Jump to content
POLITISTI.ro

Cel mai prost individ din lume!

eduscho

Recommended Posts

Ce bine ca si altii s-au prins de acest lucru :ner: , dar noi am aflat pe propia piele de cativa ani cat este de dus,ce ura poate sa aiba fata de propiul popor , se crede Dumnezeu si lista poate continua...... si mai avem cativa ani de stat cu acest individ :blink:

Daca straini au spus asta despre el,noi ce sa mai zicem?noi traim si vedem cum este,ei vad doar din mass media si isi dau seama,nu vreau sa fiu rau sau sa jignesc,dar oricum pe "stimabilul"nostru presedinte il ajuta si fata ca sa fie prost :ner: ,sa nu vorbim de fapte pentru ca ele sunt relevante,o simtim pe propria noastra piele,pacat ca mai avem de tras cu el cativa ani,o sa duca tara cu totul de rapa.Este parerea mea. :emo-yessir:

Edited by Tasturel

Clipul se refera la persoana considerata cea mai rea din lume in acest moment. Nu ca nu s-ar potrivi epitetul gasit de tine eduscho ;)

Tare asta! Si uite asa au mai aflat americanii ceva despre Romania, in afara de Dracula, Hagi si Nadia Comaneci.

Traian Basescu, presedintele care vrea sa taxeze vrajitoarele. :lol:

:ner: tare de tot. mai intai am ras, dup aia m-am intristat cand am auzit la final: "cat de ridicola poate fi asa ceva:o tara a carui guvern se teme de persoane imbracate in costume de secol 18..." iar ne-am facut de ras! a cata oara? un reportaj de genul asta si se duce naibii tot brandul de tara in care se investesc milioane! welcome to carpathian garden! fabulospirit curat!

Edited by rahoul

• Moderator

Il putem ajusta nitel brandul de tara : Welcome to the Carpathian Garden! You shall experience how it is to live in the Medieval Age with all that it involves : Feudalism, witches, sorcerers, no hot water and so on...come on, come on, if you want to live the history!