Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Lumini de noapte

HazZaRD
 Share

Question

Buna seara.
Am o intrebare. Ca sofer incepator pot parcurge trasee de genul Tulcea-Constanta dupa ora 20:00? (Dupa terminarea cursurilor la facultate pentru a ajunge la timp la ziua mamei mele).
Stiu ca urmatoarea intrebare este stupida dar...ce lumini trebuie sa folosesc pe acest drum seara.

Mentionez ca am o mica problema pe care o pot rezolva doar in localitatea in care urmeaza sa ma duc.

Farul de pe stanga nu functioneaza, mai exact partea incercuita in imagine deoarece am becul ars (Becurile de pozitie ard la ambele, in schimb becul cel mare e ars).

aKs6TNf.png

Datorita faptului ca nu am acel bec functional pot pleca la drum cu proiectoarele si cu becurile incercuite mai jos + vesta reflectorizanta?

Kfd5QsD.png

Stiu ca sunt intrebari puierile insa sunt incepator.

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ceea ce este grav este faptul ca, tu fiind "sofer incepator" proaspat absolvent al examenului,ar trebui sa sti foarte bine raspunsul acestei intrebari! Nu sunt politist,dar...sfatul meu  este  sa mai citesti legislatia.

• Upvote 2

• 0
  • Moderator

Dacă pleci aşa la drum, rişti să primeşti o sancţiune contravenţională cu amendă şi să-ţi fie reţinut certificatul de înmatriculare. În loc să iroseşti banii pe o amendă, te sfătuiesc să-ţi remediezi defecţiunile la sistemul de iluminare  înainte de a pleca la drum.

• 0

Nu poti parcurge Tulcea- Constanta legal, cu defectiunile pe care le ai la sistemul de iluminare.

Pericolul mare nu este ca "te prinde politia" ci ca ai sanse foarte mari sa provoci un accident.
Si-ar dori mama ta un cadou d-asta?

Mergi la un service si ti se va repara problema

• 0
  • Moderator

Legea interice circulaţia pe oricare drum public atunci când autovehiculul are defecţiuni la sistemul de iluminare - semnalizare.