Jump to content
POLITISTI.ro

"Mascat" sau criminalist?

Saiyan

Recommended Posts

Salutari tuturor! M-am inscris pe forum pentru a va adresa niste intrebari legate de profesia de politist.

Sunt elev in cls. a 12-a la profilul filologie.. Ma rog, nu asta conteaza.

Credeti ca se mai merita sa intru undeva la DIICOT, SPIR, etc? Cam ce salarii sunt? Se intra greu? De mic copil m-au pasionat fortele speciale ale politiei... Totusi, am inteles ca nici mascatii nu au cine stie ce salarii.. se intra greu.. si la academia de politie e "parnaie". Mai pe scurt e viata grea la mascati..

Mai nou am devenit interesat de meseria de politist criminalist. Stiu ca trebuie sa faci dreptul ca sa intrii acolo si ca salariile sunt oarecum bune.. E adevarat?

Vreau mai multe detalii despre meseria de politist criminalist, va rog... Cum ar fii: salariu.. zile de lucru.. dificultatea meseriei.. cat timp imi aloca o astfel de meserie..

Mai pe scurt vreau o comparatie intre cele doua...Sincer sa fiu criminalistica ma pasioneaza din ce in ce mai mult. B) Dar imi plac si mascatii :ph34r::emo-box:

Multumesc anticipat!

• Downvote 9

• Moderator

Ai mers noaptea prin cimitir? Ti-e frica? Ai taiat vreodata un pui? Ce senzatie ai cand vezi sange?

• Upvote 1
  • Downvote 1

Ai mers noaptea prin cimitir? Ti-e frica? Ai taiat vreodata un pui? Ce senzatie ai cand vezi sange?

Da, am mers :) nu mi-e frica. Da, am taiat. Nu reactionez in niciun fel cand vad sange / oameni morti, etc. Stiu ca o sa intalnesc tot felul de cazuri daca aleg aceasta meserie, dar am incredere in mine.. Sincer sa fiu nu prea ma dezgusta nimic.

Multumesc, o sa ma uit peste acele thread-uri.

On 28 septembrie 2012 at 17:01, danpin a scris:

Stai calm... o sa ai ocazia :D

Sunt constient de acest lucru.. Am un caracter puternic si vreau sa-mi urmez visul. Cred ca pot face fata fara probleme :P

On 28 septembrie 2012 at 17:07, danpin a scris:

Lectura placuta unde te-a indrumat colegul Eduard si succes!