GrigoreDolghin Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Langa sediul firmei la care lucrez e un Internet Cafe. Sunt cativa "baieti" care toata ziua isi fac veacul acolo si traiesc din carding. Unul dintre ei chiar si-a cumparat un BMW cu 17000 EUR, acum vreo 2-3 saptamani. Intrebarea mea este ce e de facut? nu ma mir ca toata lumea zice "romanii sunt hoti". Chiar sunt. Unul dintre ei chiar a avut tupeul sa ma abordeze (stiind ca sunt programator) si sa ma intrebe daca pot sa-i fac un program de generare de numere de carduri. "Platesc bine." L-am refuzat, dar m-a umplut de spume. Eu imi pun creierii pe moate 10 ore pe zi si unu' de-asta imi da cu tifla CU BANI FURATI. Ce e de facut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Catalin Posted August 23, 2011 Moderator Share Posted August 23, 2011 Ia legatura cu politistul de proximitate din zona respectiva si povesteste-i aceste lucruri. El stie ce trebuie facut in astfel de situatii, astfel incat acei flacai sa fie luati in atentie si supravegheati de catre cei specializati pe aceste tipuri de infractiuni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 (edited) GrigoreDolghin citeste şi topicul deschis de mine cu ceva timp în urmă. Cu siguranţă îţi va fi de folos. http://www.politisti.ro/uploads/emoticons/default_clip.gif' alt=':clip:'> Sau depui direct sesizarea on-line aici. Succes! Edited August 23, 2011 by copman Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxu08 Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 ia banii, fa programul si APOI anunta politistul de proximitate 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...