Jump to content
POLITISTI.ro

Directia Operatiuni Speciale

Postare recomandată

Publicat

Va salut!

O sa ii rog sa imi raspunda doar pe cei care au cunostinte despre DOS.

Ce atributii are un ofiter DOS?

Sunt diferente salariale intre un ofiter de la DOS si un ofiter de la un IPJ?

Cum e vazut departamentul DOS de catre cei din sistem?

• Moderator
Publicat

Dacă doreşti astfel de detalii, ar fi bine să spui cine eşti şi de ce te interesează, în caz contrar doar îţi iroseşti timpul.

Publicat

Sunt student la Academie. Am intrebat aici deoarece nu am gasit mai nimic despre DOS.

• Apreciez 1
  • Membru
Publicat

Stiu ca in anul 3 se mai fac selectii separate-SPP,DGA,DIPI etc. Din anii trecuti DOS-ul a recrutat vreodata?

• Moderator
Publicat

Stiu că au recrutat dar de la scolile de politie (Câmpina si Cluj), pentru că si la DOS, grosul personalului este format tot din agenti, dar nu mai retin exact în care ani.

• Apreciez 1
  • Membru
Publicat

Inteleg.Intrebasem, pentru ca auzisem ca ar fi recrutat si de la noi si nu stiam.Ar fi o optiune interesanta:lol:

• Moderator
Publicat

Există şi posibilitatea asta, dar şi în situaţia în care nu eşti repartizat acolo după absolvire, asta nu înseamnă că nu poţi ajunge ulterior.

• 4 ani mai târziu...
Publicat

Va salut ! Sunt agent de poliție și vreau sa întreb cum as putea sa mă transfer la dos? Cum ar trebui sa procedez? Orice informație este bine venită. 

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

• Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
  • Adaugă...

Informaţii importante