Jump to content
POLITISTI.ro

Dezvaluirea datelor cu caracter personal

Postare recomandată

Publicat

Buna seara,
Intrebarea mea este: organele de politie (sau jandarmi) care au efectuat legitimarea unei persoane, au dreptul de a dezvalui datele cu caracter personal catre terte parti (de ex. controlorii mijloacelor de transport in comun sau institutii/companii subordonate primariei)?
Multumesc. O zi frumoasa!

• Moderator
Publicat

Cred ca raspunsul il vei gasi in legea nr. 677/2001, daca o vei studia.

Sa ne spui si noua te rugam, daca te-ai lamurit.

Succes!

• Moderator
Publicat

Ce ai pătit? Jandarmii te-au legitimat si au oferit datele tale de stare civilă angajatilor Regiei de Tarnsport care te-au sanctionat?

Publicat

Pe scurt: Sunt student si am dreptul la abonament gratuit pe doua linii (pe care trebuie sa il reinnoiesc lunar). Am iesit intr-o seara in oras si avand abonamentul expirat, m-am dus la chioscul de bilete/abonamente sa il reinoiesc dar am fost refuzat de doamna de la chisoc pe motiv, ca ea nu face abonamente gratuite numai pana la ora 21 (desi pe program era afisat ora 21:30). Nici o problema...am sunat la sediul companiei de transport si am facut o sesizare si am cerut inregistrarea acesteia, dupa care am urcat pe primul troleu (fara legitimatie de transport valabila). Surpriza...autobuzul este oprit, se urca doi controlori ai companiei de transport, verifica biletele/abonamentele si cei care nu au o legitimatie de calatorie valabila (printre care si eu) sunt coborati, legitimati de jandarmi si amendati de catre controlori.

Publicat

Amenda a fost platita de catre doamna care a refuzat sa imi reinoiasca abonamentul. Doar nu imi este pe plac sa dezvalui datele mele cu caracter personal (cnp, adresa) unei persoane necunoscute, care nu are drept de legitimare si nu stiu daca o persoana cu drept de legitimare are voie sa transmita aceste date unei astfel de persoane fara acordul meu.

Publicat

:lol: