Jump to content
POLITISTI.ro

Transfer intre ministere

Postare recomandată

Publicat

Buna ziua! 

Se poate face transferul de la IGPF/IGPR la MApn sau oricare alt minister/beneficiar? Ce conditii trebuie sa indeplinesti pentru a te transfera? Nu am pe cine intreba si in speranta ca dau peste un politist care vrea si poate sa ajute am zis ca o sa pun intrebarile astea aici.

Va multumesc anticipat!

• 6 luni mai târziu...
Publicat

Salut! Sunt elev in cadrul unei scoli militare de maistri militari si as dori sa stiu daca exista posibilitatea ca pe viitor sa ma mut pe structura MAI.

• Membru activ
Publicat

De ce ai face asta?

Cu siguranță statul are nevoie de tine, in domeniul în care vei fi pregătit.

• Moderator
Publicat

Cum de ce? Ca e la moda sa sari gardul în curtea Poliției, ca un mic impostor. :)

• 2 ani mai târziu...
Publicat

Salut! Lucrez ca ofiter in cadrul MApN si m-ar interesa daca as putea sa imi schimb ministerul si sa activez in MAI. Am inteles ca este posibilitatea sa fac masterul in cadrul MAI, dar nu stiu daca exista posibilitatea sa activez in acest minister la finalizare. Daca nu se poate prin aceasta metoda, as fi curios daca totusi exista o alta varianta, excluzand academia.

Publicat (modificat)

Da, poti sa faci master profesional la Academia de Politie si apoi sa activezi ca ofiter de politie in MAI.

Sau poti sa te transferi de la M.Ap.N. la M.A.I., cu aprobarea ministrilor ministerelor, dar e mai greu cred (pt. ca trebuie scos post vacant la concurs expres pt. transfer).

Modificat de ScanBlu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

• Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
  • Adaugă...