Jump to content
POLITISTI.ro

Asigurare RCA pe alt nume decat cel al proprietarului


kinohop

Postare recomandată

Buna ziua! As dori sa stiu care sunt sanctiunile sau ce pot pati in cazul in care sunt proprietar de drept in acte al unui atutorisim dar, asigurarea RCA este trecuta pe al nume decat alt proprietarului din motive financiare.

Exemplu: Sunt student si detin o masina pe numele meu dar bugetul nu-mi permite sa platesc o asigurare RCA de 1.100 lei pe doar 6 luni asa ca am facut asigurarea RCA pe numele mamei mele iar datele de pe asigurare sunt cele ale masinii. Astept un raspuns concret! Multumesc!

Modificat de kinohop
Link către comentariu

1. in locul tau i-as cere mamei sa imi dea banii sa ma asigur eu, sau sa-mi plateasca ea asigurarea in numele meu

2. hartia de la asigurare are spatiu pentru "proprietar" si "ultilizator". mi s-ar parea ciudat ca tu sa fi proprietar si maica-ta utilizator, dar sa folosesti tu masina. in final, pentru controale, cred ca masina trebuie sa fie asigurata si cu asigurarea valabila, in caz de accident te descurci tu cu compania de asigurari.

la mine de ex. la masina care e de firma, proprietar si platitor de asigurare este ald automotive, utilizator o firma din Dej, iar eu circul cu masina.

La nici un control n-am fost intrebat de situatia asta, placuta de inmatriculare corespunde cu ceea ce scrie pe asigurare, cod-ul VIN la fel. Legal, masina este asigurata. Sa fiu mai catolic decat astia de la vatican de se tot schimba, mi-am "tras" si o procura prin care proprietarul e de acord sa conduc masina in tara si strainatate

PS, platesti destul de mult. ALD pentru masina noua, Megane3 break, plateste RCA sub 1000 pe an.

Link către comentariu