Jump to content
POLITISTI.ro

Cat de mult am gresit?

Recommended Posts

Salut, numele meu este Ionut, sunt student la o facultate de drept, privata, anul 2.

Intotdeauna mi-am dorit sa lucrez la o echipa de interventie DPIR / DIICOT / DNA, insa fix dupa ce am luat bacul si urma admiterea la academia de politie am patit un accident urat si nu am mai putut sa particip, prin urmare m-am inscris la o facultate de drept, tot visul meu a fost cam spulberat, m-am mintit singur ca o sa imi placa si dreptul, stiu ca se invata aproximativ acelasi lucru insa aici nu am pregatire militara, nu fac sport, nu imi place nimic din ceea ce fac si din ceea ce voi face daca voi absolvii dreptul, nu vreau sa lucrez toata viata la dosare intr-un birou, vreau sa fiu liber.

Exista vreo sansa ca sa pot face parte dintr-o echipa de interventie doar cu o diploma in drept? fara academia de politie ? fara pregatire militara?

Pot devenii politist doar licentiat in drept? repet, vreau sa patrulez, vreau sa fiu liber, nu vreau sa stau intr-un birou.

Recent a inceput sa ma pasioneze tot ce tine de antidrog, cum pot ajunge sa lucrez la un departament antidrog ?

Ar trebui sa opresc anul 2 de drept si sa incerc iar la academia de politie pentru a ajunge ceea ce imi doresc? nu vreau sa devin executor judecatoresc, jurist,avocat, judecator ... nu vreau sa muncesc undeva unde implica 0 activitate fizica.

Imi pare rau daca supar pe cineva cu lipsa mea de experienta sau cu intrebarile mele prostesti, insa chiar nu am pe cine intreba, va multumesc.

• Upvote 3
  • Downvote 2
Cristi D

Poti deveni politist dand admitere la Academia de politie sau la scolile de agenti Campina sau Cluj. Vremea celor incadrati direct a trecut. Si sper din tot sufletul sa nu revina.

• Upvote 6
  • Moderator
Marius

Exact, dacă îndeplineşti condiţiile de recrutare, singura ta şansă este să mergi la Academia de Poliţie ori la una dintre Scolile de Poliţie de la Câmpina sau Cluj.

• Moderator
Catalin