Saptamana trecuta am achizitionat un autovehicul nou. In urma cu trei zile de la achizitie m-am hotarat sa-i fac rodajul pana la Constanta, iar pe autostrada am observat ca imi tremura volanul la viteza constanta si la decelerare (nu si la accelerare). M-am dus cu masina la garantie in service-ul reprezentantei de unde am cumparat autovehiculul, iar dupa 80 de kilometri de hinghereala pe autostrada de catre un mecanic din service intr-un test de conducere, acesta imi confirma verbal problemele pe care le-am declarat la intocmirea fisei de service. In aditie, acesta mi-a mentionat inainte de testul de conducere ca am o anvelopa stramba pe spate (irelevant pentru tremuratul volanului). La sfarsitul testarii, mi s-a spus sa ma prezint la receptie, iar acolo baiatul care mi-a deschis fisa de service mi-a spus ca masina nu are nicio problema, in fisa nu mi-a trecut niciun diagnostic, dar mi-a trecut "necesar echilibrat roti" si mi-a inchid dosarul si m-au trimis la plimbare. Dupa aceasta, m-am dus imediat la un service sa-mi echilibrez rotile pe banii mei si acestia mi-au spus ca rotile sunt perfect echilibrate si ca nu din cauza asta tremura volanul la 130 km/h si masina cu totul la decelerare si ca e alta problema. Am toate hartiile: fisa de service pe care nu scrie nimic semnata de mine si de service, fisa de inchidere service in care scrie citatia de mai sus si factura de la service-ul unde am efectuat echilibrarea pentru roti in care scrie clar ca rotile erau deja echilibrate.
Intrebarea mea este: ce pot sa fac sa-mi faca o constatare si sa-mi repare ce e defect din moment ce ei ma trimit la plimbare prin toate partile, actele nu se pupa intre ele si masina are doar o saptamana si este in garantie?
Question
mittza1992
Buna ziua,
Saptamana trecuta am achizitionat un autovehicul nou. In urma cu trei zile de la achizitie m-am hotarat sa-i fac rodajul pana la Constanta, iar pe autostrada am observat ca imi tremura volanul la viteza constanta si la decelerare (nu si la accelerare). M-am dus cu masina la garantie in service-ul reprezentantei de unde am cumparat autovehiculul, iar dupa 80 de kilometri de hinghereala pe autostrada de catre un mecanic din service intr-un test de conducere, acesta imi confirma verbal problemele pe care le-am declarat la intocmirea fisei de service. In aditie, acesta mi-a mentionat inainte de testul de conducere ca am o anvelopa stramba pe spate (irelevant pentru tremuratul volanului). La sfarsitul testarii, mi s-a spus sa ma prezint la receptie, iar acolo baiatul care mi-a deschis fisa de service mi-a spus ca masina nu are nicio problema, in fisa nu mi-a trecut niciun diagnostic, dar mi-a trecut "necesar echilibrat roti" si mi-a inchid dosarul si m-au trimis la plimbare. Dupa aceasta, m-am dus imediat la un service sa-mi echilibrez rotile pe banii mei si acestia mi-au spus ca rotile sunt perfect echilibrate si ca nu din cauza asta tremura volanul la 130 km/h si masina cu totul la decelerare si ca e alta problema. Am toate hartiile: fisa de service pe care nu scrie nimic semnata de mine si de service, fisa de inchidere service in care scrie citatia de mai sus si factura de la service-ul unde am efectuat echilibrarea pentru roti in care scrie clar ca rotile erau deja echilibrate.
Intrebarea mea este: ce pot sa fac sa-mi faca o constatare si sa-mi repare ce e defect din moment ce ei ma trimit la plimbare prin toate partile, actele nu se pupa intre ele si masina are doar o saptamana si este in garantie?
Multumesc frumos,
Mihai
Link to comment
Share on other sites
16 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now