Jump to content
POLITISTI.ro

Incadrare in politie cu facultatea de drept

MarcoAlberto

Recommended Posts

Buna , am cateva nelamuriri la care as dori un raspuns cat mai clar daca se poate .  Daca sunt student la o facultate de drept la buget , ar merge un transfer la o institutie de politie ?

Sau , daca as ingheta anul la actuala facultate , si as da admiterea la o institutie de politie , ar trebui sa platesc ceva inafara de taxele de inscriere si fisa medicala ?

• Moderator

Buna , am cateva nelamuriri la care as dori un raspuns cat mai clar daca se poate .  Daca sunt student la o facultate de drept la buget , ar merge un transfer la o institutie de politie ?

NU, nu se poate.

• Member

Sau , daca as ingheta anul la actuala facultate , si as da admiterea la o institutie de politie , ar trebui sa platesc ceva inafara de taxele de inscriere si fisa medicala ?

Da, daca o sa fii admis la Academia de Politie trebuie sa platesti anul la facultatea unde ai facut, iar daca esti admis la una dintre Scolile de Politie nu platesti nimic.

Edited by BGeorge

• 4 years later...

Buna ziua. Am observat ca anul acesta sunt destul de putine locuri la OSP si m-am decis sa dau la drept. In momentul in care , sa presupunem ca finalizez facultatea, pot sa fac acelasi lucru ca si cineva care a terminat OSP-ul (mai exact pe partea operativa / pe teren)?

• Marius changed the title to Incadrare in politie cu facultatea de drept

Am inteles. Nu exista niciun job operativ / "de teren" pentru cei care termina dreptul la Academia de Politie?

• Moderator

În ultima vreme absolvenţii de la drept au fost repartizaţi pe posturi de consilieri juridici sau mai nou pe la structurile de relaţii cu publicul (purtători de cuvânt).

Buna ziua. Am absolvit Dreptul la o facultate de stat, dar nu la vreo academie/scoala de Politie.

In baza diplomei de la Drept, am cum sa ma incadrez direct pe vreun post de agent sau este necesar 1 an de studiu la Campina?