Jump to content
POLITISTI.ro

Postare recomandată

Publicat (modificat)

As dori sa aflu ce posibilitati as avea sa intru in cadrul MAI in conditiile in care nu am urmat un colegiu, scoala ce are caracter militar, insa sunt studenta la Drept si Psihologie, si doresc sa fac cariera in acest domeniu?

Modificat de Catalin
  • Displace 1
  • Moderator
Publicat

Raluca04

Politistii provin din randul absolventilor Academiei de Politie si ai Scolilor de Agenti de Politie.

Trebuie sa sustii examen de admitere la una dintre aceste institutii, daca vrei sa devii politista.

PS:

Titlul topicului trebuie sa fie cat mai clar si semnificativ pentru discutia respectiva, sa ofere informatii despre postare.

Rolul titlului este acela de a identifica usor natura discutiei/problemei dupa citirea acestuia. :clip:

Publicat

Sa spunem ca as dori sa lucrez in departamentul antidrog. Am avut ocazia sa cunosc intamplator persoane care lucreaza in acest domeniu fara a fi absolvit cursurile mentionate de dv. Mi s-a spus ca au dat un examen in acest sens. Ceea ce stiu sigur este ca dupa ce imi voi da licenta si masterul, care vor fi in criminalistica si securitate nationala, pot obtine un post in cadrul MAI tot prin examen, respectiv scoaterea postului spre concurs, insa eu as fi dorit sa intru in acest domeniu putin mai devreme. Deci, ce pot face in acest sens?

• Moderator
Publicat

In prezent nu mai exista aceasta posibilitate de incadrare directa din sursa externa, doar in urma unui examen.

Au fost sistate complet incadrarile din sursa externa, intrucat Basescu considera ca suntem prea multi politisti.

Publicat

Am inteles. Insa daca pe viitor apar informatii noi legate de acest subiect as aprecia foarte mult daca ati avea disponibilitatea de a ma pune la curent. Va multumesc!

• Moderator
Publicat