Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Examen moto A2 Bucuresti

AlexandruUdrea
 Share

Question

Bună ziua,

Am anumite nelămuriri în legătură cu proba teoretică pentru un examen (categoria A2). Eu sunt din Piteşti, student în Bucureşti. Am terminat şcoala pentru categoria A2 în această vară, iar sala am luat-o pe 24 septembrie, însă va trebui să îmi reîncep studiile universitare pe 1 octombrie. Acum voiam sa mă lămuresc: dacă am luat sala în Piteşti pe 24 septembrie, aceasta cât are valabilitate în condiţiile neprezentării (sau reprogramării continue) la proba practica? 

De asemenea, este posibil să susţin proba practică în Bucureşti dacă obţin o viză de flotant? 

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

1. Dosarul este valabil un an de zile de la data incheierii cursurilor scolii. Deci, poti sa sustii proba practica, chiar si in ultima zi de valabilitate.
2. Da, poti sa sustii proba practica si in alta localitate decat cea de domiciliu, daca ai viza de resedinta (flotant).

• Upvote 1

• 0
  • Moderator

Nu Poliţia Română examinează persoanele în vederea obţinerii permisului de conducere. O altă instituţie care nu are nicio legătură cu Poliţia Română se ocupă de aceste aspecte încă din anul 2002.

Dar pentru informarea ta, trebuie să studiezi Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 268/2010 privind procedura de examinare pentru obţinerea permisului de conducere 

Art. 3. - (1) Examinarea se efectuează de către serviciul public comunitar pe a cărui rază de competenţă teritorială:
a) candidatul îşi are domiciliul sau reşedinţa; ori
b) se află instituţia de învăţământ, în cazul persoanelor aflate la studii în România.
(2) Pentru stabilirea competenţei potrivit alin. (1), candidatul trebuie să declare pe propria răspundere că: