Jump to content
POLITISTI.ro

Reducere suspendare

Mergi la răspuns Răspuns oferit de Andreimelente,

Postare recomandată

Publicat

Buna ziua. Am fost prins la volan cu o alcoolemie de 0.12 in aerul expirat. Eu nu mancasem nimic in ziua respectiva, am baut cam pe la ora 01:00 vreo 3 pahare de vin(spritz). La ora 2:00 am fost oprit si am suflat rezultatul fiind 0.12. Dupa o alta poveste, am ajuns sa dau probe de sange pe la 02:40 si 03:40. Suspendarea permisului este de 90zile. Acum eu am o serie de intrebari:
1.Exista sansa sa-mi iasa peste 0.8 in sange in conditiile de mai sus?(1.80m, 70kg eu)
2.Daca alcoolemia totusi iese sub 0.10 in sange, imi pot recupera permisul mai devreme?
3.Daca promovez examenul de redobandire, sanctiunea se reduce cu 30zile?(adica in loc de90zile de permis suspendat, sa am 60 in conditiile in care inca sunt incepator?)

• Moderator
Publicat

Cel mai probabil vei avea suspendat dreptul de a conduce pentru 90 zile.

Detalii găseşti aici:

În legătură cu reducerea perioadei de suspendare, nu poţi beneficia de această facilitate pentru că nu îndeplineşti condiţiile impuse de lege.

Găseşti informaţii detaliate şi despre acest subiect aici:

Publicat

Eu nu inteleg cu perioada de reducere. Mentionez ca nu cer reducerea de la 90 la 30 zile. Ci dela 90 la 60 zile(deci nu LA 30 zile, ci CU 30zile).

Orice suspendare de permis pe 30, 60 sau 90 de zile, necesita admiterea unui examen cu intrebari 13 corecte din 15, pentru ca permisul sa poata fi ridicat la termenul specificat si cu un minus de 30 de zile.

• Moderator
Publicat

Văd că nu pricepi şi probabil nici nu citeşti ce e scris în link-urile de mai sus.

NU poţi beneficia de reducerea perioadei de suspendare pentru că eşti începător, ai nu obţinut permisul de conducere cu cel puţin un an înainte de săvârşirea faptei.

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru