Jump to content
POLITISTI.ro
  • 0

Examen moto A2 Bucuresti

AlexandruUdrea
 Share

Question

Bună ziua,

Am anumite nelămuriri în legătură cu proba teoretică pentru un examen (categoria A2). Eu sunt din Piteşti, student în Bucureşti. Am terminat şcoala pentru categoria A2 în această vară, iar sala am luat-o pe 24 septembrie, însă va trebui să îmi reîncep studiile universitare pe 1 octombrie. Acum voiam sa mă lămuresc: dacă am luat sala în Piteşti pe 24 septembrie, aceasta cât are valabilitate în condiţiile neprezentării (sau reprogramării continue) la proba practica? 

De asemenea, este posibil să susţin proba practică în Bucureşti dacă obţin o viză de flotant? 

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

1. Dosarul este valabil un an de zile de la data incheierii cursurilor scolii. Deci, poti sa sustii proba practica, chiar si in ultima zi de valabilitate.
2. Da, poti sa sustii proba practica si in alta localitate decat cea de domiciliu, daca ai viza de resedinta (flotant).

• Upvote 1

• 0
  • Moderator

Nu Poliţia Română examinează persoanele în vederea obţinerii permisului de conducere. O altă instituţie care nu are nicio legătură cu Poliţia Română se ocupă de aceste aspecte încă din anul 2002.

Dar pentru informarea ta, trebuie să studiezi Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 268/2010 privind procedura de examinare pentru obţinerea permisului de conducere 

Art. 3. - (1) Examinarea se efectuează de către serviciul public comunitar pe a cărui rază de competenţă teritorială:
a) candidatul îşi are domiciliul sau reşedinţa; ori
b) se află instituţia de învăţământ, în cazul persoanelor aflate la studii în România.
(2) Pentru stabilirea competenţei potrivit alin. (1), candidatul trebuie să declare pe propria răspundere că:
a) locuieşte în mod obişnuit cel puţin 185 de zile din fiecare an calendaristic la o adresă de pe raza de competenţă a serviciului public comunitar datorită unor legături personale sau profesionale ori altor legături strânse cu adresa respectivă; sau
b) revine periodic la o adresă de pe raza de competenţă a serviciului public comunitar datorită unor legături personale cu adresa respectivă, deşi locuieşte alternativ în locuri diferite, situate în două sau mai multe state membre, întrucât legăturile sale profesionale sunt într-un loc diferit de cel al legăturilor personale; sau
c) locuieşte la o adresă de pe raza de competenţă a serviciului public comunitar pentru îndeplinirea unei activităţi sau misiuni pe o durată determinată în România, deşi locuieşte alternativ şi în alte locuri diferite, situate în două sau mai multe state membre; sau
d) se află la studii în România de cel puţin 6 luni, precizând instituţia de învăţământ care se află pe raza de competenţă teritorială a serviciului public comunitar şi adresa unde locuieşte, în cazul candidaţilor aflaţi la studii în România.