Jump to content
POLITISTI.ro

Permis suspendat 90 zile

Adi3

Recommended Posts

Am avut un accident cu victima pe trecerea de pietoni.A venit decizia de clasare de la parchet iar permisul mi-a fost suspendat pentru 90 de zile.Exista vreo posibilitate de reducere a suspendarii la 30 de zile avand in vedere ca lucrez ca sofer si am doi copii minori in intretinere?

Multumesc.

Edited by Adi3

• 2 weeks later...

Speta se da in felul urmator:

Am circulat in localitate cu 98 km/h, dupa cum imi arata gps-ul telefonului. M-a oprit un domn agent si mi-a cerut documentele de identitate si talonul masinii. Dupa e i-am inmanat documentele mi-a comunicat faptul ca am fost surprins cu celebrul "pistol radar" cu viteza de 102 km/h in localitate si sa astept in parcare pana ce ajunge agentul constatator. Am asteptat pana cand a venit agentul constatator, care mi-a scris si procesul verbal in care a mentionat ca am circulat cu viteza de 102 km/h. L-am rugat frumos sa imi arate filmarea si, intr-adevar, era 102 km/h, drept pentru care mi-a eliberat o dovada cu drept de circulatie pana pe data de 30.06.2016.

Am urmatoarele intrebari:

1. Exista posibilitatea ca aparatul radar sa aiba o marja de eroare, dat fiind faptul ca pe gps-ul meu imi arata faptul ca eu conduceam cu 98 km/h?

2. Eu sunt din Dolj, am facut procura unei terte persoane sa ma reprezinte in instanta, in judetul Maramures (unde am si fost surprins cu aparatul radar) impreuna cu procesul verbal si cu dovada cu drept de circulatie. Din ce am inteles, la instanta trebuie sa prezinte o copie de pe documentul meu de identitate, dovada si procesul verbal. Fiindca i-am trimis dovada, am fost la notar si am autentificat dovada cu drept de circulatie, ca sa am un document in caz ca ma opreste politia din nou. Daca dovada mea in original o sa ajunga la instanta eu cu ce document mai fac dovada ca am drept de circulatie pana la obtinerea permisului de conducere? Acel certificat de grefa?