Jump to content
POLITISTI.ro

Trecere de la Campina la Academie

Postare recomandată

Publicat

Salutare tuturor ! Daca sunt elev la Scoala de agenti de politie Campina, pot da anul viitor la Academie si sa renunt la Campina si daca da, care sunt consecintele ! 

Trebuie achitata vreo taxa?

Se egaleaza 1 an la Campina cu primul an la Academie?

Multumesc ! 

Publicat

Poți susține examenul de admitere la Academia de Poliție, însă  vei fi nevoit să plătești anul de studii de la Câmpina. Nu se echivalează 1 an de la Câmpina cu 1 an la Academie. 

Publicat

Wow... mult... foarte mult ! Am inteles ca se poate face la FR ,dupa ce devii agent ! Se intra cu medie mare , sau ? Este greu de intrat ?

• Moderator
Publicat

Da, în ultimii ani la FR se intră mult mai greu ca la zi, cu medii peste nouă, pentru că sunt locuri puţine şi concurenţa e foarte mare.

• Moderator
Publicat

Din auzite, cei care intra prin examen intra cu medie cam mare :) 

Publicat

Salut. ajutati-ma si pe mine cu niste informatii, va rog !

Deci, sunt elev la scoala de agenti de politie de frontiera si as vrea sa ma transfer la ordine si siguranta publica tot subofiter.

As vrea sa stiu daca pot sa fac acest lucru. Daca  raspunsul este da. Atunci cand este posibila aceasta mutare? in timp ce sunt elev in scoala sau dupa ce termin si intru in minister?

Multumesc.

• Displace 3
  • Moderator
Publicat

Din fericire nu este posibil. În plus, în Poliţia Română nu mai există "subofiţeri". Dacă vrei la Poliţie, mergi şi susţine examen de admitere.

• Apreciez 1

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

• Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
  • Adaugă...