Jump to content
POLITISTI.ro

Sisteme de ochire mecanice

Postare recomandată

Publicat

Mă interesează pentru pistoale, care sunt sistemele mecanice de ochire.

Vreau să atașez la un pistol neletal, întrucât nu am îndemânarea și experiența suficientă, și consider că m-ar putea ajuta.

Am tras în poligon aproximativ 1000 cartușe cu bilă de cauciuc timp de trei ani, însă de la 10 m, din 15 bile nimeresc cam 10-12, într-o coală format A4, cred că din cauza sistemului neperformant de ochire al pistoalelor acestea, de aceea vreau să încerc să-i cumpăr alte sisteme de ochire mai vizibile.

Mă interesează ca atunci când voi fi nevoit să mă apăr și voi ținti o anumită zonă a piciorului, bila să nu lovească în altă parte.

Am văzut la majoritatea pistoalelor cătarea prevăzută cu 2 puncte de vopsea sau de fosfor și înălțătorul la fel(cu un punct de fosfor de obicei)

Am văzut de vânzare cătare suport cu fibră optică și înălțător cu fibră optică la un preț de peste 300 lei împreună.

Le-am văzut și montate pe pistol, în mod sigur se țintește mult mai bine cu acestea însă mi-au făcut impresia că sunt fragile și sensibile.

Din experiență, ce alte sisteme de ochire mecanice mai există și merită a fi montate pe pistol, pentru ochirea pe timpul zile

Mulțumesc..

Am uitat să precizez că și pistolul pe care-l am are puncte de fosfor pe cătare și înălțător, însă nu-s prea vizibile iar pe semiântuneric abia se văd chiar dacă le luminez inainte cu lanterna.

• Apreciez 1
Publicat

Am tras în poligon aproximativ 1000 cartușe cu bilă de cauciuc timp de trei ani, însă de la 10 m, din 15 bile nimeresc cam 10-12, într-o coală format A4, cred că din cauza sistemului neperformant de ochire al pistoalelor acestea, de aceea vreau să încerc să-i cumpăr alte sisteme de ochire mai vizibile.

Nu te mai chinui. Pistolul tau trage precis pentru un pistol cu bila de cauciuc.Nu catarea si inaltatorul sunt de vina, ci balistica exterioara a bilei de cauciuc, pe care nu o poti imbunatati

Publicat