Jump to content
POLITISTI.ro

Nedumerire -proba sportivă


BogdanAlx
 Share

Recommended Posts

  • Membru

Bună ziua.V-aș ruga dacă doriți să îmi răspunde-ți la o întrebare.Sunt familiarizat cu probele sportive susținute în acest an însă de la anumite persoane am auzit că la anul s-ar schimba probele ..s-ar adăuga tracțiuni plus săritura în lungime de pe loc.Întrebarea mea este:Când se va ști oficial dacă au survenit schimbări în cazul probei sportive?

Mulțumesc anticipat!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut. Aceste zvonuri sunt si erau inca de cand am dat eu admiterea. In fiecare an se zicea ca se vor schimba probele sportive insa se pare ca nu a fost sa fie. In locul tau nu m-as ingrijora si m-as pregati doar pentru aceste trei care sunt acum. Daca totusi se vor schimba vei sti abia cand se vor posta locurile libere de la fiecare unitate de invatamant undeva prin luna aprilie,mai.

Link to comment
Share on other sites

Pregatirea fizica nu consta in familiarizarea cu anumite probe. 

Tu pregateste-te foarte bine din punct de vedere fizic, si daca o veci face cum trebuie, nu iti va fi greu la nici un fel de proba. 

Si daca se vor schimba probele la admitere in MAI, acele probe vor fi tot generale, nu vor avea bareme de performanta, ca nu am devenit olimpici, ci politisti.

Daca alergi constant de acum inainte, si faci niste flotari, abdomene etc. nu vei avea probleme. Fa-ti un program si te vei duce cu capul sus indiferent de probele care vor fi atunci. 

"Succesuri!"  

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Eu eram îngrijorat pentru că prin alergatul zilnic...nu aș acoperi de exemplu potențialele tracțiuni dar..bănuiesc că dacă alerg și mai și trec pe la sală nu voi avea probleme:))..eu voiam să știu cand se știe sigur..dacă în aprilie,mai..nu e chiar asa de târziu.

Link to comment
Share on other sites

Iti faci un program cat mai lejer pentru tine, sa combini si alergatul pentru rezistenta, dar si sprinturi si forta "exploziva"(saritura in lungime).

Alergam doar 3 km pe zi pentru rezistenta, de fiecare data incercam sa scot timpi mai buni. La fel ai putea sa alergi 5km si sa scoti timpi mai buni, dar am considerat ca 3km imi sunt ideali pentru proba de rezistenta.

        A doua zi dadeam 9 sprinturi de 50m (cu pauze mici, poti alerga 50m inapoi si sa dai iar sprint). Mersul piticului 50 m de doua ori, mers in fandare tot pe 50 m, tot de doua ori. Si pe parcurgeam 50m in saritura in lungime sau salturi de pe loc. Daca ai un deal in apropiere poti da sprinturi pe el  pana la epuizare.

Intr-una din zile poti face si tractiuni cu flotari si unele exercitii pentru triceps. Nu ai neaparat nevoie de sala, eu am inceput antrenamentele din februarie-martie cand era zapada pe jos, alergam pe un camp pe urmele la masini. Mare grija sa nu racesti, eu am racit fix in saptamana cu probele sportive, m-a incetinit la rezistenta.

 Foarte important sa faci stretching si exercitii pentru mobilitate, cel putin o ora pe saptamana, de preferat in zilele de odihna. Eu aveam asa: o zi alergam 3km, a doua zi faceam sprinturile si daca nu aveam timp, a 3-a zi faceam tractiuni si flotari. A 4-a zi ma odihneam si mai invatam. Ma imparteam intre munca si facultate, dar a meritat, mai am o saptamana de civilie :D.

 

Fa-ti un program si o sa reusesti, nu sunt asa grele probele.

Spor!

Edited by costi91
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Sala nu o fac pentru probe..o fac din pasiune de vreo 2 ani:))si pentru tractiuni..pentru ca daca lucrez la muschii spatelui si biceps de exemplu automat ma voi descurca mai bine la tractiuni care oricum nu prea am unde sa le fac acasa:)) ..multumesc mult de sfaturi!

Banuiesc ca tu alergai 3 km fara oprire..tactica mea e sa fac un numar de ture in 3 reprize..cu jumatate de tura pas...si sa maresc numarul de ture cu fiecare zi.

Edited by bogdancrrn
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Eu cand faceam primele tractiuni, aveam sub bara o lada. Ma ajuta sa ma ridic pana sus, barbia era peste bara si apoi ma lasam foarte incet jos. Faceam asa 4 serii de 7 la inceput. Dupa putin timp nu mai aveam nevoie de lada

Lada o poti inlocui cu TRX, asta daca ai la sala asa ceva sau dispui de bani.

Spor la munca!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

BGeorge la sala este si TRX si lada...eu tractiunile le voi face in paralel cu antrenamentul pentru muschii spatelui..insa tractiunile cu ce priza le faceai?

Alex87 am gresit probabil datorita oboselii si nu am fost atent cand se foloseste raspundeti si cand raspunde-ti ,.promit ca pe viitor nu se va intampla odata ce voi porni si cu pregatirea la gramatica limbii romane.Momentan sunt puternic pe istorie. :D

Edited by bogdancrrn
Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Nu merge poza postată de tine..însă mi-am cam format un plan de bătaie referitor la probele sportive și sper ca totul să fie ok...și cu învățatul la fel:))...

Vă mulțumesc tuturor pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Am vazut..eu de obicei le fac cu priza si ma trag la piept la bara..alea sunt facute cu priza inversa..eventual la probele sportive de la academia priza din aceea e sau din asta priza-barbie-tractiuni-O2w2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Membru

Gata am aflat si scriu poate mai are nevoie cineva de raspuns...daca chiar se vor introduce tractiunile priza e la alegere din cate am auzit..e perfect pentru ca cele in genu celor postate de mine sunt mai usoare decat clasicele tractiuni de te ridici la ceafa nu la barbie..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.