Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Suspendare permis si alte pedepse

neotrim
 Share

Question

Incep acest topic in calitate de faptas, nu de victima. Povestea mea este complicata si am nevoie de un ajutor de la cineva ce detine cunostintele necesare.

Am facut un accident de circulatie fiind in stare de ebrietate. Am avut 0,71 in aerul expirat, mi s-au luat probe pentru stabilirea alcoolului in sange, 2 probe la interval de 1 ora. Am declarat la politie si eu si pagubitul, nu au fost victime s-au accidentati. Mi s-a suspendat permisul.

Am platit daunele in intregime, masina fiind inmatriculata pe Bulgaria, aveam toate actele in regula dar nu am vrut sa ii fac necaz si mai mare pagubitului sa il las sa umble luni intregi dupa banii sai, astfel acesta nu a mai avut alte pretentii.

Eu sunt student intr-o scoala cu regim special, nu pot avea nici o pedeapsa penala, nimic de ordin penal. Intrebarea mea este:

Ce se va intampla acum cu mine, ce pedeapsa voi primi? Se va tine in considerare ca s-au platit toate daunele si am colaborat in intregime cu politia fara sa ma impotrivesc cu nimic?

In noaptea accidentului mi s-a spus ca permisul imi va fi suspendat pentru 90 zile, sa inteleg ca trebuie sa ma duc sa dau testarea si il voi primi inapoi? O cunostinta mi-a zis ca il voi primi pe durata procesului, iar daca se hotaraste sa fie anulat va trebui sa il duc inapoi. Este adevarat?

Au trecut 2 luni si nu stiu nimic de cazul meu, nici macar rezultatul la sange, este normal sa tina atat de mult? Cand imi va fi prezentat rezultatul la sange? Voi avea dreptul la contestatie?

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

in cazul dvs. a fost intocmit un dosar penal si sunteti cercetat sub aspectul savarsirii infractiunii prev si ped de art 87 alin 1 din OUG 195/02. Interesati-va unde se afla dosarul dvs. si obtineti mai multe date de la politistul de caz.