Jump to content
POLITISTI.ro

Intrebare Repartitie

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Sunt in clasa a 12-a si iau in considerare Academia de Politie, dar am niste intrebari la care nu gasesc un raspuns clar. In primul rand fiecare student trebuie sa isi aleaga una din armele Poliţie, Frontieră, Jandarmi, Penitenciare in anul 2, iar in cazul in care alege Politie una din specializările poliţie judiciară, poliţie rutieră, combaterea crimei organizate, poliţie economică etc.? Dupa finalizarea studiilor studentii sunt repartizati conform armelor sau specializarilor in cazul politiei? Daca eu as alege criminalistica sau politie economica as fi repartizat undeva unde pot profesa in acest domeniu sau cum decurge intregul proces ? Va multumesc pentru ajutor in avans. Chiar daca inca nu sunt student acolo as vrea sa stiu aceste lucruri pentru a ma putea orienta mai bine.

Modificat de danielm
  • Displace 1
  • Membru
Publicat (modificat)

Aproximativ.

Cand iti depui dosarul pentru academie optezi pentru una dintre arme Politie (O.S.P. sau Drept, O.S.P. si Drept), Jandarmerie, Penitenciare si Frontiera.

La sfarsitul anul I te specializezi in functie de media pe care o obtii in decursul anului - Investigatii Criminale, CCO, Rutiera etc. in functie de necesitatile Ministerului de Interne in perioada respectiva. De exemplu intr-un an se pot scoate doar Ordine Publica si Economic sa spunem (ca si in anul trecut cred).

In anul III dupa examenul de licenta, inainte de absolvire, sunteti adunati toti de la Politie sa zicem si rugati sa poftiti in vestita Sala 1 unde fiecare judet va avea un numar de locuri sau nu (difera de la an la an) pe fiecare specialitate.

De exemplu in Brasov - 3 locuri la Investigarea Fraudelor, 2 la Rutiera; Arges - 0 locuri indiferent de specialitate etc.

Daca esti admis la Drept treaba sta putin diferit dar daca vei rascoli putin forumul vei gasi si raspuns cu privire la aceasta problema.

Modificat de Alex87
  • Apreciez 1
  • Membru