madymaad Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Hello, am si eu o mica-mare problema. De cateva luni ma gandesc la masterul de Cercetari Criminalistice din cadrul Academiei de Politie dar nu pot sa ma lamuresc daca am sau nu sansa sa-l urmez. In prezent sunt studenta in anul 3 la facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala la Universitatea Bucuresti, specializarea Devianta si Criminalitate. Din ceea ce am citit pe site-ul Academiei masterul este deschis publicului larg, de unde am dedus ca nu este necesar sa fi urmat cursurile de licenta ale Academiei. Site-ul masterului de Cercetari Criminalistice nu ma lamureste, acolo nefiind informatii de actualitate. Daca ati putea sa ma lamuriti v-as fi profund recunoscatoare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Marius Posted November 2, 2012 Moderator Share Posted November 2, 2012 Se pot urma anumite cursuri de master şi de către personal din afara sistemului, obligatoriu cu diplomă de licenţă, dar numai pe locuri cu taxă. Aceste cursuri de master au menţiunea "accesibil şi candidaţilor din exterior". Te poți înscrie doar la unul din masteratele JURIDICE organizate de Academia de Poliție. Masteratele PROFESIONALE pot fi urmate doar de către lucratorii M.A.I. sau cei ce lucrează în sistemul national de ordine și siguranță publică. Dar trebuie să știi că NU se asigură loc de muncă după absolvirea unui curs de masterat organizat de Academie. Pentru mai multe detalii citește Metodologia organizării şi desfăşurării concursului de admitere, pentru programele de studii universitare de masterat. Baftă! Link to comment Share on other sites More sharing options...