nu cheamă poliția, că vreau să-i spun polițistului toată povestea. Văzînd că nu mă las intimidat, au renunțat. Ei sperau să mă sperii și să le dau ciubuc.

 

Că n-am bilet și sînt prins, e una. Am făcut o boacănă, plătesc. N-am nimic împotrivă. Dar să am bilet și să-și bată joc de mine un gunoi din ăsta doar pentru că i se pare că am față de fraier, e cu totul altceva.

 

În occident controlorii sînt oameni respectabili, curați, școliți, se vede de la o poștă că sînt mîndri de meseria lor și că o fac cu plăcere și cu seriozitate. Îți zîmbesc, îți vorbesc calm și politicos, poți chiar să le ceri o informație legată de traseu, de orar, etc. Or la noi sînt niște ghiolbani semianalfabeți care de-abia așteaptă să te prindă la înghesuială ca să ți-o tragă. E de așteptat ca oamenii să nu-i respecte și să-i deteste.

Edited by VladSoare
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0

te intrebi ce program de training au controlorii "din afara"si cum sunt alesi, si cum sunt selectionati la noi si cine le face pregatirea?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Am patit-o si eu cu ei cand eram  pustan. Mergeam la mare si nu mi-am luat bilet cand m-am urcat in troleibuz. Mi-au luat cu japca jumate din bugetul alocat sejurului pe litoral in sensul ca mi i-au luat din portofel..

Niste manelisti nesimtiti! 

Am asistat si la exces de zel in mijloacele de transport public din partea controlorilor exact cu persoanele cu care nu era cazul sa faci asta. 

Imi pare rau Catalin daca ai inteles exact ce nu trebuie din postarile mele. Niciodata nu am incurajat incalcarea legii, indiferent cat de minora ar fi aceasta incalcare, insa nici nu pot incuraja comportamentul acestor giboni. 

Personal ii tratez cu indiferenta cand vin la mine cu cate un blatist si le dau peste nas cu Legea 677/2001. E posibil ca unii dintre ei sa nici nu stie ce prevede aceasta lege si se lasa pagubasi pentru a nu se face de kko.

Vizavi de savarsirea infractiunii de lipsire de libertate, nu cred ca este cazul sa mergem asa departe. Mentionez ca nici prin gand nu mi-a trecut asa ceva cand am postat comentariul.

Nu cred ca deficitara este pregatirea controlorilor. Pana la urma urmei ce pregatire iti trebuie intr-un astfel de domeniu? Problema este de mentalitate. Mentalitate intalnita la mai toate serviciile publice din Romania care te face inuman si obtuz.

Mentalitatea obligarii, din partea conducereii, a-ti justifica timpul de munca cand vii la sediu fara nicio amenda data daca serviciul iti este de asa natura. Vrei nu vrei, trebuie sa te conformezi. Altfel, daca nu faci pipi unde se duce vantul si invers, te uzi pe pantofi sau pe pantaloni. Si... Cui ii place sa stea ud?

Prevenirea la noi este o fumigena iar daca se face, se face total aiurea. Fara cap si logica. 

Incompetentii sunt tot mai multi in sistem iar mentalitatea si comportamentul lor incep sa dea roade. 

Asta este nivelul. Are piedica. Mai mult nu se poate. 

Cine ma contrazice ori este naiv ori traieste in alta lume.

 

 

 

 

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

1. Nu cred ca deficitara este pregatirea controlorilor. Pana la urma urmei ce pregatire iti trebuie intr-un astfel de domeniu?

 

2. Prevenirea la noi este o fumigena iar daca se face, se face total aiurea. Fara cap si logica. 

 

1. Pai ai interactie cu societtea, cu omul, trebuie procedura cum sa te "intelegi" cu ei, sa stii cum sa reactionezi in cazuri "speciale"

La noi nu cred ca exista o pregatire temeinica pentru asa ceva.

 

2. Poti spune asta inca o data. Si inca o data.. samd.. Nimic mai adevarat

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.