Jump to content
POLITISTI.ro

• 0
Xtwentythree

Probleme camin studentesc

Question

Xtwentythree

Buna ziua,

Sunt student la o Universitate de stat din Timisoara.

Un coleg de camin a decis sa dea jos geamul de la camera fapt care pe mine ma deranjeaza, am anuntat seful de camin si administratia si nu s-a intamplat nimic...

Seful de camin a facut misto de mine, administratia nu cred ca a facut nimic, l-a notat pe foaie si atat..

O sa rezolv ceva daca merg maine la politie sau o sa fiu redirectionat in alta parte?

Edited by Xtwentythree

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Marius
în urmă cu 3 ore, Xtwentythree a scris:

Am deschis acest topic pentru ca acea persoana a incalcat un contract, este specificat clar in contract ca nu are voie sa aduca modificari locului in care este cazat

Nerespectarea obligaţiilor contractuale produce consecinţe reglementate de Codul civil. Potrivit legii, în cazul când una dintre parţi nu îşi execută obligaţiile asumate, cealaltă parte este îndreptăţită să-l acţioneze în instanţă.

Această publicitate este afişată doar vizitatorilor. - Click aici pentru înregistrare

• 0
Marius

Şi, sincer, cu ce vrei să te ajute poliţia?

• 0
Xtwentythree

Habar nu am, speram ca ma poate ajuta... Probabil ca trebuie sa astept sa primesc si niste bataie ca sa pot merge la ei.

Edited by Xtwentythree

• 0
Marius

Câţi ani ai?

• 0
Xtwentythree

20 de ani

• 0
iav

Poate vrei să vină un polțist să puă geamul la loc?

• 0
Xtwentythree

Imi cer scuze pentru comportamentul imatur de care am dat dovada, doar ca nu m-am simtit deloc ok in momentul acela, fiind agresat verbal si luat de misto de mai multe persoane. Am deschis acest topic pentru ca acea persoana a incalcat un contract, este specificat clar in contract ca nu are voie sa aduca modificari locului in care este cazat, si am crezut ca din moment ce alcoolul nu este permis in campus nici prostiile de genul nu ar trebui sa fie permise.