Jump to content
  • 0

Incepator pe duba de distributie

Alex99ro
 Share

Question

Buna seara , sunt nou pe acest site deci va rog sa ma iertati daca am gresit ceva la formularea acestei intrebari. De curand am obtinut permisul de conducere categoria B. Mi-am gasit un loc de munca ca sofer pe duba mare pana in 3,5 t de paine. Este vreo posibilitate sa fiu amendat pentru asa ceva? Un alt om de la o alta firma mi-a spus ca pot primi amenda daca sunt incepator si conduc direct duba.. dar odata ce am aplicate semnele de incepator si respect prevederile legale ce pot sa patesc? Multumesc anticipat.

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Acel om te-a păcălit. Atât timp cât ai obținut permis de conducere, categoria B, categorie în care intră și vehiculul pe care spui că îl conduci, nu este absolut nicio problemă. Ai montate semnele de începător pe care ești obligat să le ții pe mașină un an și nimeni nu te poate sancționa pentru că nu au de ce și mai ales, pentru ce. Cu această categorie poți conduce vehicule, 8 + 1 locuri, până în 3,5 t. Deci... Vezi-ți liniștit de treabă! Sunt foarte mulți habarniști care intoxică șoferii cu tot felul de prostii. 

• Upvote 1

• 0

Salut, cine esti tu cel care i

On 9/30/2017 at 12:19 PM, genessys30 said:

Acel om te-a păcălit. Atât timp cât ai obținut permis de conducere, categoria B, categorie în care intră și vehiculul pe care spui că îl conduci, nu este absolut nicio problemă. Ai montate semnele de începător pe care ești obligat să le ții pe mașină un an și nimeni nu te poate sancționa pentru că nu au de ce și mai ales, pentru ce. Cu această categorie poți conduce vehicule, 8 + 1 locuri, până în 3,5 t. Deci... Vezi-ți liniștit de treabă! Sunt foarte mulți habarniști care intoxică șoferii cu tot felul de prostii. 

Prietene citeste legea cum trebuie, ca nu ai voie sa faci transport marfa si persoane, in primul an de conducere

• 0