Jump to content
POLITISTI.ro

Cum e sa fi politist la O.P in Bucuresti?

Postare recomandată

Publicat

Sunt elev al scolii de agenti de politie,promotia 2011,adica cei care stau in stand-by.Mai e o luna pana sa sustinem examenul final si nu stiu unde sa ma indrept dupa.In judetul meu de obicei se scot putine locuri pentru absolventi si nu cred ca o sa prind si eu unul.M-as orienta spre Bucuresti,dar nu sunt hotarat.Nu stiu cum m-as descurca cu banii,avand in vedere chiria(care nu stiu daca se mai deconteaza,sau cat se deconteaza) si faptul ca o sa o iau de la zero.Va rog sa ma ajutati cu orice informatie puteti!Va mutumesc!

Publicat

stai linistit.. si eu sunt in situatia ta in stand-by.

si nu fi asa sigur ca dam examenul intr-o luna

Publicat (modificat)

Am avut un elev în tutelă pe timpul când eram la postul de poliţie, acum este agent în Bucureşti pe la Secţia 9, dacă îmi aduc bine aminte. Din ce am discutat cu el, primul salariu al său a fost de 900 lei net. Stăteau 4 colegi într-un apartament cu 4 camere în Bucureşti pe care dădeau cam 500 de lei de căciulă, la care se mai adunau întreţinerea, cablu, gaze. În funcţie de secţia unde vei ajunge munca va diferi, în sensul că una este să ajungi în zona Ferentari iar alta este să ajungi în zona centrală. Ce am înţeles este faptul că au probleme cu liberele din cauza lipsei de poliţişti şi faptul că de cele mai multe ori patrula se face pedestru. Ca un plus, ce mi-a mai spus fostul elev este faptul că în Bucureşti sunt foarte uniţi colegii între ei, de ex. dacă se dă staţie că o patrulă are probleme imediat toate patrulele se deplaseză acolo unde este problema, aşa cum ar fi şi normal de fapt. În legătură cu chiria la început primele luni nu au decontat nimic din banii de chirie, dar ulterior s-a rezolvat şi cu banii de chirie iar acum le sunt decontaţi în jur de 450-500 lei de chirie nu mai ştiu exact.