Jump to content
POLITISTI.ro

Munca pentru elevi sub forma legala

Postare recomandată

Publicat

Sunt elev. Exista orice fel de posibilitate orice mica chichita pentru a munci sub o forma legala fara a intra in conflict cu statutul politistului?

• Displace 1
Publicat

Munceste orice, ca daca te iei dupa ce e scris pe hartii mori de foame si nu-ti vine statul in ajutor, cu siguranta.

Publicat (modificat)

E doar abatere disciplinara a munci in alt domeniu. Du-te linistit ca nu se leaga nimeni de tine pentru atat. Eu am facut-o dar mi-am dat demisia zicand ca ma pregatesc pt examen.. Legal totul, cu contract de munca.

Modificat de Tod
Publicat (modificat)

Parerea mea - nu este un moment propice pentru a da motive de sanctiune(sau doamne fereste altceva), ca sfat, intocmeste un raport argumentat si fundamentat sau mergi in audienta explicand motivele iar datorita conjuncturii in care te afli exista sanse mari sa se aprobe, foloseste conjunctura in folosul tau si nu in detrimentul tau.

Modificat de Cromatic
Publicat

60% din colegii mei lucreaza. II doare pe ''ei'' la patina de tine sau de mine. Si inca ceva , nu esti politist. :blink: , asa ca nu te ghida dupa statutul politistului. :emo-yessir:

Publicat

studiaza regulamentul scolii.intreaba profesorii, ori sfatuieste-te cu un consilier juridic, ori cu cei de la m.r.u.parerea mea.

• Moderator
Publicat

am auzit ceva de un anume contract de colaborare intre tine (cel care muncesti) si compania respectiva....nu stiu mai multe

Publicat

Cei de la scoala,respectiv directorii, o sa-ti raspunda cu ''jumatate de gura''. Tu o sa trebuiasca sa decizi pana la urma.

Publicat

Va multumesc pentru sfaturi. Dar in cel mai rau caz ce se poate intampla? Ar fi culmea sa se ajunga la destituire dintr-un asemenea motiv :)

• Displace 1
Publicat