Jump to content
POLITISTI.ro

  • 0
boggdan19

Permis şi înmatriculare pt motocross / enduro?

Question

boggdan19

Buna ziua! S-ar putea ca intrebarea mea sa vi se para o prostie dar mai bine sa intreb si sa fiu sigur. Vreau sa-mi cumpar o moto ktm de tip cross ( neinmatriculabila pentru ca nu are far,semnal) acum vine partea funny Nu am carnet categoria A doar B. Daca vreau sa practic motocross pe camp,terenuri private si enduro prin paduri este vreo problema din punct de vedere legal? Mentionez ca acea moto nu va vedea drum public decat din remorca sau din duba. Multumesc in avans

Share this post


Link to post

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Marius

Conform legislaţiei în vigoare, drumul public este orice cale de comunicaţie terestra, cu excepţia căilor ferate, amenajată pentru traficul pietonal sau rutier, deschisă circulaţiei publice. Drumurile care sunt închise circulaţiei publice sunt semnalizate la intrare cu inscripţii vizibile. În concluzie, dacă pe respectivele cărări ori drumuri aflate pe câmpuri sau terenuri private nu există indicatoare cu inscripţii vizibile, este necesar permisul de conducere şi înmatricularea motocicletei.

Share this post


Link to post

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

  • 0
boggdan19

Multumesc frumos

Share this post


Link to post
  • 0
Necunoscatorul69

Buna ziua, care este varsta minima pentru a conduce o motocicleta de tip Motocross pe strazile publice?
Si iti trebuie permis pentru asa ceva sau trebuie dat vreun test?

P.s am 18 ani si vreau sa stiu ce-mi trebuie pentru a putea conduce

Share this post


Link to post
  • 0
DraftyCypress

Buna seara.Vreau sa imi iau o motocicleta de tip motocross(neinmatriculabila) si as dori sa stiu daca am voie sa merg cu ea prin padure.Daca nu , pe unde altundeva am voie sa merg cu ea?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Similar Content

    • ClaSiC0
      By ClaSiC0
      Salut!
      Am si eu o intrebare! Vreau sa cumpar o motocicleta de la un baiat pe nume Nicu, el a cumparat motocicleta acum 4 ani de la un alt baiat pe nume Petrica. Problema e ca el nu a trecut motocicleta pe numele lui nici pana acuma.
      Intrebare:
      1. Eu pot face cvc cu el si sa imi dea cvc dintre ei 2 si sa o inscriu? atata timp cat apare pe spatele talonului instrainat catre Nicu?
      2. Primul proprietar si-a oprit numerele dar nu i-a dat nici un act ca sa arate asta. La inscriere nu ti se cere numarul vechi?
    • Saw66
      By Saw66
      Buna ziua, 
       
      As vrea sa stiu daca exista vreo solutie legala prin care sa pot obtine un numar de inmatriculare de dimensiuni mai mici pentru motocicleta mea. Problema este ca motocicleta este americana, si dimensiunile numarului romanesc nu permit folosirea suporturilor de bagaje. Am vazut la altii in aceeasi situatie numere de inmatriculare ne-omologate, facute "in oras", dar stiu ca nu sunt legale si nu vreau asa ceva.
       
      Multumesc anticipat!
       
      Atasez cateva imagini:



    • NewsBot
      By NewsBot
      CAMPANIA ,,MOTOCICLIȘTII EXISTĂ ÎN TRAFIC”   ,,Motocicliștii există în trafic”- campanie de prevenire a accidentelor rutiere în care sunt implicați motocicliști, desfășurată în perioada martie – octombrie a.c..     La data de 12 martie a.c., la sediul Inspectoratului General al Poliției Române, a avut loc conferința de lansare a campaniei ,,Motocicliștii există în trafic”.   Campania, inițiată de Ministerul Afacerilor Interne, prin Poliția Română, în parteneriat cu Asociația Free Riders, se derulează în perioada 12 martie – 31 octombrie a.c., în municipiul București și în județele Argeş, Bacău, Constanţa, Sibiu şi Vâlcea.   Activitatea urmărește informarea șoferilor și a motocicliștilor pentru prevenirea evenimentelor rutiere în care sunt implicați motocicliști, precum și creșterea gradului de responsabilitate în trafic a motocicliștilor.   Pe parcursul celor opt luni, polițiștii vor desfășura acțiuni în trafic pentru conștientizarea șoferilor că pe stradă circulă și motocicliști, cărora trebuie să le acorde mai multă atenție, dar și pentru informarea motocicliștilor pentru adoptarea unei conduite rutiere preventive.   Activitatea de astăzi a fost susținută de directorul Direcției Rutiere, comisar-șef de poliție Florentin Brăcea, comisar-șef de poliție Amalia Constantinescu, specialist în prevenirea criminalității din cadrul Poliției Române, domnul Ioan Alexe, președintele Federației Române de Motociclism și domnul Cosmin Olaru, reprezentant al Asociației Free Riders.    De asemenea, campania beneficiază de sprijinul lui Cabral Ibaka și Dani Oțil.    Totodată, pentru promovarea mesajului campaniei de informare a fost realizat un clip video, precum și mai multe materiale informative care vor fi folosite în trafic, respectiv bannere, CD-uri și smart flyere care se lipesc pe oglinda stângă a autoturismelor, astfel încât să atenţioneze conducătorii auto că în trafic există şi motociclişti.   RECOMANDĂRI PENTRU MOTOCICLIŞTI   Păstraţi contactul vizual - nu presupuneți că vă văd ceilalţi. Încearcați întotdeauna să aveți contact vizual cu şoferii care ar putea fi pe cale să vă intersecteze traiectoria. Anticipați intenţiile partenerilor de drum - chiar şi atunci când şoferii, bicicliştii şi pietonii văd că vă apropiați, ei apreciază gresit, de multe ori, distanţa ori viteza. Nu vă bazați numai pe buna lor reacţie. Feriți-vă de vehicule la viraje şi intersecţii - cel mai frecvent tip de accident de motocicletă este generat de şoferii care nu se asigură la executarea virajelor la stânga sau la schimbarea benzii de deplasare. Asigurați-vă în oglizi atunci când virați - şoferii care vin din urmă s-ar putea să nu încetinească pentru dumneavoastră. Fiți pregătit pentru condiţii periculoase de drum - carosabil umed, scurgeri de lichide, nisip, pietriş, cale de rulare tramvai, gropi şi alte pericole rutiere de suprafaţă care vă pot afecta  grav aderenţa generând accidente. Abordați curbele cu viteză moderată, fără a le "tăia" - multe accidente se întâmplă din cauza pătrunderii pe sensul opus. Utilizați o cască de protecţie omologată - care îndeplineşte standardele actuale de siguranţă. Evitați să cumpărați o cască folosită, este posibil să fi suferit un accident, iar reparaţia poate ascunde vicii structurale. Purtaţi îmbrăcăminte de protecţie pentru motociclişti – numai aceasta poate asigura o bună protecţie în timpul unui accident şi vă protejează de intemperii. Preferaţi echipamentul modular ,,în straturi” astfel încât să-l puteţi adapta la condiţiile meteo în schimbare. Protejaţi-vă ochii – curentul de aer, insectele zburătoare şi praful vă diminuează vizibilitatea şi vă pot rani ochii sau faţa. Cea mai bună protectie este o cască integrală cu masca de protecţie inclusă. Fiţi vizibil - purtati haine strălucitoare, reflectorizante. Adaugaţi material reflectorizant în plus sau purtaţi o vestă reflectorizantă. Păstraţi-vă întotdeauna farul aprins şi rulaţi în poziţia de unde şoferii vă pot observa cu uşurinţă în oglinda retrovzoare (la 2/3 din lăţimea benzii). Evitaţi unghiurile moarte ale celorlalte vehicule.   Poliția Română vă dorește drum bun!   Sursa: IGPR
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.