ADYULTRAS Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 (edited) Ce carti imi recomandati pentru a invata intrucat vreau sa dau examen la academie... Am vazut ca nu sunt carti oficiale cu intrebari si raspunsuri, dar sunt mai multe variante neoficiale pe piata. Ce-mi recomandati? Edited December 17, 2010 by ADYULTRAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Administrator Posted December 18, 2010 Administrator Share Posted December 18, 2010 Gasesti cateva informatii folositoare, referitor la manualele de istorie si aici: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fluturas Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 Buna. Cred ca te-as putea ajuta in aceasta privinta. Am sinteze la istorie dupa care m-am pregatit si eu. Mi-au purtat noroc, avand in vedere ca sunt studenta anul I... 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADYULTRAS Posted December 18, 2010 Author Share Posted December 18, 2010 (edited) Super! Cum procedam ca sa intru in posesia sintezelor? Pt romana si engleza ai ?!? Edited December 18, 2010 by ADYULTRAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokemonu Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 Prietene, nu da la Academia de Politie. Am terminat-o si eu de mult timp si acum unde lucrez sunt privit ca o paria. Niciun sef nu are Academia de Politie, toti sunt ingineri, economisti dar ofiterii cu scoala sunt pe cale de disparitie, cu cat avansezi in functie, in structuri mai inalte. Mai bine mergi la Campina si faci o facultate din asta pe baza de cotizatie, nu are nicun rost sa te chinui in Academie, sa dai examene pe bune....cand este cu adevarat inutila. Pana cand nu o sa avem sefi cu scoala militara, Academie care sa cunoasca diferenta reala intre un ofiter adevarat si unul......, mai trec niste ani buni 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...