Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Psihologie criminalistica

profiler
 Share

Question

Buna ziua.Eu sunt student la Facultatea de psihologie iar dupa ce termin doresc sa ma specializez pe psihologie judiciara/psih criminalistica.Doream sa stiu care sunt atributiile unui psiholog criminalist intr-un inspectorat de politie si cum se poate ajunge acolo?

Va multumesc anticipat.

18 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Moderator

Ai citit topicul ?

Politistii provin din randul absolventilor institutiilor de invatamant din cadrul Ministerului Administraţiei si Internelor, respectiv din Academia de Politie din Bucuresti, Scoala de Agenti de Politie din Campina si Scoala de Agenti de Politie din Cluj Napoca, toate aceste institutii avand prevazuta ca speciailizare in programa de invatamant disciplina "criminalistica".

Optiunea de a urma anumite studii superioare, cursuri sau alte forme de pregatire intr-un anumit domeniu este o optiune strict personala, care nu asigura obtinerea unui loc de munca in domeniul criminalistic din Politia Romana.

• 0

Nu as vrea sa-ti tai elanul insa se vede clar ca esti din afara sistemului si urmaresti Discovery insa te asigur ca in sistemul POLITIEI ROMANE nu se pune prea mare pret pe aceasta specialitate, psihologii in marea lor majoritate sunt tot felul de angajati din sursa externa fosti consilieri prin tot felul de institutii, etc. In ceea ce priveste organizarea centrala a psihologilor MAI tocmai a fost pusa pe butuci prin desfintare restructurare sau cum vrei tu sa intelegi.

Iti spun sigur ca de fapt in PR nu vei gasii un profiler doar fufe si pisihologi de copii cu dizabilitati.

Cam asta este. Bafta

• Upvote 1

• 0

Buna ziua, dacă sunt licențiata in psihologie și fac masterul in Criminalistica și psihologia judiciara in investigatia penală sau Psihologie judiciara și victimologie, pot profesa ca psiholog criminalist (profiler) ?

• 0
  • Moderator
15 minute în urmă, Alexandra5 a scris: